abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2015 @ 17:09:33 #26
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_153385997
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Kom dan.
Morgen, goed?
pi_153399418
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:09 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Morgen, goed?
  woensdag 10 juni 2015 @ 00:23:54 #28
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_153399787
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef Flylib het volgende:
Maar ik denk niet dat het zozeer aan haar ligt, maar vooral aan mezelf. Ik heb nog 2 maanden bij mijn ouders te gaan voor ik mijn leven pas echt weer op kan pakken met een nieuw huisje
2 maanden zijn zo voorbij, dan nieuw huis, nieuwe start en gaan :)

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 21:43 schreef Flylib het volgende:

Ik voel me niet opperbest, maar ik weet dat de oplossing hiervoor grotendeels bij mezelf ligt :)
Dat, ik was een kleine maand terug een emotioneel wrak, echt stuk, heb mezelf een rotschop gegeven, vrienden opgezocht, afspraken gemaakt, mezelf verwend met wat thingies en voel me inmiddels opperbest, maar je kan het alleen zelf, vanuit jezelf doen, voor jezelf O+
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_153406908
Zo deal je er mee. Ik zie het meer als een soort discipline waar je je aan moet houden. Wetenschap heerst dat het uiteindelijk toch weer vet wordt. Je moet het naar je zin maken, dat ligt niet aan je vriend(in) maar aan jezelf. Gewoon doorknallen, nieuwe mensen leren kennen en er zelf een feest van maken.

Ex stuurde gister ineens een aantal foto's van de tijd uit ons prille begin. "Kijk, dit is bijna drie jaar geleden!" Ik denk dat ze me mist en aan het reminiscen is. Balen. :{
  donderdag 11 juni 2015 @ 00:22:40 #30
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_153429287
22 april ging het uit, ben er nu al helemaal klaar mee en heb m'n ogen alweer op iemand anders laten vallen. Ik zie nu helemaal dat we niet bedoeld waren om samen te blijven, en met huidige 'crush' al helemaal, dat er heel veel betere vrouwen zijn. Ik kan me hier dus weer helemaal afmelden :D.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_153433640
Inmiddels weer een paar maanden verder. De gedachtes dat ik nooit meer z'n leuke vrouw zou tegenkomen heb ik definitief weg gegooid, pure onzin.. Uiteraard doet het soms nog pijn, ben ik boos dat het is stukgelopen en dat ik weer alles opnieuw moet gaan oppakken (liefde etc). Ook kan ik nog steeds niet begrijpen waarom het is uitgemaakt door haar... maar aan de andere kant heb ik ook heel veel geleerd en ben ik achteraf blij dat ik deze nieuwe ervaringen heb mogen opdoen. Het maakt mij in ieder geval eens stuk sterker en zelfverzekerder dan eerst.

Inmiddels een super toffe vrouw leren kennen, dus dat helpt ook wel bij het verwerken.
  donderdag 11 juni 2015 @ 19:15:49 #32
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_153447554
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 00:23 schreef YuckFou het volgende:

[..]

2 maanden zijn zo voorbij, dan nieuw huis, nieuwe start en gaan :)

[..]

Dat, ik was een kleine maand terug een emotioneel wrak, echt stuk, heb mezelf een rotschop gegeven, vrienden opgezocht, afspraken gemaakt, mezelf verwend met wat thingies en voel me inmiddels opperbest, maar je kan het alleen zelf, vanuit jezelf doen, voor jezelf O+
En zo is het :7
diseased rhinoceros pizzle
  zaterdag 13 juni 2015 @ 06:42:21 #33
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_153491693
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 19:15 schreef Flylib het volgende:
En zo is het :7
Eerlijk is eerlijk, ik worstel nog steeds met een verliefdheid die niet helemaal over is terwijl ik niet weet waarom de deur voor mn neus werdt dichtgesmeten nadat íe ja op de vraag vriendje-vriendje had gezegd, ik accepteer dat het nooit niks meer wordt, maar waarom krijg je iemand zo moeilijk uit je kop al date, neuk& stap je je suf...
Neemt niet weg dat het ingeslagen pad van jezelf de deur uit en de wereld inschoppen nog steeds de juiste is, alleen krijg ik dat soms niet gespoord met de gedachten&gevoelens in mn hoofd :{
pi_153514405
Vraagje:

Ik heb eigenlijk maar een serieuze relatie gehad, die duurde van 2009 tot 2011. We spreken elkaar al vanaf 2012 niet of nauwelijks meer (inmiddels al twee jaar niet meer gezien ook)...

Zij heeft het uitgemaakt, en zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, met de cliché afspraak dat we ''vrienden'' zouden blijven. Van haar kant heeft ze nog wel eens een whatsapp'je gestuurd over hoe het ging, maar van mijn kant is er eigenlijk nooit meer wat gekomen.

Nu heb ik haar en haar oudere zus op Facebook, alwaar ze echt heel veel aandacht vragen. Het zijn echt mensen die alles op Facebook zetten. Ik heb ze al een tijd op geblokkeerd staan, omdat het gewoon zwaar ergerlijk is, maar eigenlijk wil ik ze er gewoon vanaf tyfen.

Toch twijfel ik een beetje, hoewel het al aardig wat jaartjes terug is, wil ik ook niet als de wrok-volle ex worden gezien, en ik vraag me ook af of het wel een handige zet is. Als ze er achter komt dat ik haar heb verwijderd, zal dat misschien toch weer ongewilde reacties uitlokken.. We wonen ook bij elkaar in de buurt, en misschien maakt dit het juist awkward als we elkaar tegen komen?

Thoughts?
  zondag 14 juni 2015 @ 13:25:06 #35
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_153518174
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 06:42 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik worstel nog steeds met een verliefdheid die niet helemaal over is terwijl ik niet weet waarom de deur voor mn neus werdt dichtgesmeten nadat íe ja op de vraag vriendje-vriendje had gezegd, ik accepteer dat het nooit niks meer wordt, maar waarom krijg je iemand zo moeilijk uit je kop al date, neuk& stap je je suf...
Neemt niet weg dat het ingeslagen pad van jezelf de deur uit en de wereld inschoppen nog steeds de juiste is, alleen krijg ik dat soms niet gespoord met de gedachten&gevoelens in mn hoofd :{
Ohh dat herken ik wel ja :{ Wat bij mij vooral speelt is dat in de periode voorafgaand aan onze breuk het al heel duidelijk was dat we niet meer gek op elkaar waren en meer als broer en zus in hetzelfde huis woonden. Dat het er uitkwam was zwaar en tegelijkertijd een grote opluchting. Hoor je een half jaar later ineens dat ze een nieuwe vriend heeft, en dan zit je er mee....mijn gevoelens kloppen niet helemaal :') Maar ik blijf erbij dat het vooral aan mezelf ligt....ik moet mijn stabiliteit nog even vinden en zo....
  zondag 14 juni 2015 @ 14:08:29 #36
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_153519164
Het onthechten van m'n ex-hubby heeft meer dan 2 jaar geduurd op betere en minder betere manieren, maar dat proces is zo geleidelijk gegaan dat we er beide vrede mee hebben, maar een echt heftige verliefdheid op iemand die je al 2,5 jaar kent en dat full blown laat gaan en het blijkt voor niks te zijn, die dreun was ik ff niet op berekend, gelukkig maakte een ochtend gruwelijk hard trainen, middagje blowen en 's avonds bioscoop&gezelligheid met vrienden alles goed en is mn humeur nu weer 180gr. gedraaid en 120% top *O* *O*

het kan zo snel gaan... :')
pi_153728302
Pff vrijdag mijn ex tegengekomen tijdens het uitgaan.. Even vluchtig gepraat, hadden elkaar al sinds begin 2014 niet meer gesproken of irl gezien..

Krijg ik ;s nachts een app'je van haar : Hey, ik had je nog wel wat langer willen spreken. Hoe is het nu met je, hoe is het op je werk?

Ik vond het best wel tof dat het haar kennelijk toch nog wel interesseerde hoe het met mij ging, en heb haar kort teruggestuurd hoe het ging, en gevraagd hoe het met haar sport/studie is..... Maar daar heb ik dan tot op heden weer geen antwoord op gehad, terwijl ze echt al meerdere keren online is geweest.

Echt fucking hell, dan denk je dat je bepaalde dingen hebt verwerkt, maa dit soort dingen bezorgen me toch altijd nog te veel frustratie/twijfels..
pi_153753241
Ik zal me hier ook eens melden... Ben sander, 24 en gister min of meer gedumpt. We hadden 2.5 jaar wat samen, hebben samen een koophuis. Het was al langer niet geweldig, van haar kant was het vooral vriendschap en geen liefde meer naar mij toe. En nu heeft ze de knoop doorgehakt.

Ben er echt kapot van, weet niet wat ik met mezelf aan moet... Ze woont hier ook nog omdat ze eerst wat voor zichzelf moet regelen. Dat maakt t extra moeilijk. En ik moet nog maar zien dat ik alles rond krijg met de bank om hier te blijven wonen...

Ik twijfel nu enorm, zal ik op facebook zetten dat we uit elkaar zijn? Scheelt een hoop moeilijke gesprekken, omdat iedereen gewoon op de hoogte is. Aan de andere kant voel ik me ook te oud om zulke dingen op fb te zetten...
pi_153766760
FB is wel het minst van mijn zorgen. Mijn relatiestatus is altijd onbekend.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:52:29 #40
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_153778922
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:03 schreef Makrolon het volgende:
Ik zal me hier ook eens melden... Ben sander, 24 en gister min of meer gedumpt. We hadden 2.5 jaar wat samen, hebben samen een koophuis. Het was al langer niet geweldig, van haar kant was het vooral vriendschap en geen liefde meer naar mij toe. En nu heeft ze de knoop doorgehakt.

Ben er echt kapot van, weet niet wat ik met mezelf aan moet... Ze woont hier ook nog omdat ze eerst wat voor zichzelf moet regelen. Dat maakt t extra moeilijk. En ik moet nog maar zien dat ik alles rond krijg met de bank om hier te blijven wonen...

Ik twijfel nu enorm, zal ik op facebook zetten dat we uit elkaar zijn? Scheelt een hoop moeilijke gesprekken, omdat iedereen gewoon op de hoogte is. Aan de andere kant voel ik me ook te oud om zulke dingen op fb te zetten...
Sterkte dude. Ik begrijp hoe moeilijk dit voor je moet zijn.

Zelf heb ik mijn relatiebreuk via facebook/whatsapp alleen gedeeld met de mensen die echt dicht bij me staan, en dan voornamelijk diegenen die ik IRL niet kon bereiken. Ik heb verder niks openlijk gedeeld. Een deel van mijn 'vrienden'lijst gaat het namelijk helemaal niks aan. Advies: hoe begrijpelijk het ook is dat je graag je hart wilt luchten; wees discreet ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Flylib op 23-06-2015 21:59:23 ]
pi_153782422
Moet wel toegeven dat, hoewel de emoties in het begin overweldigend waren en zowaar niet te vatten, ik nu na drie maanden zo een beetje zit van "het zal wel..". :{

Ben vrijgezel, heb een druk leventje, gaat prima met ups en downs maar het gevoel van een aantal maanden geleden is gewoon echt weg weg weg.

Nu veel plezier, veel met mensen afspreken en mijn ogen open houden :p Dus jah. Hoe hels het in het begin is, des te normaler wordt t na een aantal weken.

Na een tijd geef je er echt helemaal geen zier meer om.

Zo raar.
pi_153796071
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:52 schreef Flylib het volgende:

[..]

Sterkte dude. Ik begrijp hoe moeilijk dit voor je moet zijn.

Zelf heb ik mijn relatiebreuk via facebook/whatsapp alleen gedeeld met de mensen die echt dicht bij me staan, en dan voornamelijk diegenen die ik IRL niet kon bereiken. Ik heb verder niks openlijk gedeeld. Een deel van mijn 'vrienden'lijst gaat het namelijk helemaal niks aan. Advies: hoe begrijpelijk het ook is dat je graag je hart wilt luchten; wees discreet ;)
Dankjewel. :)

Ik en mn ex hebben gister goed gepraat. Heb er nu iets meer vrede mee. Moet wel oppassen dat ik geen contact ga houden als ze eenmaal weg is. Uit eindelijk wil ik t wel weer maar zal eerst echt afstand moeten nemen...

Zij had ook de behoefte om t misschien openbaar te delen. Dus misschien doen we het nog wel samen.

De verdrietigheid valt opzich wel redelijk mee de laatste dagen. Ik merk alleen aan mezelf dat ik extreem onrustig ben, zenuwachtig gevoel... Weet niet wat ik hier aan kan doen. Iemand tips?
  woensdag 24 juni 2015 @ 19:10:11 #43
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_153810867
Ja zo hebben wij het ook gedaan. Eerst afstand genomen, na een tijdje weer contact gezocht met elkaar en dat verloopt wel prima. Maar ik verwacht dat het van korte duur zal zijn door:

- Ze heeft een nieuwe vriend
- We hebben ons gezamenlijke huis per augustus opgezegd (zij heeft een nieuwe woning gevonden), volgende week kom ik mijn spullen ophalen en breng het naar een opslagruimte totdat ik een woning heb gevonden

Ja die onrust in je hoofd herken ik wel. Ik heb daar nog steeds last van, maar bij mij heeft de onrust over wat is afgelopen plaats gemaakt voor onrust over de toekomst en wat ik vooral wel/niet moet doen als ik weer in een nieuwe relatie terecht kom. Daarnaast loopt het niet lekker op mijn werk en heb ik wat problemen met een paar vrienden, en dat maakt het allemaal niet gemakkelijker.

Maar geloof me maar (en dat zul je vast wel vaker horen de komende tijd :') ); die onrust verdwijnt langzaam maar zeker. Je moet door een hele zure appel heenbijten....zeker in jouw situatie waarin het nog maar net is gebeurd.

Hou je vooral bezig met zaken die je gelukkig maken. Of verzin desnoods nieuwe dingen om jezelf mee op te vrolijken. In ieder geval niet somber in een hoekje zitten, dat maakt de onrust alleen maar erger....

Het komt wel goed man ^O^
pi_153849873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 19:10 schreef Flylib het volgende:
Ja zo hebben wij het ook gedaan. Eerst afstand genomen, na een tijdje weer contact gezocht met elkaar en dat verloopt wel prima. Maar ik verwacht dat het van korte duur zal zijn door:

- Ze heeft een nieuwe vriend
- We hebben ons gezamenlijke huis per augustus opgezegd (zij heeft een nieuwe woning gevonden), volgende week kom ik mijn spullen ophalen en breng het naar een opslagruimte totdat ik een woning heb gevonden

Ja die onrust in je hoofd herken ik wel. Ik heb daar nog steeds last van, maar bij mij heeft de onrust over wat is afgelopen plaats gemaakt voor onrust over de toekomst en wat ik vooral wel/niet moet doen als ik weer in een nieuwe relatie terecht kom. Daarnaast loopt het niet lekker op mijn werk en heb ik wat problemen met een paar vrienden, en dat maakt het allemaal niet gemakkelijker.

Maar geloof me maar (en dat zul je vast wel vaker horen de komende tijd :') ); die onrust verdwijnt langzaam maar zeker. Je moet door een hele zure appel heenbijten....zeker in jouw situatie waarin het nog maar net is gebeurd.

Hou je vooral bezig met zaken die je gelukkig maken. Of verzin desnoods nieuwe dingen om jezelf mee op te vrolijken. In ieder geval niet somber in een hoekje zitten, dat maakt de onrust alleen maar erger....

Het komt wel goed man ^O^
Thanks voor je reactie.

Ja, het moeilijkste vind ik nu dat ze hier nog woont. Pas als ze weg is kan ik beginnen met er overheen komen en aan t idee wennen... Denk dat daar die onrust in mn kop ook deels vandaan komt.

Ik denk dat de behoefte naar contact als je er overheen bent ook een stuk minder groot is als dat ik nu denk, of zie ik dat verkeerd?
Hoelang heeft t bij jou geduurd voor je weer contact kon hebben zonder bij gevoelens?

Jij ook sterkte met de hele situatie. Uiteindelijk komt alles goed
  vrijdag 26 juni 2015 @ 19:56:47 #45
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_153864951
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 09:59 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie.

Ja, het moeilijkste vind ik nu dat ze hier nog woont. Pas als ze weg is kan ik beginnen met er overheen komen en aan t idee wennen... Denk dat daar die onrust in mn kop ook deels vandaan komt.

Ik denk dat de behoefte naar contact als je er overheen bent ook een stuk minder groot is als dat ik nu denk, of zie ik dat verkeerd?
Hoelang heeft t bij jou geduurd voor je weer contact kon hebben zonder bij gevoelens?

Jij ook sterkte met de hele situatie. Uiteindelijk komt alles goed
Thanks man :)

We hebben iets van anderhalve maand geen contact gehad nadat ik ons huis had verlaten. Het weerzien viel reuze mee, denk dat het ook komt omdat we al veel langer wisten dat het tussen ons niet meer werkte. Zoals ik het bij jou lees komt het allemaal best abrupt, dus ik kan me voorstellen dat die fase bij jou waarschijnlijk wat langer gaat duren. Je komt er inderdaad pas echt overheen als jullie ook echt van elkaar zijn gescheiden. En nogmaals: zure appel, eventjes....over een tijdje lees je je posts terug en dan haal je opgelucht adem over hetgeen je achter de rug hebt ^O^
pi_153890258
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 19:56 schreef Flylib het volgende:

[..]

Thanks man :)

We hebben iets van anderhalve maand geen contact gehad nadat ik ons huis had verlaten. Het weerzien viel reuze mee, denk dat het ook komt omdat we al veel langer wisten dat het tussen ons niet meer werkte. Zoals ik het bij jou lees komt het allemaal best abrupt, dus ik kan me voorstellen dat die fase bij jou waarschijnlijk wat langer gaat duren. Je komt er inderdaad pas echt overheen als jullie ook echt van elkaar zijn gescheiden. En nogmaals: zure appel, eventjes....over een tijdje lees je je posts terug en dan haal je opgelucht adem over hetgeen je achter de rug hebt ^O^
Dat is nog niet zo lang, ben benieuwd hoelang t bij mij gaat duren.. T gaat de laatste dag weer wat beter, maar de klap komt nog wel als ze definitief uit huis is. Ik hoop dat t snel geregeld is, maar woonruimte zoeken is lastig..
pi_153977469
Hele rare week achter de rug.. Vorig weekend waren we aan het werk en mijn ex wilde toen met mij praten. Dit hebben we gedaan. Twee uur lang. Hij was vooral aan het woord en heeft voor één en ander zijn excuses aangeboden. Ook hebben we het gehad over zijn nieuwe relatie, wat niet echt een succes is. Werkelijk alleen maar gezeik :')

Hierop hebben we contact gehouden en dit ging op zich wel prima. We hebben ook nog een paar keer afgesproken en gister was de laatste keer. We zijn even naar het strandje gegaan en hebben daarna wat gedronken. Ging allemaal prima. Het blijft natuurlijk wat apart, maar de gevoelens zijn er niet meer. Althans, niet van mijn kant. Ik bekijk het nu ook allemaal heel anders en zie hem ook niet meer zoals toen. Na een relatie normaal met elkaar omgaan, kan dus wel degelijk.

Alleen zijn nieuwe vriendin irriteert me mateloos :') Ik heb een hoop voor onze relatie over gehad.. Heb oprecht om hem gegeven en van hem gehouden, maar ik hoefde maar één ding verkeerd te doen of te zeggen en ik kon zo hele dagen genegeerd worden. Zij kan van alles flikken en het vier keer uitmaken en hij komt telkens met hangende poortjes terug. Dit zie ik wel vaker gebeuren en ik snap het niet zo goed. Heeft het dan echt meer zin om maar gewoon een kutwijf te zijn die doet waar ze zelf zin in heeft en maar over mensen heen walst, dan er voor een persoon te zijn en die oprecht lief te hebben? Ik word er niet zozeer boos of verdrietig etc om, maar ik snap het niet zo goed.

Nouja. Die andere jongen waar ik het in mijn laatste update over had, is er nog steeds. We zijn nu bijna twee maanden verder en ik merk dat ik het steeds meer durf toe te laten. Of ik een relatie alweer zie zitten, weet ik niet, maar zoals het nu gaat is het ook prima. Hij is zo lief en leuk O+ Zo fijn om te horen dat iemand het zo fijn heeft bij je, dat ie het liefst nog een paar dagen zou willen blijven.. Werk :(
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:00:40 #48
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_153985984
Vandaag een punt achter onze relatie gezet. Zijn ruim 10 jaar samen geweest. Veel pijn en verdriet maar het is beter zo (denk ik).
pi_153986635
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:00 schreef Helsinki het volgende:
Vandaag een punt achter onze relatie gezet. Zijn ruim 10 jaar samen geweest. Veel pijn en verdriet maar het is beter zo (denk ik).
Heel veel sterkte.
pi_153986644
Mijn ex gaan we wss van t weekeind overhuizen... Echte klap zal dan wel komen denk ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')