Extra eten kan hier ook niet zomaarquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar kun je na een kwartier a 20 minuten nog wel bovenop komen. Heb 'm overigens niet zien bij eten dus vraag me af of het wel een hongerklop is.
Blijft zuur van die etappe in de eerste week. Anders was die 4e geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Kruijswijk aanvallend gereden, dat is sowieso top.
Dat die Hesjedal als een mongool tekeer gaat op elke klim, tsja, jammer. Maar ik denk dat Aru en co. sowieso Kruijswijk eruit hadden gesprint op de top, hij was vandaag niet sterk genoeg om de beste van dat achtervolgende groepje te zijn.
Sowieso heerlijke laatste weken van hem.Goed zo Zakarin, verneuk die vent maar lekker.
Landa natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Wie zou vooraan nou het hoogste hematocriet hebben?
Zakarin nog van Romandiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Wie zou vooraan nou het hoogste hematocriet hebben?
Uiteindelijk is tijdwinst het belangrijkste voor Kruijswijk nuquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:47 schreef uithangbord het volgende:
Kruiswijk weer op kop, toch wel dapper maar weet niet of ik deze etappe nog had overlegd met Hesjedal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |