Altijd.quote:
Er is dus wel wat gaande.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet over en mijn vriendin zal ik haar nog niet noemen nee.
Nee, over het feit dat je die niet hebt en dat alle vrouwen dan maar weer kut hoeren zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeur toch ook niet over mijn vriendin
Ik overwoog hetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, over het feit dat je die niet hebt en dat alle vrouwen dan maar weer kut hoeren zijn.
En niet eens een naamtopic / haat tt? Valt me tegen.
Ik scharrel liever met mijn rechterhand. Vriendin is weer zo'n vast iets.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is dus wel wat gaande.
Subtiele brag.
Doe maar niet. Dan wil je te graag, en je weet wat dat betekentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, ik ga hier toch niet even verliefd worden?
Je rechterhand zit anders behoorlijk vast.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik scharrel liever met mijn rechterhand. Vriendin is weer zo'n vast iets.
Ik vind het ook erg lekker als je verkleed bent als Ainsleyquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
We vragen ons altijd af wat jij zou doen, of jij het lekker zou vinden.
[..]
Er is dus wel wat gaande.
Subtiele brag.
Jijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Je rechterhand zit anders behoorlijk vast.
Wat is er nu vaster dan je rechterhand? Ik snap dit niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik scharrel liever met mijn rechterhand. Vriendin is weer zo'n vast iets.
Nee, dat zou wel gay zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:36 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, ik ga hier toch niet even verliefd worden?
Telt dat als Zwarte Piet spelen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg lekker als je verkleed bent als Ainsley
Links is nogal snel jaloers.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Je rechterhand zit anders behoorlijk vast.
Van mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |