quote:
quote:'Ja ik vind je lief, MAAR heb GEEN ZIN om heel de dag het kwijl van je mondhoeken te poetsen'
Ik zou nooit kapitalen midden in een zin gebruikenquote:
Nee heb het even benadrukt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou nooit kapitalen midden in een zin gebruiken
Goed dat je daar nu al naar geïnformeerd hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mocht ik als een kansplantje eindigen dan zal hij niet het kwijl uit mijn mondhoeken weg halen.
En wat ik daarna zei laat je voor het gemak maar even weg hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zal ik eens even jouw liefdevolle berichten delen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
Waarom worden deze liefdevolle berichten hier eigenlijk gedeeld?
Ja wil graag weten waar ik aan toe ben toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed dat je daar nu al naar geïnformeerd hebt.
Verstandig, kun je de deur alvast dicht gooien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wil graag weten waar ik aan toe ben toch.
Jij hebt toch meer te verbergen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal ik eens even jouw liefdevolle berichten delen?
Zal ik eens een foto van mijn penis plaatsen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal ik eens even jouw liefdevolle berichten delen?
En wat zou je doen dan als ik een kasplantje wordt hequote:
Lijkt mij een slim plan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal ik eens een foto van mijn penis plaatsen?
Niet zo veel?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat zou je doen dan als ik een kasplantje wordt heJuist
Ik cancel de bruiloft wel gewoon als je zo door blijft gaanquote:
Neeeeeeeeeeeeeee sorry. Bedoelde het allemaal niet zo. Het lag niet aan jou maar aan mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik cancel de bruiloft wel gewoon als je zo door blijft gaan
Doe maar in dat ene topic in KPD.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal ik eens een foto van mijn penis plaatsen?
Nou vooruit, het is je vergeven, voortaan zou ik het waarderen als je zulke privezaken niet hier neerzetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee sorry. Bedoelde het allemaal niet zo. Het lag niet aan jou maar aan mij.
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heh bah.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Whehe, die kerel net bij B&B: "eerste maandag van de maand, dus sxhoon beddengoed voor de gasten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |