8 -
Geo4kant - Overbelichting zorgt mooi voor dromerige sfeer, duidelijk onderwerp
7 -
Ener-g - Mooi! Simpel

misschien zelf nog een keer doen.
6 -
Magnet - Originele insteek!
5 -
Stefan - familiesfeer, kampvuur. Droom familie
4 -
rockfire - KAT! Had alleen iets scherper gemogen

Leuk dat je mee had gedaan met de wedstrijd. Jammer dat het zo'n gedoe geweest is. Hopelijk heb je flink kunnen genieten van de dag! Bruiloften hebben wat mij betreft altijd een droomsfeer

3 -
very - Verjaardag vind ik niet zo zeer iets voor dromen, als het een kroon was geweest was ie beter. Leuk idee op zich dus!
2 -
Nielsgeode - Mooi portret, op zich een dromerige blik, maar ik zie niet direct het verband met het thema. Qua portret, misschien iets meer bij het haar belichten (eventueel van de andere kant met een reflector of extra flitser?
1 -
Ferry_76 - Ik neem aan dat deze foto vooral geschoten is voor het vliegtuig, maar vanuit je beschrijving zou de focus meer op de jongen moeten liggen en dus daar ook het scherptepunt. Zelf had ik de link nog niet gelegd tussen de jongen en het vliegtuig.
Verder..
Ik vind het jammer dat er veel op de persoon gespeeld wordt hier en dat er moeilijk wordt gedaan (deadline in dit geval). Het idee is om voor je plezier hier iets mee te doen. Ook het ontbreken van (constructief) commentaar is jammer. Nu maakt het mij niet uit wat mijn inzending betreft, was een probeersel met
externe flitsers en aluminiumfolie (24mm F4 en een kat die uiteraard in de weg moest lopen helpen alleen niet

). Probeer wat vriendelijker voor elkaar te zijn, een wedstrijd zoals deze moet juist een motivatie zijn voor mensen om meer te gaan fotograferen en er wat van te kunnen leren. Geef advies hoe of wat en iemand kan verder groeien.