Ja zo werkt het niet héquote:Op zondag 31 mei 2015 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is over 2 wedstrijden 2-2, in het voordeel van Roda, dus wat zeuren jullie
idd dat wordt gezellig in Breda.quote:
2-2 is genoeg natuurlijk, helemaal niet aan gedacht eigenlijkquote:Op zondag 31 mei 2015 16:55 schreef Intellectueel het volgende:
Fernandez schiet hem in de 121ste minuut erin, zoals gebruikelijk.
Nee, 1x, wonnen uitquote:
Ja want uitgoals tellen dubbelquote:
NAC heeft zelf ook een uitgoal gescoord, gek. Bij 1 goal worden het pingels.quote:
Zie je bij korfbal idd niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijden is een van de dingen die voetbal voor mij zo mooi maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC heeft zelf ook een uitgoal gescoord, gek. Bij 1 goal worden het pingels.
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NAC heeft zelf ook een uitgoal gescoord, gek. Bij 1 goal worden het pingels.
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:57 schreef blup het volgende:
[..]
Roda 2x uit = 4
NAC uit 1 = 2 + thuis 2 is 4?
pingels toch
uitgoals tellen alleen als het gelijk staat over 2 wedstrijden!quote:Op zondag 31 mei 2015 16:57 schreef blup het volgende:
[..]
Roda 2x uit = 4
NAC uit 1 = 2 + thuis 2 is 4?
pingels toch
Deze man...quote:Op zondag 31 mei 2015 16:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
2-2 is NAC gewoon door. Dubbele uitdoelpunten geldt alleen in gevallen waarbij er evenveel gescoord is.
Ik woon regelmatig korbal wedstrijden bij, op hoogste niveau zeer aantrekkelijk!quote:
die rotzooi moeten ze afschaffen.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
uitgoals tellen alleen als het gelijk staat over 2 wedstrijden!
quote:Op zondag 31 mei 2015 16:58 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, pauper. Zo werkt het ook in de CL.
en veel leukerquote:Op zondag 31 mei 2015 16:59 schreef badschaap het volgende:
deze wedstrijd vind ik spannender dan de europa league finale
Meer pagina's per topicquote:Op zondag 31 mei 2015 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, daar ga je met je achterlijke sommetje van een pagina geleden.
Jij snapt er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, daar ga je met je achterlijke sommetje van een pagina geleden.
Voor Maaskant ookquote:Op zondag 31 mei 2015 17:00 schreef Cavaliers het volgende:
Het is een beetje zielig aan het worden voor Intellectueel.
Van mij mogen ze al die play offs afschaffen.. eindig je bij de laatste 3 dan moet je gewoon wegwezen en geen 2e kans krijgenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:00 schreef BrandX het volgende:
toch zouden ze van mij dat dubbel tellen van uitdoelpunten mogen afschaffen.
In Engeland is het al langer afgeschaft.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:00 schreef BrandX het volgende:
toch zouden ze van mij dat dubbel tellen van uitdoelpunten mogen afschaffen.
Ik vind dit prima!quote:Op zondag 31 mei 2015 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze al die play offs afschaffen.. eindig je bij de laatste 3 dan moet je gewoon wegwezen en geen 2e kans krijgen
Maar dan had je deze draak van een wedstrijd weer niet gehadquote:Op zondag 31 mei 2015 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze al die play offs afschaffen.. eindig je bij de laatste 3 dan moet je gewoon wegwezen en geen 2e kans krijgen
Nee man, dit is juist fantastischquote:Op zondag 31 mei 2015 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waar is die Brabantse boer van een Caveliers?quote:“Bij een gelijk aantal doelpunten tellen uitdoelpunten dubbel”
Wie legt het deze jongen uit? Het is een beetje treurig allemaal.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waar is die Brabantse boer van een Caveliers?
Mogen we daar ook naar Feyenoord zwaaien?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:03 schreef onlogisch het volgende:
VBL / Zwaai hier NAC uit
Even zwaaien jongens
daar ben ik het ook mee eens idd.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, nu niet terugdeinzen. Je hebt er gewoon de ballen verstand van.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie legt het deze jongen uit? Het is een beetje treurig allemaal.
Ging ook wel even beter.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:04 schreef Zorro het volgende:
Het is maar goed dat NAC de trainer eruit geknikkerd heeft en Maaskant heeft aangetrokken. Hele verbetering.
ja ok, maar na een heel seizoen 2e staan en dan toch via play offs vaak door pech of op zijn minst op basis van een wedstrijd alsnog niet promoveren is zuur.quote:
Jij bent niet zo snugger als je pretendeert.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, nu niet terugdeinzen. Je hebt er gewoon de ballen verstand van.
Bewijs dan maar dat ik ongelijk had.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet zo snugger als je pretendeert.
Gemeente..quote:Op zondag 31 mei 2015 17:05 schreef Grifte het volgende:
Gaat NAC nu min of meer failliet, of is er nog ergens hoop?
De Graafschap is de gedoodverfde nummer 18. Nacompetitie zit er wel in ja.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ach roda kan weer een seizoen meedoen en zal wel weer degraderen volgend seizoen.
Vorig jaar nogquote:Op zondag 31 mei 2015 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
Opvallend trouwens: drie promovendi, drie degradanten. Gebeurt maar weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |