Nou, overdag werk ik... dus ik kan alleen 's avonds mijn linkse 'propaganda' uiten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
vieze slinkse kut sc echt in de avond komen al die linke flikkertjes hun bed uit rollen om hier hun propaganda los te laten.
+1 voor Herman.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt Hermann niet is voor faggots zegt hij
is toch ook zoquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt Hermann niet is voor faggots zegt hij
ja dat bedoel ik ;Pquote:
Nee hè... ben jij er zo een?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
Snap trouwens niet waarom alleen het woord nazi mensen al een rolberoerte geeft terwijl communisten nog steeds cool schijnen te zijn.
Vertel jij me maar eens waar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, droeftoeter van de SS-fanfare
laterquote:
Eén in je hoofd ja... ik ken maar bar weinig mensen die dwepen met Lenin, Mao of Stalin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is gewoon een hypocrisie waar je u tegen zegt.
Precies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, Hitler was eigenlijk ook links, boehoehoe
Ja, je bent er zo één.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
Bovendien waren de nazi's ook fucking links, die NVU gekkies waren niet voor niets gek met de SP.
Doet mij veel dat je mij cool noemt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
sinds wanneer zijn communisten cool trouwens, tegenwoordig ben je toch cool als je extreemrechts bent
Che staat anders nog op heel wat agenda's etc. Ook de hamer en sikkel zie ik geregeld langskomen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eén in je hoofd ja... ik ken maar bar weinig mensen die dwepen met Lenin, Mao of Stalin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |