Dit dus of Blatter, sjezus.quote:Prince Ali bin Hussein of Jordan (Arabic: الأمير علي بن الحسين; born on 23 December 1975) is the third son of King Hussein of Jordan, and the second child of the king by his third wife, Queen Alia.
Blatter wint na zijn dood zelfs nog, zie Fortuyn's LPF na zijn dood.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:24 schreef raptorix het volgende:
Ik voel dat Ali gaat winnen, let maar op, nog snel 100 euro ingezet!
Ja in hoeverre is die Ali nou een betere optie eigenlijk? Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef Kikopuz het volgende:
Inval door politie, Blatter is gearresteerd.
Letterlijk alles is beter dan Blatterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja in hoeverre is die Ali nou een betere optie eigenlijk? Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in eigenlijk
Mensen zijn zo verblind door het falen van Blatter dat ze alles wel goed vinden nu. Althans daar lijkt het op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja in hoeverre is die Ali nou een betere optie eigenlijk? Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in eigenlijk
Ik wel, alles beter dan die ouwe Zwitser.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:30 schreef DuTank het volgende:
Ivo Opstelten kan eventueel ook nog over vier jaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen zijn zo verblind door het falen van Blatter dat ze alles wel goed vinden nu. Althans daar lijkt het op.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zie nu op de stream arrestanten busjes het terein op rijden!
Het feit dat hij uit een cultuur komt waar het normaal is dat een man meerdere vrouwen heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan?
Hij heeft ouders? OMG.
heb je gelijk in, maar de mensen hopen gewoon op een nieuwe start.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mensen zijn zo verblind door het falen van Blatter dat ze alles wel goed vinden nu. Althans daar lijkt het op.
Valse informatie.. ba..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:32 schreef raptorix het volgende:
Ik zie nu op de stream arrestanten busjes het terein op rijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |