Dan is het na de fap-sessie net alsof je een SOA hebt, ook een belevenis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Vind ik zo vervelend, dan blijft dat zout en dat poeder aan m'n vingers zitten en dat icm eikel. Not done.
Wolla chickquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wolla chick toen vond ik jongens alleen nog maar leuk als vrienden.
#judging youquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ze is 19 en vindt maagden aandoenlijk. Klinkt als iemand die al lang seks heeft
Ja, maar ik weet niet of je hiervoor hebt gelezen hoe mijn gezicht er aan toe is. Ik heb al genoeg te voortduren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan is het na de fap-sessie net alsof je een SOA hebt, ook een belevenis.
quote:
Wil je Userfoto's reputatie niet verpesten.quote:
Is nep toch Gquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je Userfoto's reputatie niet verpesten.
,quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of je hiervoor hebt gelezen hoe mijn gezicht er aan toe is. Ik heb al genoeg te voortduren.
Tjeh, hoe durf je er dan ooit mee te neuqen. Dat gaat zo vervelend via internet.quote:
Deze opmerking heb ik naar hem ge-dm'tquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
,
Heb je het gezicht van WCH wel eens gezien?
Haha, nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
,
Heb je het gezicht van WCH wel eens gezien?
Dat is iets heel anders hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Tjeh, hoe durf je er dan ooit mee te neuqen. Dat gaat zo vervelend via internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |