Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:26 schreef Bartjebart het volgende:
Die nieuwe maaltijdsalades, zijn dat diezelfde dingen die je voor 2.50 of zo bij Lidl koopt?
Je zou het haast zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:26 schreef Bartjebart het volgende:
Die nieuwe maaltijdsalades, zijn dat diezelfde dingen die je voor 2.50 of zo bij Lidl koopt?
Die shakers waren geweldigquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:58 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen.![]()
Geef mij die shaker met tonijn maar terug.
quote:McDonald’s in Mokum kleurt blauw en wit
AMSTERDAM - McDonald’s heeft een ontwerper uit Jeruzalem in de arm genomen om een nieuwe huisstijl voor McDonald’s-restaurants in Amsterdam te bedenken. Hij kleurde het groen en geel om naar blauw en wit.
De nieuwe kleurstelling is samen met enkele verpakkingen te zien op een site van de ontwerper. Volgens Snack Nieuws moeten Amsterdamse restaurants van McDonald’s de nieuwe verpakkingen en dienbladen. Weiser heeft zijn ontwerpen een Nederlands tintje gegeven met afbeeldingen van koeien, Zaanse huisjes en fietsen.
Amsterdamquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:42 schreef Bartjebart het volgende:
McDonald's Amsterdam wordt blauw/wit...
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De McIkeaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar moest ik ook aan denken op een bepaald moment...quote:
Ben meer verbaasd dat dit zomaar mag. Dacht dat dit soort dingen vastgelegd waren door McDonalds Nederland c.q. McDonalds Internationaal. Maar weet het fijne er niet van, was gewoon een aannamequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:51 schreef ekmef123 het volgende:
[..]
Zou ik de code ook mogen aub.
Zo met de kids naar de mc
De kans is groot dat dit juist door McDonald's Nederland in opdracht is gegeven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben meer verbaasd dat dit zomaar mag. Dacht dat dit soort dingen vastgelegd waren door McDonalds Nederland c.q. McDonalds Internationaal. Maar weet het fijne er niet van, was gewoon een aanname
quote:
quote:
Wou hem vandaag eigenlijk halen. Smaakt hij niet lekker of valt hij gewoon tegen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:43 schreef mazaru het volgende:
Ik vind die nieuwe burger niet geweldig
[ afbeelding ]
Ik vond hem gewoon tegenvallen. De big tasty is lekkerder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:31 schreef Loll het volgende:
[..]
Wou hem vandaag eigenlijk halen. Smaakt hij niet lekker of valt hij gewoon tegen?
Las ergens dat het niet doorging?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:56 schreef Staaf het volgende:
Nog Coca Cola glazen actie dit jaar in Nederland? In Duitsland loopt ie nog wel.. Belgie is alweer afgelopen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |