Anime gaat voor een originel endquote:Op zondag 31 mei 2015 22:19 schreef Qunix het volgende:
De laatste episode van Sidonia heeft de anime nu meer een harem gemaakt.
Dit is het enige juiste wat je kunt doen. Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een tentamenweek, moet f'ing veel doen, maar verdoe mijn tijd op FOK! en op andere manieren.
Rule in je iptables maken en opgelost.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een tentamenweek, moet f'ing veel doen, maar verdoe mijn tijd op FOK! en op andere manieren.
sloop je pc, telefoon en andere middelen waar je je tijd aan verspilt?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:22 schreef robin007bond het volgende:
Wie ben jij en wat heb je met mschol gedaan?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
sloop je pc, telefoon en andere middelen waar je je tijd aan verspilt?
Ik kom wel langs met wat magnetenquote:Op zondag 31 mei 2015 22:22 schreef robin007bond het volgende:
Dan is die van jou inderdaad effectiever.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
die ga je omzeilen.. want je hebt em zelf neergezet..
Ja, dat zou mooi zijn, maar die verwijder ik dan zelf weer natuurlijk.quote:
Opdrachten moeten allemaal op mijn PC gemaakt worden...quote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
sloop je pc, telefoon en andere middelen waar je je tijd aan verspilt?
Timeout voor jezelf maken door middel van een cronjob (rm -rf /), maar wel eerlijk spelen en niet eerder de cronjob verwijderen als je nog niet klaar bent.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat zou mooi zijn, maar die verwijder ik dan zelf weer natuurlijk.
[..]
Opdrachten moeten allemaal op mijn PC gemaakt worden...
Trek je internetkabel eruitquote:Op zondag 31 mei 2015 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Opdrachten moeten allemaal op mijn PC gemaakt worden...
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met mschol gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks moetquote:Op zondag 31 mei 2015 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Opdrachten moeten allemaal op mijn PC gemaakt worden...gewoon op papier uitwerken
![]()
Hiki worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:27 schreef Arashimashou het volgende:
Allemaal onzin hierboven. Gewoon op FOK! blijven.
Hij likt een beeldscherm.quote:
omdatquote:Op zondag 31 mei 2015 22:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij likt een beeldscherm.
Een plaatje van Azusa op dat beeldscherm.
Hij heeft een blinddoek om.
Ik snap er geen fuck van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]Die is echt cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]eigenlijk wel ja, en het gaat eigenlijk nergens over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat had je dan verwacht van een inktvismeisje.quote:
Tijd voor diepgaande gesprekken. Wat heb je laatst gegeten?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, en het gaat eigenlijk nergens over...
inktvis?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht van een inktvismeisje.
[..]
Tijd voor diepgaande gesprekken. Wat heb je laatst gegeten?
Ik ben net met ep 8 begonnen. Gaan ze te snel?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:44 schreef Kyubey het volgende:
Shit, bij Yamada-kun skippen ze opeens halve arcs. Het ging te goed.
sssst.quote:
Ooooohquote:
ik vroeg mij zowiezo af hoe ze 7 witches in 12 afleveringen gingen stoppen.. dus een teleurstelling had ik stiekem wel verwacht...quote:Op zondag 31 mei 2015 22:44 schreef Kyubey het volgende:
Shit, bij Yamada-kun skippen ze opeens halve arcs. Het ging te goed.
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben net met ep 8 begonnen. Gaan ze te snel?
[..]
sssst.
[..]
Oooooh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]Ik weet, ik weet. Ik wil te snel. Wacht even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wat had je nu ook alweer gegeten? Zoiets?![]()
dat ziet er wel smakelijker uit..quote:Op zondag 31 mei 2015 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Ik wil te snel. Wacht even.
Dus wat had je nu ook alweer gegeten? Zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ziet er wel smakelijker uit..Hoe moet ik me dat voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo?
Of misschien toch eerder zo?
Het was al teleurstellend dat ze de boogschietclub-arc in het begin hadden geskipt, maar nu weten ze opeens al de superkrachten van de vijfde heks aan het begin van de episode.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben net met ep 8 begonnen. Gaan ze te snel?
Boh, dat is enigszins teleurstellend. Gelukkig ben ik onwetend.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het was al teleurstellend dat ze de boogschietclub-arc in het begin hadden geskipt, maar nu weten ze opeens al de superkrachten van de vijfde heks aan het begin van de episode.
Ze knippen de fun er uit ;_;quote:Op zondag 31 mei 2015 22:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Boh, dat is enigszins teleurstellend. Gelukkig ben ik onwetend.
De animu kan ook, maar als je de ~full experience~ wil kun je beter de manga oppakken.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dus beste manga pakken of verder met de animu?
Full experience. Waar hebben we het over jongens.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De animu kan ook, maar als je de ~full experience~ wil kun je beter de manga oppakken.
Na hoofdstuk 91 is er een nieuwe arc die veel slechter is, dus daar kun je stoppen als je wil. De anime stopt daar ook.
7.1 surround 4k manga!quote:Op zondag 31 mei 2015 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Full experience. Waar hebben we het over jongens.
Mangaquote:Op zondag 31 mei 2015 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Full experience. Waar hebben we het over jongens.
plaatje uit 2013 volgens de url, zal wel OOP zijn en dus belachelijk duur nuquote:Op zondag 31 mei 2015 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Nice. Ik wist helemaal niet van het bestaan van deze mango af. Mooie versie ook.
[ afbeelding ]
Die gaat op het verlanglijstje.
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Commie![]()
Die onodera ed is wel kut, zal wel komen omdat onodera worst girl is![]()
[ afbeelding ]
Het is wel goed met jouquote:Op zondag 31 mei 2015 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Commie![]()
Die onodera ed is wel kut, zal wel komen omdat onodera worst girl is![]()
[ afbeelding ]
Niet OOP, maar ook niet goedkoop.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
plaatje uit 2013 volgens de url, zal wel OOP zijn en dus belachelijk duur nu
mwha, het kan zijn dat er gewoon teveel geproduceerd zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet OOP, maar ook niet goedkoop.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)nd/9200000004790848/
Dit is het goedkoopste dat ik hem kon vinden.
Ik weet eigenlijk niet zeker of hij nog wel in print is, op de website van VIZ staat hij niet (meer) maar een hoop zaken hebben hem nog.
Is dat wel zo? Wie is kaas wichi wichi dan?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:22 schreef Kyubey het volgende:
Ach, Noa is toch worst wichi. Mooi dat ze in haar arc snoeien.
quote:
is gewoon kut dat ze de boel zo verkutten, had er een 24 eps anime van gemaakt dan had je eeen prima anime kunnen bouwen..quote:Op zondag 31 mei 2015 23:22 schreef Kyubey het volgende:
Ach, Noa is toch worst wichi. Mooi dat ze in haar arc snoeien.
quote:
Ach, de anime blijft beter dan de Live-actionquote:Op zondag 31 mei 2015 23:24 schreef mschol het volgende:
[..]
is gewoon kut dat ze de boel zo verkutten, had er een 24 eps anime van gemaakt dan had je eeen prima anime kunnen bouwen..
Ik zal die ene cosplay nooit vergeten.quote:
Gast wat? Echt? Is dat er?quote:Op zondag 31 mei 2015 23:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach, de anime blijft beter dan de Live-action
Tenminste producer-san en de author hebben gezegd maar nog niks officieelquote:Op zondag 31 mei 2015 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]ben benieuwd, staat nog niet op MAL als entry..
ik hoop dat het officieel wordt, was een leuke anime met een aantal alternatieve MC'squote:Op zondag 31 mei 2015 23:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tenminste producer-san en de author hebben gezegd maar nog niks officieel
Mja, niet tenenkrommend slecht. Maar... hou het gewoon bij tekeningen.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
NEEEEE
Die... puinhoop verdient het om uit MAL geschrapt te worden.
er staat veel grotere puinhoop op MAL, begin eens daarquote:Op zondag 31 mei 2015 23:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
NEEEEE
Die... puinhoop verdient het om uit MAL geschrapt te worden.
Ik heb alleen de tv rip gekeken. Ik geloof niet dat er echt gecensored werd. Moet goedkomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:33 schreef mschol het volgende:
voegt de BD van Aldnoah Zero nog wat toe(lees: b.v. minder censoring) , of is de tv rip ook prima?
oke, dan ga ik voor de tv batchquote:Op maandag 1 juni 2015 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tv rip gekeken. Ik geloof niet dat er echt gecensored werd. Moet goedkomen.
ik ga het wel merken, ben even mijn MAL plan-to-watch lijstje van anime die ik niet op schijf heb aan het binnen hengelen..quote:Nou ja, niet de serie, dat komt nooit meer goed.
Haha, het valt mee. Het was wel oke. Maar suspension of disbelief kan je op je buik schrijven na een tijdje.quote:
Kijk op nyaa.sequote:Op maandag 1 juni 2015 00:46 schreef mschol het volgende:
[..]
oke, dan ga ik voor de tv batch
[..]
ik ga het wel merken, ben even mijn MAL plan-to-watch lijstje van anime die ik niet op schijf heb aan het binnen hengelen..
ik heb inmiddels al kijkvoer voor de komende 2 maanden...![]()
(+266 afleveringen)
ow, en iemand die, via pm, mij in de juiste richting kan wijzen voor een werkende link naar Asobi ni Oide ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |