Je kan Hesjedal weinig verwijten natuurlijk. Dat het irritant is, is wat anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef uithangbord het volgende:
Kruiswijk weer op kop, toch wel dapper maar weet niet of ik deze etappe nog had overlegd met Hesjedal.
Zoveel mogelijk tijd pakken op de achtervolgers he, is in beider belang.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef uithangbord het volgende:
Kruiswijk weer op kop, toch wel dapper maar weet niet of ik deze etappe nog had overlegd met Hesjedal.
Jepquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteindelijk is tijdwinst het belangrijkste voor Kruijswijk nu
Zeker, maar voor hetzelfde geld doe je nu weer hard kopwerk zodat over 10 minuten Hesjedal er weer overheen kan springen. Krijg je weer al die tempowisselingen wat uiteindelijk ook niet goed is voor de tijd. Niks tegen Hesjedal overigens, als het een Nederlander was geweest had ik bij elke actie even hard gelachen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteindelijk is tijdwinst het belangrijkste voor Kruijswijk nu
Hesjedal doet toch niks verkeerd? Die wil zelf zo goed mogelijk eindigen in het klassement en die heeft geen seconde aan het bergklassement gedacht en dat Kruijs die misschien nog wel wilde pakken..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef uithangbord het volgende:
Dit dus...alles voor de 6e plaats.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk tijd pakken op de achtervolgers he, is in beider belang.
Hoevvelste werd Kelderman ook alwee, 7de toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...alles voor de 6e plaats.
Echte ariërs worden niet bruinquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Raar dat ie zo wit is/ lijkt als krijt
Giro + Tour is tegenwoordig onmogelijk idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Contador niet het podium halen in de Tour.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Contador niet het podium halen in de Tour.
Niks is onmogelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Giro + Tour is tegenwoordig onmogelijk idd.
Tenzij Vroem weer expres zijn arm breekt zodat hij niet over de kasseitjes hoeftquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ook niet
Nibali, Quintana en Vroem eindigen sowieso voor hem
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:49 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Hoevvelste werd Kelderman ook alwee, 7de toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |