SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 02-06-2015 05:26:19 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
LT, meer rust voor mijn benen zal hooguit iets schelen, maar het blijft retezwaar. Hoogte blijft te explosief voor mij.![]()
Tja, ik ben er ook geen kei in geloof ikquote:Op zondag 31 mei 2015 12:04 schreef wyccie het volgende:
LT, meer rust voor mijn benen zal hooguit iets schelen, maar het blijft retezwaar. Hoogte blijft te explosief voor mij.Valt ook lastig te trainen. Wisselend terrein vind ik wel weer heel fijn qua lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Deze week precies 20km gelopen! Deze maand bijna 80km (79,49)
Ging vandaag echt heerlijk in tegenstelling tot vrijdag. 8,42km gelopen, iets meer dan op het programma stond maar het liep gewoon zo lekker.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik doe juist een moord voor een keer gewoon een vlak parcours lopenquote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
GotC: Enjoy en succes! Met 2,5 uur van tevoren besluiten te gaan lopen liep ik vorige week een dik PR op de 5 km.![]()
![]()
Gisteren liepen mijn benen ook de hele tijd vol op die klimmetjes hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 12:04 schreef wyccie het volgende:
LT, meer rust voor mijn benen zal hooguit iets schelen, maar het blijft retezwaar. Hoogte blijft te explosief voor mij.. Dat ligt zeker niet aan jou, iedereen heeft daar last van. Behalve Zac Freudenburg natuurlijk! N70 heeft ook wel behoorlijk wat steile klimmetjes, maar niet zo als bij de Stuwwaltrail geloof ik. Ik heb hem laatst wel gelopen als training, maar toen pakte ik vooral wat extra klimmetjes erbij, dus weet niet meer precies welke nou wel of niet in het parkoers zelf zaten
.
GotC heel veel plezier!![]()
Vanochtend even een lekker rondje uitgelopen samen met mijn vriendin die op de MTB was. Lekker door het bos 10km gelopen. Eerste paar kilometer best zwaar gehad, wat kramp in nek/schouder vooral. Maar op het eind liep het weer lekker soepel, afgesloten met een mooi eindsprintje.
Voor de eerste keer op mijn nieuwe schoentjes gelopen, de Salomon Sense Pro. Die ik gehaald heb voor op de weg, erg fijne schoentjes, echte slofjes en nog redelijk licht. Gisteren dus langs Scarabee geweest, meteen een tasje gehaald voor bij de Eiger en wat sokjes voor erbij. Deze week komt als het goed is ook nog de Suunto Ambit 3 Peak via de post!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wauw, respect.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:40 schreef Quoi het volgende:
GotC succes!! Je hebt een goeie bodem iig![]()
Ik liep een heeeeeeerlijke 5 km in 27:33![]()
Hoe hard ik ook probeer; kom nooit onder de 30geen.![]()
daar zit misschien het probleem..... Probeer eens minder hard te starten, dan kun je je energie later gebruiken om het laatste stuk harder te gaan.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:44 schreef Isis20 het volgende:
[..]
wauw, respect.![]()
Hoe hard ik ook probeer; kom nooit onder de 30![]()
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 31 mei 2015 12:50 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
daar zit misschien het probleem..... Probeer eens minder hard te starten, dan kun je je energie later gebruiken om het laatste stuk harder te gaan.
Heb het trouwens de laatste tijd niet meer geprobeerd. Ik loop net iets te zacht om het te halen. Op een goede dag blijf ik steken op 31 of 32 minuten. Ik heb altijd het idee dat ik het alleen kan halen als ik constant harder loop dan ik normaal doe. Dat wil in het begin inderdaad wel, maar later niet meer.geen.![]()
PR?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:40 schreef Quoi het volgende:
GotC succes!! Je hebt een goeie bodem iig![]()
Ik liep een heeeeeeerlijke 5 km in 27:33
Mooie tijd, ik twijfel of ik volgende week ook eens voor een PR op de 5 ga, of toch maar lekker 15 ga trainen.![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gisteren liepen mijn benen ook de hele tijd vol op die klimmetjes hoor. Dat ligt zeker niet aan jou, iedereen heeft daar last van. Behalve Zac Freudenburg natuurlijk! N70 heeft ook wel behoorlijk wat steile klimmetjes, maar niet zo als bij de Stuwwaltrail geloof ik. Ik heb hem laatst wel gelopen als training, maar toen pakte ik vooral wat extra klimmetjes erbij, dus weet niet meer precies welke nou wel of niet in het parkoers zelf zaten
.
Vanochtend even een lekker rondje uitgelopen samen met mijn vriendin die op de MTB was. Lekker door het bos 10km gelopen. Eerste paar kilometer best zwaar gehad, wat kramp in nek/schouder vooral. Maar op het eind liep het weer lekker soepel, afgesloten met een mooi eindsprintje.
Voor de eerste keer op mijn nieuwe schoentjes gelopen, de Salomon Sense Pro. Die ik gehaald heb voor op de weg, erg fijne schoentjes, echte slofjes en nog redelijk licht. Gisteren dus langs Scarabee geweest, meteen een tasje gehaald voor bij de Eiger en wat sokjes voor erbij. Deze week komt als het goed is ook nog de Suunto Ambit 3 Peak via de post!
Jij ook welkom bij SuuntoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tip. Ga je duurlopen in training eens op 7.00 min/km ongeveer lopen. Dan doe je er in je trainingen 35 minuten over, maar ik weet zeker dat je na dat 2 maanden doen die 30 eraan loopt.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:59 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Heb het trouwens de laatste tijd niet meer geprobeerd. Ik loop net iets te zacht om het te halen. Op een goede dag blijf ik steken op 31 of 32 minuten. Ik heb altijd het idee dat ik het alleen kan halen als ik constant harder loop dan ik normaal doe. Dat wil in het begin inderdaad wel, maar later niet meer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goede verhalen en resultaten hier!!
RD, jammer dat het niet is geworden wat je hoopte. Desondanks de kilometers gelopen, respect!
GotC succes! Erg benieuwd waarmee nu staat op de vijf.
Mijn 610 is gisteravond al opgehaald, de TomTom was gistermiddag al binnen. Maar ik heb sinds vrijdag ontzettende rugpijn en gisteren en vannacht een koortsaanval ... Drie uren boven de 39 graden en dan weer gewoon 37,6?![]()
Ik wil dat het over is en gewoon lopen
![]()
![]()
Awww Serindegun jezelf lekker de tijd om te herstellen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Royal Ten-dag vandaag, mijn thuiswedstrijd. Alleen door de marathonproblemen en de vakantie naar Italië dacht ik niet dat ik het vandaag zou kunnen, dus had ik me afgemeld bij het hardloopgroepje van het werk.
En toch had ik vanochtend zin. Dus naar Sassenheim voor de Teylingenloop.
Het eerste stuk ging echt heel lekker. Aan het begin had ik wat last van de enkel die ik een week geleden verzwikt had, maar dat ging snel weg, en de km-tijden waren voor mijn doen laag: rond de 5:12, dus een eindtijd van 52 minuten. Zoef!
Het keerpunt zou rond het kasteel Teylingen zijn. Daar aangekomen werden we opgewacht door een paar ridders en harpisten; we mochten zelfs een rondje over de binnenplaats lopen. Daarna weer terug, en toen werd meteen duidelijk waarom het zo goed ging, want op de terugweg hadden we wind tegen. Ik ben door blijven lopen, maar steeds met het idee dat ik dit geen kilometer vol kon houden.
Maar dat lukte wel. Pas op de parkeerplaats bij de finish kon ik echt niet meer, en moest ik de dames met wie ik samen liep laten gaan. Toch een hele beste tijd: 52:52.
En o ja, dat was provincie nummer 7.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rondje in het kasteel is mooi te zien
[ Bericht 16% gewijzigd door pijll op 31-05-2015 13:35:50 ]![]()
Hai!
Ik kom mij hier ook maar eens meldenlees al een poosje mee maar durfde eerder niet. Jullie zijn al zo goed!
Ik ben echt nog een groentje, ben nu bezig met een schema om straks 5 km te kunnen lopen.
Vandaag heb ik 3.33 km in 31 minuten gewandelddeze week nog 2 keer die afstand en volgende week naar de 4.15 km toe.
![]()
Welkom! Leuk dat je mee gaat posten. Je wandelt al best snel, dus jij bent ook goed bezig. Blijf ons op de hoogte houden van je vorderingen!quote:Op zondag 31 mei 2015 13:32 schreef aapieannie het volgende:
Hai!
Ik kom mij hier ook maar eens meldenlees al een poosje mee maar durfde eerder niet. Jullie zijn al zo goed!
Ik ben echt nog een groentje, ben nu bezig met een schema om straks 5 km te kunnen lopen.
Vandaag heb ik 3.33 km in 31 minuten gewandelddeze week nog 2 keer die afstand en volgende week naar de 4.15 km toe.
Tot wanneer loopt je schema?![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gisteren liepen mijn benen ook de hele tijd vol op die klimmetjes hoor. Dat ligt zeker niet aan jou, iedereen heeft daar last van. Behalve Zac Freudenburg natuurlijk! N70 heeft ook wel behoorlijk wat steile klimmetjes, maar niet zo als bij de Stuwwaltrail geloof ik. Ik heb hem laatst wel gelopen als training, maar toen pakte ik vooral wat extra klimmetjes erbij, dus weet niet meer precies welke nou wel of niet in het parkoers zelf zaten
.
Buy all the stuff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjequote:Op zondag 31 mei 2015 13:38 schreef pijll het volgende:
[..]
Welkom! Leuk dat je mee gaat posten. Je wandelt al best snel, dus jij bent ook goed bezig. Blijf ons op de hoogte houden van je vorderingen!
Tot wanneer loopt je schema?het schema loopt tot 12 juli dus dat is best snel al. Nog 4 weken "wandelen" en dan begin ik met lopen. Ben alvast wat verschillende routes in de buurt aan het bekijken.
Vind het weer wel lastig inschatten trouwens. Vandaag regende het dus een jasje aangedaan. Maar na een km was het droog en dus bloedheet.
Hoe anticiperen jullie hierop?![]()
Het is voor mij ook lang een magische grens geweest. Probeer niet teveel te pushen tijdens de wedstrijd, maar train regelmatig en volgens een bepaald regime, dan lukt het 'vanzelf' een keertje als je een goede dag hebtquote:Op zondag 31 mei 2015 12:44 schreef Isis20 het volgende:
[..]
wauw, respect.![]()
Hoe hard ik ook probeer; kom nooit onder de 30
Voor mij was dat 3x pw trainen: 1x een lange duurloop (6:40-7:00), 1x intervallen (op 5:30-5:45), 1x tempoloop (5-10 km op 6:00). En toen kwam het goedNee, mijn PR is 27:04 zie ik nu. Ik dacht eerst even van wel. Maar wat telt is dat ik geweldig lekker heb gevlogen. Ik ging niet echt voor een PRquote:Op zondag 31 mei 2015 13:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
PR?
Mooie tijd, ik twijfel of ik volgende week ook eens voor een PR op de 5 ga, of toch maar lekker 15 ga trainen.Ik heb van begin tot eind met een bepaalde meneer meegelopen en dat matchte goed. Het was weer zo'n oude kromme beer natuurlijk. Mijn rondetijden zijn echt mooi: 5:45 - 5:35 - 5:29 - 5:30 - 5:00 ofzoiets (ik moet nog uploaden)
![]()
Lekker gaan lopen heen en terug, dus weer wat kilometertjes in de benen.
En er was een winnaar bij de 5 km die me bekend voorkwam![]()
![]()
Doen hoor wyccie, een keertje lekker een 5 gaan vliegen![]()
![]()
Wat grappig, ik heb nooit eerder een wandelschema gezien.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:44 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Dankjehet schema loopt tot 12 juli dus dat is best snel al. Nog 4 weken "wandelen" en dan begin ik met lopen. Ben alvast wat verschillende routes in de buurt aan het bekijken.
Vind het weer wel lastig inschatten trouwens. Vandaag regende het dus een jasje aangedaan. Maar na een km was het droog en dus bloedheet.
Hoe anticiperen jullie hierop?
Succes! En laat je vooral niet opjutten door anderen die hier snel zijn, ver lopen, elke week een wedstrijd lopen of dure gadgets hebben. Gewoon doen wat jij leuk vindt.
Als het warm is en wat miezert ga ik zonder jasje, maar als het daar te koud voor is pak ik mijn jasje en knoop die om mijn middel als ik het te warm krijg. Ik heb een heel dun jasje en heb daar geen last van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: