Zit al een tijdje te genieten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:44 schreef borisz het volgende:
En verder de hele dag Cupfinal dingen op de BBC
Snel zappen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef borisz het volgende:
50 grootste momenten van de FA CUP nu op BBC2
Shit man. Ik zit nu al te genieten en dat gaat heel de dag door __O_quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut kut en nog eens kut, moet alles vanavond missen. Ook die van Dortmund.
Nee, ik heb me laten verleiden om naar de toppers te gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit man. Ik zit nu al te genieten en dat gaat heel de dag door __O_
Moet je werken ?
Je zakt nu wel in m'n aanzien.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik heb me laten verleiden om naar de toppers te gaan![]()
![]()
Ach, zal ook best vermakelijk zijn......
Het feit dat het in de Arena is, moet dat aanzien toch wel weer doen stijgen.quote:
Ik heb op het gras van de Kuip gestaan. Maar dat was wel vier uur lang genieten van Bruce Springsteen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het feit dat het in de Arena is, moet dat aanzien toch wel weer doen stijgen.
Schakel helaas nu pas in, ziet er geweldig uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:02 schreef borisz het volgende:
50 grootste momenten van de FA CUP nu op BBC2
Dat wil iedereen en toch blijft hij komen en zijn rotzooi delenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dat wil ik eigenlijk ook wel zo houden.
Ik heb zitten genieten. Geweldig. Zonde dat je het gemist hebt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Schakel helaas nu pas in, ziet er geweldig uit.
Dit is fijner. Amateurvoetbal eindigt om 16.15.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:50 schreef Zorro het volgende:
Ik mis het zaterdagmiddag gevoel van vroeger. De FA Cup Final hoort om 16:00 te beginnen
Hier kon ik op wachten.quote:
quote:
Doei. Lekker naar het centrale FA-cup topic. In het vervolg ook geen finale topics meer openjen van andere toernooien. Of iemand anders dan de pispaal Tong moet hem openen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
En dat wil ik eigenlijk ook wel zo houden.
Geef eens voorbeelden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wil iedereen en toch blijft hij komen en zijn rotzooi delen
Oké, we zullen ons best doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doei. Lekker naar het centrale FA-cup topic. In het vervolg ook geen finale topics meer openjen van andere toernooien. Of iemand anders dan de pispaal Tong moet hem openen.
Doe zelf eens je best om iets van VBL te maken.
Tot een paar dagen geleden wist ik het ook nog niet. Is uitzonderlijk de laatste jaren.quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot een paar dagen geleden wist ik het ook nog niet. Is uitzonderlijk de laatste jaren.
Het is ook weer pas sinds dit seizoen dat de BBC de rechten heeft voor de FA CUPquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot een paar dagen geleden wist ik het ook nog niet. Is uitzonderlijk de laatste jaren.
Trouwens ik weet niet of je interesse hebt of tijd. Ze zijn heel de dag al aan het voor beschouwen en terug aan het kijken. Om 14.00 uur een mooie docu. Denk ik.
Nee, 20:00quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Dfb pokal is volgens mij ook rond half 7
Is laterquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:42 schreef Rickertman96 het volgende:
BBC1, dus ook waar MOTD komt toch?
Kut, nu moet ik kiezen tussen BBC1 en ZDF/ARD. Dfb pokal is volgens mij ook rond half 7
Vroeger zonden de NOS en BRT hem ook uit. Is nu betalen hier denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is ook weer pas sinds dit seizoen dat de BBC de rechten heeft voor de FA CUP
quote:
Zit ik hem hier aan te kondigen vergeet ik hem bijna zelf nog. Bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee, ik heb me laten verleiden om naar de toppers te gaan![]()
![]()
Ik gun mezelf een overwinning van Arsenal.quote:
In de stijl van de grote Tom Egberts.quote:
Zijn zijn toch ook allemaal tegelijk/overlappen elkaar?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:05 schreef Nober het volgende:
Engelse, Duitse en Spaanse bekerfinale op een avond, goed ingepland!
Welke Spaanse clubs ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:05 schreef Nober het volgende:
Engelse, Duitse en Spaanse bekerfinale op een avond, goed ingepland!
Heb je net op BBC2 de 50 hoogtepunten gezien ? Zaten ook schitterende verhalen tussen.quote:
18.30 is Arsenal - Villaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn zijn toch ook allemaal tegelijk/overlappen elkaar?
Vánquote:
Google eens op Ijsselmeervogels 1975.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:09 schreef Rickertman96 het volgende:
Voetbal in Engeland blijft mooi, ook in de lage divisies. Kunnen wij nog wat van leren.
Weet je wat de allereerste voetbalclub allertijden is ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Leicester City bedoelde ik, maar bedankt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie quizvraag, zou het niet weten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat de allereerste voetbalclub allertijden is ?
Leiceter FCquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Goeie quizvraag, zou het niet weten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Zlatanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:12 schreef Nober het volgende:
Auxerre (2) - Paris Saint-Germain om 21:00 maar die boeit alleen Karina.
En Stanley Menzo, Verlaat en Guy Rouxquote:
Ik ook, puur vanwege Southampton.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik juich vandaag HEEL hard voor ARSENAL!
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik juich vandaag HEEL hard voor ARSENAL!
Wil je nog weten wat de eerste profclub is ?quote:
Kom maar op met die feitjes!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je nog weten wat de eerste profclub is ?
Doe maar de laatste.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Notts Countyquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Notts Countyquote:
Juistquote:
Glasgow FC ?quote:
Nee, is wel één van de eerstequote:
Denk aan oud en nieuwquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Een club uit Haarlem. Dat weet ik wel.
quote:
Da;s een fusieclub uit 1953.quote:
Ga je kijken?!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Da;s een fusieclub uit 1953.
Spelen vanmiddag halve finale voor promotie naar de eerste klas.
Het laatste. Degraderen kan je per jaar 50 miljoen schelen en om in Engeland te promoveren is gruwelijk moeilijk. Moet je eens kijken wat voor een "grot" clubs daar spelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat zouden jullie kiezen:
degraderen uit de BPL en de FA Cup winnen (dus ook Europa in)
of
Niet degraderen en ook niet winnen
Mijn oude amateurclubje komt uit 1919.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Da;s een fusieclub uit 1953.
Spelen vanmiddag halve finale voor promotie naar de eerste klas.
Helaas wel ja, belachelijke tv rechten daarquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het laatste. Degraderen kan je per jaar 50 miljoen schelen en om in Engeland te promoveren is gruwelijk moeilijk. Moet je eens kijken wat voor een "grot" clubs daar spelen.
Zit al een half jaar ziek thuis. Toevallig net voor het eerst in 2 weken naar buiten geweest. Even stukje kaas gekocht 200 meter verderop. Zakte bijna door m'n hoeven. Zweten hijgen. Etc. Dus maar niet meer doen. Eerst naar de internist en KNO-arts.quote:
Wij zijn NIVO Sparta uit Zaltbommel. Paaar jaar geleden zelfs hoofdklasse gespeeld. Uniek, groot feest.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oude amateurclubje komt uit 1919.
Spelen alleen nacompetitie om degradatie naar de 4e klasse te voorkomen
Wat voor kaas heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit al een half jaar ziek thuis. Toevallig net voor het eerst in 2 weken naar buiten geweest. Even stukje kaas gekocht 200 meter verderop. Zakte bijna door m'n hoeven. Zweten hijgen. Etc. Dus maar niet meer doen. Eerst naar de internist en KNO-arts.
yvv de zwerversquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zijn NIVO Sparta uit Zaltbommel. Paaar jaar geleden zelfs hoofdklasse gespeeld. Uniek, groot feest.
Jou club ?
Gele. Zelfde smaak als ik ben. Belegen dus.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
yvv de zwervers
maar het gaat niet goed met mn cluppie
Zeeland ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
yvv de zwervers
maar het gaat niet goed met mn cluppie
You love him or you hate himquote:
Ijsselmondse Voetbal Verenigingquote:
Kennis van me heeft er gespeeld, 40 jaar geleden. Was toen een aardig niveau dacht ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ijsselmondse Voetbal Vereniging
Op steenworp afstand van de kuip
Zeker. De John van den Brommen en Peter Boschjes kunnen mij niet bekoren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Voetbal zou echt saai zijn met alleen maar ideale schoonzonen.
Sterkte, tong!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit al een half jaar ziek thuis. Toevallig net voor het eerst in 2 weken naar buiten geweest. Even stukje kaas gekocht 200 meter verderop. Zakte bijna door m'n hoeven. Zweten hijgen. Etc. Dus maar niet meer doen. Eerst naar de internist en KNO-arts.
Koninklijke HFC, al had je ook UD en HCVV kunnen noemen. Maar die kregen door hun cricketgedoe geen voetbalstatus geloof ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk aan oud en nieuw
Koninklijke .....
Juist.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Koninklijke HFC, al had je ook UD en HCVV kunnen noemen. Maar die kregen door hun cricketgedoe geen voetbalstatus geloof ik.
15.00quote:
1e en 2e klasse in de jaren 70 en 80.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kennis van me heeft er gespeeld, 40 jaar geleden. Was toen een aardig niveau dacht ik.
Waar was je toen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1e en 2e klasse in de jaren 70 en 80.
Maar toen was ik nog lang niet op deze aarde.
Neem je tijd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Filosofische vragen voor de rustige zaterdagen
Jaren 70 en 80 waren de jaren dat ik in het eerste speelde.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1e en 2e klasse in de jaren 70 en 80.
Maar toen was ik nog lang niet op deze aarde.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooie Jiskefet met een verlopen ex-muzikant.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spoiler.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:44 schreef tong80 het volgende:
2 minuten eerder miste Berkamp een strafschop.
Dit stond op één in de top-50.
Mijn talenten lagen vooral in de 3e helft en heel veel kaarten pakken als puber.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jaren 70 en 80 waren de jaren dat ik in het eerste speelde.
Ik sloot de kantine altijd af. Rolde er uit. Ik hoor nog steeds dat ik er te weinig heb uitgehaald.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn talenten lagen vooral in de 3e helft en heel veel kaarten pakken als puber.
quote:
Zeggen sommigen dat ie overschat isquote:
Gerrard? Nooit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Zeggen sommigen dat ie overschat is
In 1979 was ik met school in London. Was de finale Arsenal - Manchester United, leraar Engels zou voor kaartjes zorgen. Niet dus. Heb nog wel een sjaaltje gekocht en de wedstrijd in een pub gekeken. Werd een legendarische finale, die Arsenal won. 3 doelpunten in de laatste 5 minuten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Zou graag zo'n finale willen meemaken op Wembley, jammer dat het zo fucking duur is.
Waarom is Arsenal kut. Hoe komen ze dan in de finale, en als je kut bent hoe komt het dan dat ze van Man U kunnen winnen ? Zijn die nog kutter ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:54 schreef gijsman het volgende:
Arsenal is kut maar ze zullen die cup wel winnen.. helaas
quote:
Que ?quote:
Trekzequote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:20 schreef tong80 het volgende:
Ben weer weg. Effe uurtje liggen. Tot straks.
Het binnenkomen is ook mooi en indrukwekkend. Grappig net die supporter die zei dat ie supporter is sinds de FA-Finale van 79. Ze speelden toen in het geel. Ik heb het sjaaltje nog. Geel.quote:
Is dat vals sentiment van ons, of is het ook gewoon vele malen beter dan bij de NOS?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:56 schreef YazooW het volgende:
Die weten nog eens hoe ze een voorbeschouwing moeten maken.
Ff lachenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je postte hier een uur geleden nog alsof je leven er vanaf hing.
niks mis met tongquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
wat dacht je ervan om gewoon het FA cup topic te gebruiken ipv zo'n tong topic
Jup, bal bewust gespeeld door de verdediger dus absoluut geen buitenspel. Triest dat het op dit niveau nog mis gaat.quote:
Zenuwenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kijkt alsof hij er nu al doorheen zit.
Oh my Gowd. Daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
wat dacht je ervan om gewoon het FA cup topic te gebruiken ipv zo'n tong topic
Je hebt hier al 3 uur gepost.quote:
Lekker open begin, was ook wqel te verwachten.quote:
No wayquote:
Zeker, verder doet ie het redelijk. Wel mooi voor zo'n gozer een FA-Cup finale te spelen.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:12 schreef Nober het volgende:
Waar zijn de mods om dit topic te sluiten!?
Vol op de wreef heet dat.quote:
En hierna ook nog Dortmund-Wolfsburg op de Duitser.quote:
Heel de dag al Beker-voetbalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En hierna ook nog Dortmund-Wolfsburg op de Duitser.
Genieten.
Rooney, Die won het van die van Bergkamp. Weet niet meer welke verkiezing.quote:
Stond op één in de top-50 FA-Cup momenten.quote:
Giggs, Litmanen, Best, Weah......quote:
Welke richting ?quote:
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke richting ?
Ben bij de KRO op TV geweest bij een voetbalkwis.
Ja, ga ze op You Tube zetten,quote:
Niet goed gekoopt. Maar mooi schot. Nou doordrukken en een mooie uitslag neerzetten. Villa is niks.quote:
Nee, van een echte wedstrijd is natuurlijk geen sprake. Dat is wel jammer. Ik ben benieuwd wat de Copa del Rey vanavond brengtquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet goed gekoopt. Maar mooi schot. Nou doordrukken en een mooie uitslag neerzetten. Villa is niks.
Net buitenspel. Of net niet ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, van een echte wedstrijd is natuurlijk geen sprake. Dat is wel jammer. Ik ben benieuwd wat de Copa del Rey vanavond brengt
Spaans voetbalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, van een echte wedstrijd is natuurlijk geen sprake. Dat is wel jammer. Ik ben benieuwd wat de Copa del Rey vanavond brengt
Driessen valt nog wel mee, die houdt af en toe z'n muil. Snoeks is vreselijk dat ratelt maar door.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dat Engelse commentaar toch een genot hé, vergeleken bij een Leo Driessen of iets van die strekking.
Niet Tottenham ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Arsenal meeste FA cups gewonnen na deze.
Nu doorgaan en er 6-0 van makenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Arsenal meeste FA cups gewonnen na deze.
Arsenal na deze 12, Manchester United 11 en Tottenham 8quote:
OK. .Mooi recordquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arsenal na deze 12, Manchester United 11 en Tottenham 8
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |