abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:46:21 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153378752
MAAR ik ben nitwit verder, dus misschien heb ik net wel iets doms gezegd :P.
KuikenGuppy
pi_153378816
Apple tv is een mediaplayer, die hangt met een HDMI aan de tv bij ons. Via Wifi maakt ie contact met de iMac die 2 verdiepingen hoger staat. Volgens mij kan je er een NAS aanhangen maar dat doen wij dus niet.
Je hebt ook andere leuke mediaplayers die meteen een NAS zijn. Maar ik ben nogal Apple minded :D

Als wij muziek draaien via de Apple TV komen er foto's voorbij (die wij hebben geselecteerd) dat is hilarisch met B. Die reageert op elke foto die hij voorbij ziet komen. Vooral foto's van hemzelf zijn favoriet.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:55:37 #228
73386 Fazz
onderweg
pi_153379028
ik vraag m'n vriend het wel even te fixen :{w

ieder zo z'n specialiteiten :')
pi_153382914
Ik haakte bij NAS al af. :')

Ik weet hoe de tv aan en uit gaat, harder en zachter en een andere zender opzetten kan ik ook. Dat was het wel oO<
  dinsdag 9 juni 2015 @ 15:22:51 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153383259
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:11 schreef Butterflower het volgende:
Ik haakte bij NAS al af. :')

Ik weet hoe de tv aan en uit gaat, harder en zachter en een andere zender opzetten kan ik ook. Dat was het wel oO<
Whehe.
Ik heb er een man voor. En inmiddels ook een kuiken, die weet al heel aardig hoe de afstandsbediening werkt :D :').
KuikenGuppy
pi_153383608
Ik roep ook altijd mijn man er bij. Ik ben echt a-technisch :')

S snapt ook al wat ze met de ab moet doen oO<
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153391692
Ja, opvallend hoe snel ze dat soort dingen door hebben. Wat ik ook grappig vind: I ziet ons zelden bellen. We gebruiken onze telefoons vooral voor andere zaken. Toch pakt zij de laatste tijd regelmatig een telefoon van ons op, legt 'm achter in haar nek en begint te kletsen. :D . Die enkele keer dat ze het ons ziet doen, heeft veel indruk gemaakt kennelijk.

Haar driftbuien komen niet vaak meer voor, maar drama is tegenwoordig echt luier verschonen en aankleden. Huilen met een hoofdletter. Eens even bekijken hoe we dat eens kunnen gaan verminderen want dit is niet leuk.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 9 juni 2015 @ 20:33:53 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153391958
Franny, laat je haar helpen met aankleden? Dat maakt hier veel verschil. En op deze leeftijd weten ze best hoe een hand door een mouw moet of hoe je in een broek stapt :Y.
KuikenGuppy
pi_153392494
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:27 schreef Franny_G het volgende:
Ja, opvallend hoe snel ze dat soort dingen door hebben. Wat ik ook grappig vind: I ziet ons zelden bellen. We gebruiken onze telefoons vooral voor andere zaken. Toch pakt zij de laatste tijd regelmatig een telefoon van ons op, legt 'm achter in haar nek en begint te kletsen. :D . Die enkele keer dat ze het ons ziet doen, heeft veel indruk gemaakt kennelijk.

Haar driftbuien komen niet vaak meer voor, maar drama is tegenwoordig echt luier verschonen en aankleden. Huilen met een hoofdletter. Eens even bekijken hoe we dat eens kunnen gaan verminderen want dit is niet leuk.
Dit deed S deze week ook met een telefoon, terwijl ik net als jij ook bijna nooit bel. Bijzonder dat ze dat dan toch zo snel oppakken.

Franny bij T en S is aankleden met vlagen een probleem. Soms gaat het prima en soms is het een gevecht. Ik benoem alles wat ik doe en ga doen, maar ook dat helpt niet. Het heeft bij T en S echt te maken met de mate van moeheid en hun algemene humeur, want het kan ook heel soepel gaan.

Ik ging afgelopen zondag Teva's passen met T en S. T vond het allemaal maar eng, zo'n mevrouw die aan zijn voetjes frummelde. S vond het tof, hij wees naar de schoenen die hij mooi vond en wilde ze passen. Hij probeerde ze zelf al aan zijn voetje te doen. Toen ik het schoentje aan zijn voetje had gedaan glunderde hij van trots. O+ De Teva's waren helaas te groot voor hem dus ze moesten weer uit en dat vond S helemaal geen goed idee. Hij heeft de hele winkel bij elkaar geschreeuwd en was heel boos. :X Ik trok hem zijn eigen schoenen weer aan en die probeerde hij uit te krijgen door zijn voetjes langs elkaar te schuren. Ondanks dat het op dat moment even wat minder leuk was vind ik het wel heel mooi om te zien dat hij echt een eigen mening heeft die hij niet zomaar laat varen.
pi_153392753
Wat een verschil maken een paar maanden of zelfs weken toch! J is vooral heel veel aan het zwaaien en is geloof ik pas van plan echt te gaan oefenen met staan als d'r gebit compleet is :+ (al 4 kiezen door :X)
pi_153393171
Dat eigen willetje is hier ook wel bekend :X We zijn al zo ver dat zo goed als alles van ons omhoog staat of is opgeborgen, want Nee komt duidelijk niet in z'n vocabulaire voor, hoe vaak we hem ook weghalen en afleiden. Maar alsnog zijn de stalampen, het UPC kastje en de speakers interessanter dan je speelgoed. Behalve als je kunt gooien met je speelgoed. Iemand tips om onze spullen te redden of is dit gewoon een hele lange fase?

Er is genoeg voor hem te doen, maar het interesseert hem gewoon niet lang en dan wordt hij baldadig. Misschien is er te veel? We hebben al een boel speelgoed opgeborgen, maar misschien kunnen we het beter beperken tot maar een emmer ofzo?
pi_153394327
Dot, hier was het inderdaad een fase: het juist aan dingen komen die wij liever niet hebben. Het heeft wel verschil gemaakt dat we het niet helemaal gingen verbieden, maar dan even begeleid haar met iets lieten spelen. Zo had ze een fase dat ze aan onze (nogal wankele) staande lampen wilde zitten, een fase dat het theekastje heel interessant was, een fase dat ze onze boeken uit de boekenkast trok. Het ging het snelste over als we het onder begeleiding enigszins toestonden en haar uitleg gaven. (Waar het voor is, waarom het belangrijk is om voorzichtig ermee om te gaan e.d.)

Burdie, ik ben inderdaad begonnen met haar hulp vragen en wat meer haar erbij betrekken. Zoals al eerder uit haar driftbuien is gebleken, wordt ze vooral verdrietig/boos als ze niet genoeg de regie krijgt en dat wel wil. Dus daar ga ik meer aan werken met haar. Het maakt inderdaad wel uit hoe moe ze is. Vanavond was ze weer helemaal af na een intensieve dag op het kdv. En dan had ze vlak voor het naar bed gaan ook nog een enorme poepluier. Dat was echt huilen van het verschonen af tot ze haar slaapzakje aan had en naar bed mocht. Ah, ik heb dan wel echt maar haar te doen. Ze gaat dan ook meteen als ze in bed gaat in haar slaaphouding liggen (op haar buik met opgetrokken beentjes, handjes langs haar zij O+ ) en dan geeft ze geen kik meer, gewoon opgelucht dat ze kan slapen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153395330
Wij gaan ook shoppen voor teva's Nikki.ik heb begrepen dat ze groot vallen, soms wel 1,5 maat te groot. B heeft 22 dus dat wordt 20,5 (als dat bestaat)
Franny, bellen is herkenbaar. Hij belt ook met de afstandbediening overigens. Soms belt mijn vrouw op mijn werk en dan krijg ik B aan de lijn. Dan zit ie de hele tijd te grijnzen blijkbaar. En als ik doeiii roep zwaait ie en roept Mamaaaaaa. O+
pi_153395419
Begeleid mee laten spelen mondt meestal ook uit tot een drama, want hij wordt altijd lomp. En de speakers gaan gewoon stuk als hij er op gaat slaan met iets of zelfs alleen al zijn vinger in prikt. En ik wil ook niet dat hij de lamp omtrekt en een beetje heen en weer wiebelen is niet genoeg voor hem. Hij is wel opgehouden met z'n speelgoed tegen de tv te meppen, maar daar reageerden we ook wat panischer op, want dat is gewoon echt gevaarlijk als hij door het beeldscherm gaat.

Hij mag van ons erg veel in huis en ik ruim met liefde 600x z'n boekenplank opnieuw in of zoek m'n sokkenla weer bij elkaar nadat hij heeft besloten dat alles beter in de waskamer kan liggen, maar sommige dingen zijn gewoon gevaarlijk of breekbaar. En ik wilde helemaal niet zo vaak nee zeggen }:|
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:08:41 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153395425
Kuiken draagt 22 en heeft Teva's maat 21. In de winkel weten ze 't wel :).
Bellen gebeurt hier ook regelmatig, met ongeveer alles. Dan zegt hij ook steeds: "ha! hai!" erbij :').
KuikenGuppy
pi_153395584
Wat een grote voeten Burd! :o
T heeft 18 O+ en S 19/20. Qua Teva's heeft T 18 en S 19, want 20 was voor hem echt nog een heel stuk te groot.
pi_153395736
Bellende kindjes O+ De afstandsbediening is ook goed om mee te bellen idd. Inclusief hawooo?

Is 22 zo groot ja? Ik heb een paar regenlaarsjes in maat 19 gekregen en ik dacht dat kindjes dan toch nooit zouden lopen :+
pi_153396052
Ik denk dat T en S gewoon minivoetjes hebben. Mijn vijfjarige heeft ook pas 26, minivoeten zitten dus in de familie.
pi_153397087
B zegt bellend 'wagayhulphsbdujceeesjn' kortom een taal die wij niet spreken. Hij kletst sowieso veel, maar blijkbaar in het chinees. :) hij geeft de telefoon ook vaak aan ons, zo van 'het is voor jou'. Hihi.
pi_153397176
I heeft nu ook maat 18/19 maar daar begint ze wel uit te groeien.

Oh exode, helemaal herkenbaar. Ze kan in de telefoon echt van die kletsverhalen doen waar je helemaal niets van verstaat. Haar brabbeltaaltje waarmee ze je vol overtuiging allerlei dingen vertelt, ik vind dat zo mooi. En dan inderdaad de telefoon aan jou geven, zo van: nu mag jij!
pi_153401662
Lily heeft schoenmaat 17. ik was laatst bij de Zara en daar hadden ze kleinste sandaaltjes mt 18 staan en was gewoon nog te ruim...
Maar ze is ook helemaal klein,zit op de onderlijn van de CBgrafiek.
Bol is ze dan weer wel!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 10 juni 2015 @ 07:24:18 #247
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_153401709
S heeft nu met 20 maanden maat 20. Ook kleine voetjes hier.
  woensdag 10 juni 2015 @ 07:30:21 #248
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_153401732
T heeft met bijna 20mnd ook mt 22 voor normale schoenen en mt 21 Teva's :)
pi_153401914
Hier maatje 23 van Shoesme en adidas en 22 van z'n kdv-H&Mmetjes ;)
Ik leef ook op grote voet, dus ik vrees ook voor M.

Hiihi bellende kindjes, zo herkenbaar. En dan 'Haaaoooo' zeggen en 'doedoe' of 'daaah oma/opa/papa/mama' O+ :')
pi_153402017
Hier ook een grootpoot O+ 23 voor woofies en zelfs 23.5 van de Vans. Hij kan ze eindelijk aan... Beatle schoenen O+ O+

Senn wil ook altijd Oma bellen. Oma maar ouwehoeren aan die telefoon en Senn die het vertikt om ook maar een woord terug te zeggen. Alhoewel. Gisteren zijn eerste gesprek gevoerd. Hij hoorde mijn moeder stem en zei IJSSSSJ!
(Maar dat zegt hij, zonder overdrijven zo'n 380 keer per dag)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')