Kleine landen stemmen ook op Blatter omdat zij minder macht verwachten bij andere voorzitters..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is toch leuk joh
al die grote voetballanden die gewoon genaaid worden door jamaica ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder die grote voetballanden zou de fifa dus ook geen klote voorstellen want al hun inkomsten uit de grote voetballanden
ik snap dus niet dat die grote voetballanden gewoon zeggen verkiezing of geen verkiezing wij willen je niet meer blatter....
Anders stappen eruit. Dat gaat de fifa maar een WK organiseren met jamaica en de nederlandse antillen
Het zal wel bij beraden blijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OostveenBert twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 19:59:3573 weldenkende bonden. Europa zal zich in ieder geval beraden over hoe verder. Dit systeem kan zo niet doorgaan. Teleurstellend dit. reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OostveenBert twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 19:59:3573 weldenkende bonden. Europa zal zich in ieder geval beraden over hoe verder. Dit systeem kan zo niet doorgaan. Teleurstellend dit. reageer retweet
Wat is er precies kansloos? Wat moeten ze anders doen? Als ze zich niet zouden beraden, was het ook niet goed geweest.quote:
nu ik ineens zie dat er ook werkelijk een Fok-user is met die naam krijg ik de indruk dat je denkt dat ik een kloon van die klaas ben........ maar dat is niet zo.quote:
Jezelf weldenkend noemen, en impliceren dat 2/3 van de Wereld uit idioten bestaat omdat je niet tegen je verlies kunt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er precies kansloos? Wat moeten ze anders doen? Als ze zich niet zouden beraden, was het ook niet goed geweest.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
nu ik ineens zie dat er ook werkelijk een Fok-user is met die naam krijg ik de indruk dat je denkt dat ik een kloon van die klaas ben........ maar dat is niet zo.
ik heb gewoon mijn eigen mening.
Oké, hij formuleert het wat debiel. Ik snap zijn frustratie wel. Jij bent het toch ook wel met mij eens dat het ongelofelijk is dat zelfs landen als Fiji, Amerikaans Samoa en de Amerikaanse Maagdeneilanden, die 0,0 binding hebben met voetbal, ook mogen stemmen en dezelfde zwaarte van de stem zoals Brazilië hebben?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jezelf weldenkend noemen, en impliceren dat 2/3 van de Wereld uit idioten bestaat omdat je niet tegen je verlies kunt.
quote:KNVB blijft vechten voor betere FIFA
Na afloop van een democratisch proces is het gebruikelijk dat je de winnaar feliciteert. Voor de KNVB is dit moeilijker dan ooit. Voor de vijfde keer is Sepp Blatter verkozen als FIFA-president. De KNVB is al jaren fervent voorstander van fundamentele verandering binnen FIFA. In het bestuur, in het leiderschap, in de fundamenten. Voor ons is het moeilijk te accepteren dat de meerderheid gestemd heeft op een persoon wiens campagne uit niets meer bestond dan een statement dat de afgelopen zestien jaar met hem aan het roer een voorbeeld zijn van hoe hij verder wil. Het zijn precies deze zestien jaar die onze voorzitter Michael van Praag ertoe bewogen hebben zelf deel te nemen aan de presidentsverkiezingen.
We hebben deze slag misschien verloren, maar dit proces is nog lang niet voorbij. Terwijl FIFA wordt geplaagd door verwarring en bezoedeld door corruptie, zullen we blijven vechten voor een betere FIFA. Voor een FIFA waarbij ontwikkeling van het voetbal op de eerste plek komt in plaats van de FIFA zelf. We zullen onverminderd strijden voor voetbal voor eenieder. We zien ernaar uit om samen met andere vooruitstrevende landen bijeen te komen om de toekomst van FIFA en onze rol daarin te bespreken. Om te beginnen op 6 juni in Berlijn, bij een bijeenkomst van alle UEFA-lidstaten.
sorry hoorquote:
Het is al decennia lang een grote corrupte kermis die ik helemaal niet serieus neem. Vorige keer stemde hij bijvoorbeeld zelf ook gewoon op Blatter, die toen al meer dan 10 jaar aan de macht was, terwijl er allerlei corruptie-onderzoeken liepen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, hij formuleert het wat debiel. Ik snap zijn frustratie wel. Jij bent het toch ook wel met mij eens dat het ongelofelijk is dat zelfs landen als Fiji, Amerikaans Samoa en de Amerikaanse Maagdeneilanden, die 0,0 binding hebben met voetbal, ook mogen stemmen en dezelfde zwaarte van de stem zoals Brazilië hebben?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is met professionele leugenarij (anderen noemen het politiek) ook zo, en zie al die sukkels naar de stembusjes rennen dan, om hun nieuwe slavendrijvers te "mogen" "kiezen"....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |