quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:37 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zouden dit moeten invoeren in NL (create your own burger).
quote:
quote:
Fixquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:21 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme ik wil de Tabasco wrap milkshake banaan terug
Nee man, who cares about milkshakes.quote:
De milkshake banaan is anders wel dat ene dingetje wat een Tabasco Chicken McWrap helemaal af kan makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man, who cares about milkshakes.
De Tabasco Chicken McWrap was echt het beste ding in JAREN.
Is het tijdelijk!!!FAAL!
Gewoon bij de lokale snackbar een Banaanshake halen en dan bij de Mac de Tabasco McWrap .quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De milkshake banaan is anders wel dat ene dingetje wat een Tabasco Chicken McWrap helemaal af kan maken
Banaan milkshake best milkshake
Maar de banaanshake nam ik altijd bij de Mcquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon bij de lokale snackbar een Banaanshake halen en dan bij de Mac de Tabasco McWrap .
#winning
Eh neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar de banaanshake nam ik altijd bij de Mc
Heb je trouwens die kibbeling dingen al gehad bij de mc?
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eh neeDaarvoor ga ik wel naar de visboer
Die salsaburger is heerlijk!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
De Salsa burger is trouwens ook best goed te nassen
Mango Passievrucht daarentegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:24 schreef GTSTFreakje het volgende:
Gotver die Milkshake Limoen was echt gewoon smerig
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 17:37 schreef Psy-freak het volgende:
op de een of andere manier hebben ze nooit banaan-milkshake bij de Mc
Dit is een bekend probleem. Op sommige plekken (ik weet t alleen van Breukelen) gaat er iets mis met de easy order codes waardoor sommige producten niet te bestellen zijn (Flurry) en andere te goedkoop zijn (bijv. 2xQP, BM of MC).quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:44 schreef Zelfscanner het volgende:
Easyordner is stuk? Bonnen geven maar 0 euro aan van de codes hier (Helaas, verder komt die niet)
Je kunt beter de Nederlandse contactgegevens posten: http://www.mcdonalds.nl/contactgegevensquote:Op zondag 31 mei 2015 10:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Mc Donalds is sponsor van de FIFA, als je vind dat de FIFA een corrupte club is die moet worden aangepakt, meld het deze sponsor
http://www.mcdonalds.com/us/en/contact_us.html
Spreek je afschuw uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |