Je hebt gewoon een echt jochie.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:08 schreef Dot. het volgende:
Begeleid mee laten spelen mondt meestal ook uit tot een drama, want hij wordt altijd lomp. En de speakers gaan gewoon stuk als hij er op gaat slaan met iets of zelfs alleen al zijn vinger in prikt. En ik wil ook niet dat hij de lamp omtrekt en een beetje heen en weer wiebelen is niet genoeg voor hem. Hij is wel opgehouden met z'n speelgoed tegen de tv te meppen, maar daar reageerden we ook wat panischer op, want dat is gewoon echt gevaarlijk als hij door het beeldscherm gaat.
Hij mag van ons erg veel in huis en ik ruim met liefde 600x z'n boekenplank opnieuw in of zoek m'n sokkenla weer bij elkaar nadat hij heeft besloten dat alles beter in de waskamer kan liggen, maar sommige dingen zijn gewoon gevaarlijk of breekbaar. En ik wilde helemaal niet zo vaak nee zeggen
Hier ook hoor. Wat losse woorden en koekiequote:Op woensdag 10 juni 2015 08:49 schreef Hilzillah het volgende:
Waauw Mabawa! Dat is gewoon al een gesprekEn moeilijke worden!!
Hier is het voornamelijk nog steeds chinees. Eigen schuld hoor. Vast te veel Ni Hao Kai Lan
Haha ik zie 't voor me!quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:02 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Mabawa, wat heerlijk. I heeft nu de gewoonte om alles aan te wijzen en dan moeten we zeggen wat het is. Dan kijkt ze je ook echt heel ernstig aan. En als je niet goed oplet, kijkt ze een beetje streng en wijst ze het opnieuw aan. Nu al een juffrouw..
.
Ik heb net een paar 20,5 in v&a gezet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:06 schreef exode het volgende:
Wij gaan ook shoppen voor teva's Nikki.ik heb begrepen dat ze groot vallen, soms wel 1,5 maat te groot. B heeft 22 dus dat wordt 20,5 (als dat bestaat)
Franny, bellen is herkenbaar. Hij belt ook met de afstandbediening overigens. Soms belt mijn vrouw op mijn werk en dan krijg ik B aan de lijn. Dan zit ie de hele tijd te grijnzen blijkbaar. En als ik doeiii roep zwaait ie en roept Mamaaaaaa.
Dat doet kuiken ook, en als hij het woord dan te moeilijk vindt, zegt hij: "baa?" en dan moeten we het gebaar voordoenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:02 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een echt jochie..
Mabawa, wat heerlijk. I heeft nu de gewoonte om alles aan te wijzen en dan moeten we zeggen wat het is. Dan kijkt ze je ook echt heel ernstig aan. En als je niet goed oplet, kijkt ze een beetje streng en wijst ze het opnieuw aan. Nu al een juffrouw..
.
Beterschap voor sacquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Wauw mabawa wat een gesprek al.
Sac heeft dubbele oorontsteking ik dacht al zoiets want ze is echt een draak de laatste tijd. Ze gaf nu ook af en toe pijn aan en wees naar haar oor. Hopelijk slaat de ab snel bij haar aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Het is zelfs zo dat de ene teva maat 19 evengroot is als de andere teva maat 22.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:17 schreef exode het volgende:
Hoi Kaatje, we gaan ze eerst passen in de winkel. Misschien heeft ie 21....geen idee bij Teva's. Dank je wel in ieder geval!
Zijn wij inderdaad ook mee bezig. Laatst was ik bij een voorlichtingsavond over het ouderinitiatief bij onze buurtschool. Het lijkt erop dat we toch voor die keuze gaan. Het ouderinitiatief werkt goed, waardoor er gemengde klassen zijn ontstaan in de laagste groepen en de school doet heel veel aan begeleiding etc.. Dit jaar gaan ze in een nieuw en gemoderniseerd gebouw. Ik hoop dat het ideaal dat wij en andere ouders voor ogen hebben (van de school die tot op twee jaar geleden hoofdzakelijk bestond uit kinderen met achterstand en ouders met laag tot zeer laag opleidingsniveau naar een school met een gemengde populatie en veel culturele diversiteit) in de praktijk ook zo gaat werken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:18 schreef GotC het volgende:
Oh ja. Morgen rondleiding en gesprek bij een basisschool![]()
Doet ie van jou al heel lang, toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:49 schreef klaprooss het volgende:
Franny! Wat doe je I.?! Wat is ze leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |