bietje cammenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Tjeh, hoe durf je er dan ooit mee te neuqen. Dat gaat zo vervelend via internet.
TC?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toen ik DjeDje voor het eerst zag was ik op slag verliefd
Wil je hier nu mee impliceren dat ik jou een mooie chick moet vinden of...?quote:
Hahaha nee, ik ben benieuwd. Vertel me meer..quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
,
Heb je het gezicht van WCH wel eens gezien?
Ik wist nieteens dat he het over mooie chicks had. Je zei allen echte chicks boven fok chicks. En ik sta boven fok chicksquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wil je hier nu mee impliceren dat ik jou een mooie chick moet vinden of...?
En dan met je 30cm door het internet naar je chick toe zekerquote:
Ik zou het ook gezegd hebben als ie er bij was, toegeven, wel zo eerlijk dat hij weer terug kan schelden, met plofkop of pratende bloemkool enzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef HPLC het volgende:
Beetje kale oude mannen plagen als ze op bed liggen
Niet gelijk zo arrogant joh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat he het over mooie chicks had. Je zei allen echte chicks boven fok chicks. En ik sta boven fok chicks
gewoon je snikkel een beetje op het beeldscherm wrijvenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
En dan met je 30cm door het internet naar je chick toe zeker
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon je snikkel een beetje op het beeldscherm wrijven
Ja, terwijl je gewoon op T. Dalton lijktquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou het ook gezegd hebben als ie er bij was, toegeven, wel zo eerlijk dat hij weer terug kan schelden, met plofkop of pratende bloemkool enzo
Je kan teruglezen wat men allemaal tegen hem zegt, vooral vies oud en kaal komt vaak terug.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hahaha nee, ik ben benieuwd. Vertel me meer..
vergeet oud en kaal nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan teruglezen wat men allemaal tegen hem zegt, vooral vies oud en kaal komt vaak terug.
ben je een BNer?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry nee.
Ik maak mijn identiteit niet bekend
meeste Daltons zijn knap en hebben klasse, zoals ik en Remqo dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
waarom lijkt iedereen hier op een dalton
Nee... Bedoelde zag je me op tinychat toen je "opslag verliefd was"quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry nee.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee... Bedoelde zag je me op tinychat toen je "opslag verliefd was"
SOOOOOOWWWquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry nee.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meeste Daltons zijn knap en hebben klasse, zoals ik en Remqo dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |