Tot de Mortirolo stond hij nog 25min volgens mij, maar toen moest hij zich echt compleet leegrijden om Bertje zo goed mogelij kaf te zetten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs Kreuziger is compleet erdoorheen gezakt
Ja dat vond ik ook al gekquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:42 schreef franklop het volgende:
van 5,15 naar 2,53 met 1,5 minuut voorsprong, jaja
Als hij echt 'n hongerklop heeft, dan is het om zeep.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:42 schreef BlaZ het volgende:
Het roze van Contador is ook niet echt in gevaar. Ik zie Contador wel herstellen op Sestrière, die klim is niet zo zwaar.
Daar is hij nog steeds niet van bijgekomenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot de Mortirolo stond hij nog 25min volgens mij, maar toen moest hij zich echt compleet leegrijden om Bertje zo goed mogelij kaf te zetten.
Astana ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tinkoff heeft in breedte gewoon een lachwekkende ploeg
Klopt, maar BeIN sport en Eurosport is engels commentaar, denk niet dat ze daar rekening met ons houdenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze weten bij de Belg dat er veel Nederlanders kijken, die bedienen ze prima.
Weet hij ook eens hoe het voelt om kopman van Lotto-Jumbo te zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Wel goed voor Contador dat ie veel hulp krijgt van zijn ploeggenoten
Nibaliquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:44 schreef poiuytr het volgende:
Froome en Quintana gaan Contador slopen in de Tour.
Ja, op de slotklim ga je dan veel tijd verliezen. Ook al is die niet al te steil.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij echt 'n hongerklop heeft, dan is het om zeep.
Daar kun je na een kwartier a 20 minuten nog wel bovenop komen. Heb 'm overigens niet zien bij eten dus vraag me af of het wel een hongerklop is.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij echt 'n hongerklop heeft, dan is het om zeep.
Effectief gezien doet Hesjedal niks anders dan Kruijswijk? Hij wou nog stijgen in klassement en heeft dat ook gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Kruijswijk aanvallend gereden, dat is sowieso top.
Dat die Hesjedal als een mongool tekeer gaat op elke klim, tsja, jammer. Maar ik denk dat Aru en co. sowieso Kruijswijk eruit hadden gesprint op de top, hij was vandaag niet sterk genoeg om de beste van dat achtervolgende groepje te zijn.
Sowieso heerlijke laatste weken van hem.Goed zo Zakarin, verneuk die vent maar lekker.
Extra eten kan hier ook niet zomaarquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar kun je na een kwartier a 20 minuten nog wel bovenop komen. Heb 'm overigens niet zien bij eten dus vraag me af of het wel een hongerklop is.
Blijft zuur van die etappe in de eerste week. Anders was die 4e geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Kruijswijk aanvallend gereden, dat is sowieso top.
Dat die Hesjedal als een mongool tekeer gaat op elke klim, tsja, jammer. Maar ik denk dat Aru en co. sowieso Kruijswijk eruit hadden gesprint op de top, hij was vandaag niet sterk genoeg om de beste van dat achtervolgende groepje te zijn.
Sowieso heerlijke laatste weken van hem.Goed zo Zakarin, verneuk die vent maar lekker.
Landa natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Wie zou vooraan nou het hoogste hematocriet hebben?
Zakarin nog van Romandiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Wie zou vooraan nou het hoogste hematocriet hebben?
Uiteindelijk is tijdwinst het belangrijkste voor Kruijswijk nuquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef uithangbord het volgende:
Kruiswijk weer op kop, toch wel dapper maar weet niet of ik deze etappe nog had overlegd met Hesjedal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |