Is niet eens verkiesbaar, gladiool.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stem allen op Jan Marijnissen de volgende keer
ja kon dat nog maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stem allen op Jan Marijnissen de volgende keer
Tering wat flauwquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nazi jokes are a bit out of mein kampfort zone
Eerste keer dat ik oprecht om een van de opmerkingen moest lachen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had het een keertje op reddit gelezenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik oprecht om een van de opmerkingen moest lachen.
Jammer dat ie waarschijnlijk van 9gag afkomt.
Tuurlijk wel, droeftoeter van de SS-fanfarequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is niet eens verkiesbaar, gladiool.
Komt Hermann niet is voor faggots zegt hijquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik oprecht om een van de opmerkingen moest lachen.
Jammer dat ie waarschijnlijk van 9gag afkomt.
Godverquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nou, overdag werk ik... dus ik kan alleen 's avonds mijn linkse 'propaganda' uiten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
vieze slinkse kut sc echt in de avond komen al die linke flikkertjes hun bed uit rollen om hier hun propaganda los te laten.
+1 voor Herman.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt Hermann niet is voor faggots zegt hij
is toch ook zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt Hermann niet is voor faggots zegt hij
ja dat bedoel ik ;Pquote:
Nee hè... ben jij er zo een?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
Snap trouwens niet waarom alleen het woord nazi mensen al een rolberoerte geeft terwijl communisten nog steeds cool schijnen te zijn.
Vertel jij me maar eens waar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, droeftoeter van de SS-fanfare
laterquote:
Eén in je hoofd ja... ik ken maar bar weinig mensen die dwepen met Lenin, Mao of Stalin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is gewoon een hypocrisie waar je u tegen zegt.
Precies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, Hitler was eigenlijk ook links, boehoehoe
Ja, je bent er zo één.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
Bovendien waren de nazi's ook fucking links, die NVU gekkies waren niet voor niets gek met de SP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |