SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Nee colaatje + bakje chips vandaag. Morgen vroeg op.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:28 schreef Ethanolic het volgende: [..] Henk, jongen. Je bent een punt vergeten. Zit je aan de druks ofzo?
Lekker. Maar verdient wel een enkeltje Auschwitz.quote:
lekker manquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee colaatje + bakje chips vandaag. Morgen vroeg op.
De vraag blijft, welke muesli?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker man
kaasplankje zeker?
ik neem nog een bakje kwark met muesli denk ik
No homo, Melk. Maar ik heb nu deze en hij is kklekker.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
De vraag blijft, welke muesli?
Ziet eruit als iets wat men in een hipsterwinkel haalt broeder...quote:Op zondag 31 mei 2015 00:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
No homo, Melk. Maar ik heb nu deze en hij is kklekker.
[ afbeelding ]
ללקק את פי הטבעת שליquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:58 schreef McNulty het volgende:
Fluister eens wat herbreeuwse woorden in mijn oren etha
no homo
Gewoon Appie, man. Bonus artikeltje, normaal bijna 3 euro voor 300 gram ofzo, kapot duur. Maar wel lekker.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat men in een hipsterwinkel haalt broeder...
Zeker van je chick ofzo?
Wow meteen zo intiem.quote:
rachel mcadamsquote:
Ben je antisemiet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker. Maar verdient wel een enkeltje Auschwitz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had jou wel verwacht als kim valentine fanquote:
Ja zij is de enige "fitgirl" die ik volg op Instagram.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Had jou wel verwacht als kim valentine fan
Beetje teleurstellend dit macman
Ideaal! maar volgensmij is ze wel heeeeel klein ofnie?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zij is de enige "fitgirl" die ik volg op Instagram.
Een van de weinige die geen retard aandachtshoer is maar gewoon echt lift
Op een andere foto stond een hondje. Een bruine volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat voor hondje wil je graag dan?
Hahaha jij ook vrij vandaag ouwe pikketrkkr.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:13 schreef no1uknow het volgende:
JAILBREAKKKKKKKKKKKKKKK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tekkel? een bulldog? een paard?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op een andere foto stond een hondje. Een bruine volgens mij.
Ja inderdaad, ziet eruit als 1.55 ofzoquote:Op zondag 31 mei 2015 00:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ideaal! maar volgensmij is ze wel heeeeel klein ofnie?
hey mcnultyquote:Op zondag 31 mei 2015 00:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hahaha jij ook vrij vandaag ouwe pikketrkkr.
Ik wil ook gesponsord worden door die lui, wel toffe shirts.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Oh 1.52 is ze whahha
http://www.apemanstrong.com/kim-valentine/
Echt gewoon bijna een midget
zag ik al voorbij komen jaquote:Op zondag 31 mei 2015 00:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ossum is ook voorwaardelijk vrij
Wel beetje anders als jij er niet bent, voortaan gedragen he!quote:Op zondag 31 mei 2015 00:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zag ik al voorbij komen ja
hoe is het broeders?
ik doe mn best broederquote:Op zondag 31 mei 2015 00:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wel beetje anders als jij er niet bent, voortaan gedragen he!
Hoe is het met GRS?
Gvd, en ik zou nog je getuige zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik doe mn best broeder
geen idee, GRS en ik zijn niet meer
ja mjaquote:Op zondag 31 mei 2015 00:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gvd, en ik zou nog je getuige zijn.
Ooooh man man man
Je mag. Je hebt de vlag lang voor me hoog gehouden bro. Je hebt je rust wel verdient.quote:
all clear broeder, all clearquote:Op zondag 31 mei 2015 00:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zal ik het anders nu eens proberen?
Hoelang heb je gezeten broeder?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je mag. Je hebt de vlag lang voor me hoog gehouden bro. Je hebt je rust wel verdient.
quote:Op zondag 31 mei 2015 00:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je mag. Je hebt de vlag lang voor me hoog gehouden bro. Je hebt je rust wel verdient.
ja wat was dat magnetronbroodje gedoe ?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoelang heb je gezeten broeder?
En betekend dit dat magnetronbroodje nu weg is?
Heb ik, maar lief aangeboden.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb je d'r nummer al of moet ik die ff dm'en?
Inderdaad ja, echt wife materialquote:Op zondag 31 mei 2015 00:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik wil ook gesponsord worden door die lui, wel toffe shirts.
Zou wel met dr trouwen!
ZO GOEDE MORGENquote:Op zondag 31 mei 2015 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, echt wife material
Vind blond haar ook echt leuk trouwens
[ afbeelding ]
Las wel een keer ergens dat ze lesbisch is
Zal ook eens niet, al die sterke chicks pakken enkel grietjes!quote:Op zondag 31 mei 2015 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, echt wife material
Vind blond haar ook echt leuk trouwens
[ afbeelding ]
Las wel een keer ergens dat ze lesbisch is
Dus zo van de ene op de andere?quote:
Ik DM zelf met McNulty, die neem ik toch ook niet anaalquote:Op zondag 31 mei 2015 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey melk.
Ik zag iets staan over dat ik me anaal zou laten vernederen voor een beetje aandacht.
Nu niet doen alsof je niet gedmd hebt he.
gr gr
Wist je nog die ene keer dat ik via de dm ging checken of alles nog goed met je ging?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey melk.
Ik zag iets staan over dat ik me anaal zou laten vernederen voor een beetje aandacht.
Nu niet doen alsof je niet gedmd hebt he.
gr gr
Als je eens een cheap whiskey wil is die glen moray 8 jaar best te pruimen..quote:Op zondag 31 mei 2015 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede wenkbrauwen
ziet er wel uit als een feminist
Oh thanks die is inderdaad lekker goedkoop. Keertje proberen.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je eens een cheap whiskey wil is die glen moray 8 jaar best te pruimen..
beetje vergelijkbaar met glen morangie maar 25 euro is echt een koopje.. licht zacht makkelijk weg te drinken.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh die is inderdaad lekker goedkoop. Keertje proberen.
Ben echt verslaafd aan Bunnahabhain 12 nu, direct nieuwe fles gekocht toen de vorige leeg was
Whahah dat is wel het gevaar met die zachte whiskies, drink je echt te snel wegquote:Op zondag 31 mei 2015 00:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
beetje vergelijkbaar met glen morangie maar 25 euro is echt een koopje.. licht zacht makkelijk weg te drinken.
Vandaar dat die nu ook al bijna leeg is vanavond
Je bent latent homo en je snakt een fallisch object in je giecheltje?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:36 schreef stinkie het volgende:
Waarom heb ik opeens ontiegelijk zin in een sigaar? Dat is echt al eeuwen geleden.
Voor iemand die 20 x modaal verdiend ben je wel kk dom als je alleen op beschuit gaat levenquote:Op zondag 31 mei 2015 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Vandaag 3 beschuitjes met smeerkaas op. Geen vastdag. Tantoeharde honger en daardoor chagrijnig. Wat te eten, wat te eten..
Ja niet aan toegekomen, drukke dag ditdat.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Voor iemand die 20 x modaal verdiend ben je wel kk dom als je alleen op beschuit gaat leven
Een dag geen vlees is een dag niet gegained madame
Ik wil gewoon niet dat je over een maandje met zon ingevallen crackface rondloopt.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja niet aan toegekomen, drukke dag ditdat.
Dat toontje mag wel een octaafje lager, monsieur.
Zal wel wat langer duren dan een maandje.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat je over een maandje met zon ingevallen crackface rondloopt.
Heb enkel het beste met je voor
Zal sneller gaan als je denkt, als ik op 3k per dag al 8/9 kg kwijt raak in een maand...quote:Op zondag 31 mei 2015 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zal wel wat langer duren dan een maandje.
Ga je nou naar doeibaibai of hoe zit dat nou?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja niet aan toegekomen, drukke dag ditdat.
Dat toontje mag wel een octaafje lager, monsieur.
Nee dat bewaren ze voor in de 1-op-1-tjes, dan ineens charme-offensieven waar je eng van wordtquote:
Weenie. Druk met papierwerk wat geregeld moet worden. Hoop van wel. Anders is Zwitserland plan B, daar al een plekje. Ga sowieso weg voor het einde van het jaar.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga je nou naar doeibaibai of hoe zit dat nou?
quote:Op zondag 31 mei 2015 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat bewaren ze voor in de 1-op-1-tjes, dan ineens charme-offensieven waar je eng van wordt![]()
Ok ik ga maar wat bestellen, voordat ik iemand vermoord.
veel charmanter word het niet hier ben ik bang voor!quote:Op zondag 31 mei 2015 00:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat je over een maandje met zon ingevallen crackface rondloopt.
Heb enkel het beste met je voor
Wel hot ja.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ingevallen crackface is wel lekker op zn tijd
[ afbeelding ]
gewoon keertje voor de afwisseling
Ga je veel meer verdienen?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weenie. Druk met papierwerk wat geregeld moet worden. Hoop van wel. Anders is Zwitserland plan B, daar al een plekje. Ga sowieso weg voor het einde van het jaar.
Ik vind je een hele leuke meid wist je dat.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meer dan hier, maar niet in de buurt van etha's 10k/CEO-leef hoor.
BBC swaffel tegen je wang homo.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als het een neger met kleine piemel wel lukt word ik echt homo, hey deuce
Als wat hem lukt?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Als het een neger met kleine piemel wel lukt word ik echt homo, hey deuce
If you give me money I will call you hunny and it won't be funny.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou een slechte sugarmommy zijn nulty. Geef het net zo hard weer uit.
quote:Op zondag 31 mei 2015 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou een slechte sugarmommy zijn nulty. Geef het net zo hard weer uit.
quote:
Zijn er genoeg die dat wel doen hoor Nulty alles komt goedquote:Op zondag 31 mei 2015 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi want ik val niet zo op negers.
noracist.
Ik moet bekennen dat het mij om je geld te doen was. Ik ben niet echt verlieft op je. Ik ben slecht. Ik weet het.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi want ik val niet zo op negers.
noracist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |