quote:
Op dinsdag 9 juni 2015 20:27 schreef Franny_G het volgende:Ja, opvallend hoe snel ze dat soort dingen door hebben. Wat ik ook grappig vind: I ziet ons zelden bellen. We gebruiken onze telefoons vooral voor andere zaken. Toch pakt zij de laatste tijd regelmatig een telefoon van ons op, legt 'm achter in haar nek en begint te kletsen.

. Die enkele keer dat ze het ons ziet doen, heeft veel indruk gemaakt kennelijk.
Haar driftbuien komen niet vaak meer voor, maar drama is tegenwoordig echt luier verschonen en aankleden. Huilen met een hoofdletter. Eens even bekijken hoe we dat eens kunnen gaan verminderen want dit is niet leuk.
Dit deed S deze week ook met een telefoon, terwijl ik net als jij ook bijna nooit bel. Bijzonder dat ze dat dan toch zo snel oppakken.
Franny bij T en S is aankleden met vlagen een probleem. Soms gaat het prima en soms is het een gevecht. Ik benoem alles wat ik doe en ga doen, maar ook dat helpt niet. Het heeft bij T en S echt te maken met de mate van moeheid en hun algemene humeur, want het kan ook heel soepel gaan.
Ik ging afgelopen zondag Teva's passen met T en S. T vond het allemaal maar eng, zo'n mevrouw die aan zijn voetjes frummelde. S vond het tof, hij wees naar de schoenen die hij mooi vond en wilde ze passen. Hij probeerde ze zelf al aan zijn voetje te doen. Toen ik het schoentje aan zijn voetje had gedaan glunderde hij van trots.

De Teva's waren helaas te groot voor hem dus ze moesten weer uit en dat vond S helemaal geen goed idee. Hij heeft de hele winkel bij elkaar geschreeuwd en was heel boos.

Ik trok hem zijn eigen schoenen weer aan en die probeerde hij uit te krijgen door zijn voetjes langs elkaar te schuren. Ondanks dat het op dat moment even wat minder leuk was vind ik het wel heel mooi om te zien dat hij echt een eigen mening heeft die hij niet zomaar laat varen.