Weet ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:44 schreef agter het volgende:
[..]
Met een afgeknipt hoofd?
De thumbnail is overigens anders bij die foto dan de foto zelf. Heeft die dit achteraf gedaan ofzo?
De foto's in deze map zijn niet / niet helemaal in chronologische volgorde denk ik, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:27 schreef jackie12 het volgende:
Dit is een klein stukje uit zijn mail:
....
www.dropbox.com/sh/8yy66a11se2egw9/AADwD3rQowSFs6xDoG_k50kDa?dl=0 en tevens enkele toevoegingen van mijn kant.
....
zijn eigen hoofd eraf geshopt?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:44 schreef agter het volgende:
[..]
Met een afgeknipt hoofd?
De thumbnail is overigens anders bij die foto dan de foto zelf. Heeft die dit achteraf gedaan ofzo?
Lijkt me niet nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:53 schreef RapaNui het volgende:
[..]
De foto's in deze map zijn niet / niet helemaal in chronologische volgorde denk ik, toch?
En de namen zijn ook niet origineel van de camera, maar bedacht door de uploader.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:53 schreef RapaNui het volgende:
[..]
De foto's in deze map zijn niet / niet helemaal in chronologische volgorde denk ik, toch?
Het is toch niet te geloven. Is er nog iets waar niet mee gerommeld is bij dit materiaal? Wat is dit voor cover-up?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:04 schreef agter het volgende:
[..]
En de namen zijn ook niet origineel van de camera, maar bedacht door de uploader.
ik zie het probleem niet zo. Jackie vrasgt pw wat fotos te maken, die doet dat. Renamed eea, misschien omdat ie denkt dat is handig. Shopt zn eigen hoofd weg, nooit fijn herkenning maar wel een mooie panorama, dus de moeite waard.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:06 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven. Is er nog iets waar niet mee gerommeld is bij dit materiaal? Wat is dit voor cover-up?
Welke nieuwe coordinaten?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:14 schreef math1985 het volgende:
Ik heb de nieuwe coordinaten van PW toegevoegd aan mijn kaartje:
http://arcg.is/1FDOKOn
Rood is heen, paars is terug. We zien nu duidelijk dat precies dezelfde route is gevolgd als die we al kennen van Wikiloc en Mapmyhike.
Weet jij hoe hij eruit ziet? En die rugzak dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Shopt zn eigen hoofd weg, nooit fijn herkenning
jij zegt is er nog meer waarmee gerommeld is?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:17 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Er is een vaststelling.
Probleem opgelost?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:21 schreef math1985 het volgende:
[..]
Dit is gebaseerd op de informatie die Perico hier gepost heeft.
nee, geen idee, echt, who cares. Ja jij. Ik zie t probleem niet. Je stelt maar vast, ook prima. Jij je ding. Een ander de zijne. Ik de mijne.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Weet jij hoe hij eruit ziet? En die rugzak dan?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:14 schreef math1985 het volgende:
Ik heb de nieuwe coordinaten van PW toegevoegd aan mijn kaartje:
http://arcg.is/1FDOKOn
Rood is heen, paars is terug. We zien nu duidelijk dat precies dezelfde route is gevolgd als die we al kennen van Wikiloc en Mapmyhike.
Tot nu toe is er nog niks waar niet mee gerommeld is!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij zegt is er nog meer waarmee gerommeld is?
wil jij ons in het kort uitleggen hoe BaseCamp werkt ? tia > ASAP>Ttylquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Weet jij hoe hij eruit ziet? En die rugzak dan?
jij noemt het hernoemen van een fotobestand rommelen, prima.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:27 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Tot nu toe is er nog niks waar niet mee gerommeld is!
nope.com ttylbigtgnquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:27 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
wil jij ons in het kort uitleggen hoe BaseCamp werkt ? tia > ASAP>Ttyl
kutgwquote:
Dit is wat ik tot nu toe heb:quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij noemt het hernoemen van een fotobestand rommelen, prima.
Ik denk niet dat het hernoemen is gedaan om iets te verbloemen.
Heeft eigenlijk iemand PW nog irl gezien na die hike?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:37 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een onthoofding voor moet stellen als misdrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |