Bij de CL finale volgende week komt de UEFA bijeen om alles te bespreken. Dit zal waarschijnlijk ook 1 van de voorstellen zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:04 schreef Breekfast het volgende:
Jaap de Groot noemde gisteren bij Pauw wel een interessant plan waar de UEFA over aan het nadenken is:
We gaan gewoon ons EK langzaam uitbreiden door ook landen buiten Europa mee te laten doen. Nodig de beste landen uit van elk continent buiten Europa, en voor je het weet heb je een geloofwaardig alternatief voor het WK.
Ja maar daar gaat het dan toch fout in het denkbeeld, het is toch niet Sepp zelf die zijn eigen portemonnee trekt voor al die trapveldjes, ik neem aan dat dat besluit om die subsidies toe te kennen wel door iets meer mensen wordt goedgekeurd. Of zit er echt een Sepp Munsterman.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:03 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zou stoppen onder Ali of ander persoon, maar die landen zijn er wel bang voor. En bovendien zijn ze loyaal aan Blatter door die ontwikkelingen
Ik vraag me af wat daar van terecht gaat komen. Nu ook blijkt dat Frankrijk gewoon op Blatter heeft gestemd. Behoorlijke tik in het gezicht van Platiniquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij de CL finale volgende week komt de UEFA bijeen om alles te bespreken. Dit zal waarschijnlijk ook 1 van de voorstellen zijn.
Interessant. Dan zou ik het iets anders doen. Het EK is om de 4 jaar. Maak daar dan om de 2 jaar van waarvan 1 van de 2 ook andere landen mee mogen doen. Zo neem je het langzaam over. En de FIFA.. gewoon boycotten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:04 schreef Breekfast het volgende:
Jaap de Groot noemde gisteren bij Pauw wel een interessant plan waar de UEFA over aan het nadenken is:
We gaan gewoon ons EK langzaam uitbreiden door ook landen buiten Europa mee te laten doen. Nodig de beste landen uit van elk continent buiten Europa, en voor je het weet heb je een geloofwaardig alternatief voor het WK.
Tjah Frankrijk, samen met Italië het uitschot van Europa.quote:Franse bond stemt op Blatter: WK 2019 gekregen
zingen voor het presidentschap voor de FIFA heeft de Franse voetbalbond (FFF) op Sepp Blatter gestemd. Vanuit de UEFA was juist de hoop uitgesproken dat de Europese landen op prins Ali zouden stemmen.
Nöel Le Graët, voorzitter van de FFF, zegt dat tegen L'Equipe. ,,Ik heb tegen Blatter gezegd dat hij onze steun had. Ik moest kiezen tussen hem en prins Ali en dan was Blatter de beste keuze."
De Fransman verdedigt zijn keuze door te wijzen op de gunsten van de FIFA. ,,Wij hebben het WK voor vrouwen in 2019 gekregen. We werken gewoon erg goed samen met de werknemers van de FIFA."
hoho, Spanje heeft ook voor Blatter gestemd niet Italiequote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah Frankrijk, samen met Italië het uitschot van Europa.
Dit. Je krijgt dit alleen voor elkaar als alle grote landen erachter gaan staan en dat is niet het gevalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daar van terecht gaat komen. Nu ook blijkt dat Frankrijk gewoon op Blatter heeft gestemd. Behoorlijke tik in het gezicht van Platini
De UEFA had v/d week een grote bek, maar het zal mij niks verbazen als men gewoon weer inbindt en over gaan tot de orde van de dag.
Sad but true.
Dat is nu juist precies wat de tegenstanders van Blatter, een Champignon voorop, aanbidden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bizar dat al die apenlanden een stem hebben die even zwaar telt als de stem van de belangrijke voetballanden.
Er komt inderdaad niks van terecht, vrijwel niemand heeft enig belang bij verandering, daarom verandert er eigenlijk bijna nooit iets binnen de UEFA en FIFAquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daar van terecht gaat komen. Nu ook blijkt dat Frankrijk gewoon op Blatter heeft gestemd. Behoorlijke tik in het gezicht van Platini
De UEFA had v/d week een grote bek, maar het zal mij niks verbazen als men gewoon weer inbindt en over gaan tot de orde van de dag.
Sad but true.
Weer zo'n plan dat ervanuit gaat dat de hele wereld op de knieën gaat voor Europa. Denk je werkelijk dat Argentinië en Brazilië het kunnen maken om zomaar mee te doen aan een EK en hun eigen variant daarop te laten schieten? Wat denk je dat de andere landen in Zuid-Amerika hiervan zullen vinden? Ze worden voor zonsondergang nog uit hun federatie geschopt door de rest.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:04 schreef Breekfast het volgende:
Dan is er gelijk geen enkel probleem meer om aan het EK mee te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Weer zo'n plan dat ervanuit gaat dat de hele wereld op de knieën gaat voor Europa. Denk je werkelijk dat Argentinië en Brazilië het kunnen maken om zomaar mee te doen aan een EK en hun eigen variant daarop te laten schieten? Wat denk je dat de andere landen in Zuid-Amerika hiervan zullen vinden? Ze worden voor zonsondergang nog uit hun federatie geschopt door de rest.
Hele goede suggestie, vooral omdat het EK nu met het onhandige aantal van 24 landen zit. 8 Wildcards weggeven zou echt een ideale oplossing zijn. Je zou bijna denken dat het, gezien de huidige problematiek bij de FIFA, een vooropgezet plan is om het aantal deelnemers naar 24 uit te breiden, zodat men bij eventuele calamiteiten probleemloos kan uitbreiden naar 32. Op 6 juni wordt dit door de UEFA besproken.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:04 schreef Breekfast het volgende:
Absolute onzin. Als Engeland, Duitsland, Nederland, Brazilië, Uruguay, Colombia en Argentinië een eigen bond op richten en toestaan dat iedereen die dat wilt, zich bij de nieuwe bond mag aansluiten, dan stappen Spanje en Italië binnen no-time over.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Als landen als Frankrijk, Spanje en Italie niet meedoen met een evt. boycot en een op te richten nieuwe bond dan ben je kansloos. Gaat dus niet gebeuren.
Hoe kom je erbij dat landen als Brazilie, Argentinië, Uruguay en Columbia meedoen ? Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Absolute onzin. Als Engeland, Duitsland, Nederland, Brazilië, Uruguay, Colombia en Argentinië een eigen bond op richten en toestaan dat iedereen die dat wilt, zich bij de nieuwe bond mag aansluiten, dan stappen Spanje en Italië binnen no-time over.
Who fucking cares? Je moet hier gewoon niet eens bij willen horen. Of een Spanje of Frankrijk nou wel of niet meedoen. Dat land is net zo rot als de FIFA zelf.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat landen als Brazilie, Argentinië, Uruguay en Columbia meedoen ? Gaat niet gebeuren.
Brazilië en Argentinië hebben totaal geen invloed binnen de FIFA. Bovendien willen die landen veel liever tegen Europese landen spelen dan tegen Afrikaanse landen of Aziatische landenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat landen als Brazilie, Argentinië, Uruguay en Columbia meedoen ? Gaat niet gebeuren.
Wat mij betreft prima maar zo werkt het helaas niet in die wereld. Veel landen, ook grote voetballanden, zijn eenvoudig te paaien met het toewijzen van een leuk toernooi of wat schuiven van money voor een goed 'voetbal' project.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Who fucking cares? Je moet hier gewoon niet eens bij willen horen. Of een Spanje of Frankrijk nou wel of niet meedoen. Dat land is net zo rot als de FIFA zelf.
Dan maar een heel aangepast WK'tje.
Brazilie stemde op Blatterquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brazilië en Argentinië hebben totaal geen invloed binnen de FIFA. Bovendien willen die landen veel liever tegen Europese landen spelen dan tegen Afrikaanse landen of Aziatische landen
Wordt je nou nooit is moe van jezelf ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brazilië en Argentinië hebben totaal geen invloed binnen de FIFA. Bovendien willen die landen veel liever tegen Europese landen spelen dan tegen Afrikaanse landen of Aziatische landen
Zegt niets, Brazilië is een katholiek land, ik snap dat ze liever niet op een Islamistisch olieprinsje willen stemmen die nooit wat heeft betekend in de voetbalwereld.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zegt niets, Brazilië is een katholiek land, ik snap dat ze liever niet op een Islamistisch olieprinsje willen stemmen die nooit wat heeft betekend in de voetbalwereld.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wordt je nou nooit is moe van jezelf ?
Ik neem aan dat je je ervan bewust bent dat jouw uitspraken net zulke speculaties zijn als die van andere users hier incl. die van mij. Als je alleen open staat voor je eigen mening/voorspelling/speculatie wat doe je dan op een forum?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wordt je nou nooit is moe van jezelf ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |