meeste Daltons zijn knap en hebben klasse, zoals ik en Remqo dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
waarom lijkt iedereen hier op een dalton
Nee... Bedoelde zag je me op tinychat toen je "opslag verliefd was"quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry nee.
Ik maak mijn identiteit niet bekend
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee... Bedoelde zag je me op tinychat toen je "opslag verliefd was"
SOOOOOOWWWquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry nee.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meeste Daltons zijn knap en hebben klasse, zoals ik en Remqo dus
Onze broertjes zijn wat minder knap hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meeste Daltons zijn knap en hebben klasse, zoals ik en Remqo dus
ik kan me niet herinneren dat ik je zag op tinychat... Ik zag je pic voor het eerst op triviaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee... Bedoelde zag je me op tinychat toen je "opslag verliefd was"
quote:
ik hou van jullie allebeiquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Onze broertjes zijn wat minder knap hoor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat he het over mooie chicks had. Je zei allen echte chicks boven fok chicks. En ik sta boven fok chicks
Whahahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren dat ik je zag op tinychat... Ik zag je pic voor het eerst op trivia
Neejoh gekquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Matip het volgende:
[..]![]()
Jij denkt echt dat je heel wat bent hé.
Tinychatten kan ook anoniem en discreetquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry nee.
Alleen maar lobiquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef DjeDje het volgende:
Was dat maar zo. Lekker veel zelfvertrouwen dan
Gedraag je dan gewoon.quote:
Ik ken dat hele shit nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Tinychatten kan ook anoniem en discreet)
Wtf manquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat he het over mooie chicks had. Je zei allen echte chicks boven fok chicks. En ik sta boven fok chicks
Echt he. Wie denkt ze wel niet dat ze is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf man
Ik ben Queen Bee hier als Chloro er niet is
Mag ik die chick zijn die bloemetjes gooit enzo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik ga trouwen met Nijntje wil jij dan mijn getuige zijn?
Je was weg. Nu heb je het gelezenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf man
Ik ben Queen Bee hier als Chloro er niet is
jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Mag ik die chick zijn die bloemetjes gooit enzo?
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik ga trouwen met Nijntje wil jij dan mijn getuige zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |