Jammer. Ik heb Sport1 bijna alleen nog voor het Spaanse voetbal. Had het liever naar Foxsports zien gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:17 schreef borisz het volgende:
PD blijft bij Sport1
http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.html
topshowquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:17 schreef borisz het volgende:
PD blijft bij Sport1
http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
Ik zat vandaag met Levante in het vliegtuig... 9 daags trainingskamp wist 1 speler me te vertellen (vraag me niet wie), in Ermelo blijkt dus ... Morgen spelen ze tegen Zwolle, daarna nog tegen Leverkussen en NEC.
Sommige spelers pimpen zelfs hun rugzak...Ik heb de laatste jaren altijd wat met Levante... Of ik zie ze uitstappen uit de bus op het vliegveld, of ik zie hun bus door de stad rijden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 jaar terug zag ik 2 bussen... Die van Levante en later in Madrid die van Real, met de net binnen gehaalde Bale er in (en natuurlijk de rest van het team)..
Dochter lief verhuisd van Valencia naar Madrid dus dit was voor Levante waarschijnlijk de laatste keer
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
Ik zat vandaag met Levante in het vliegtuig... 9 daags trainingskamp wist 1 speler me te vertellen (vraag me niet wie), in Ermelo blijkt dus ... Morgen spelen ze tegen Zwolle, daarna nog tegen Leverkussen en NEC.
Sommige spelers pimpen zelfs hun rugzak...Grappig dat Ermelo zo'n populaire bestemming is voor grote Spaanse clubs (ik woonde jaren in/bij Ermelo maar ben helaas nooit gaan kijken).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 augustus ga ik weer eens naar Mestalla voor de Trofeo Naranja Valencia - Roma![]()
Mwah..ja maar ik had ook liever gezien dat La Liga naar FOX gaat want dan heb ik niet echt meer een reden om Sport 1 aan te houden. Bedoel Europsport heeft de MLS en de Bundesliga en Ligue 1,Portugese,Braziliaanse competites interesseert toch amper. En...de meeste topwedstrijden van de CL,daar hoef je ook geen Sport 1 meer voor te hebben aangezien ze ook op andere zenders komen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:01 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Ik heb Sport1 bijna alleen nog voor het Spaanse voetbal. Had het liever naar Foxsports zien gaan.
Enige grote voordeel van Sport1 is Sierd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |