Taptoe Delftquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Wat voor radiostation doe je nu een demo voor?
Die taptoe is toch altijd in Kerkrade?
whaaaa inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken alleen taptoe van de basisschool
ik heb niet op de basisschool gezetenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken alleen taptoe van de basisschool
Je begon meteen op de uni?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb niet op de basisschool gezeten
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was vroegâh altijd op TV bij de NCRV met deskundig commentaar van Dick Passchier, goed voor al uw bloemencorso's en andere volkse gebruiken...quote:
ik ook niet inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
scherp DDMquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's pas ingevoerd toen ik al van de lagere school was
ja dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oooh die heb ik pas weggegooid, ik ben van het bewarenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn zusje kreeg zo'n geel " koffertje van Deetman" waar cadmium in zat
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat is dat danquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn zusje kreeg zo'n geel " koffertje van Deetman" waar cadmium in zat
Wie wat bewaard heeft later iets om weg te gooienquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
oooh die heb ik pas weggegooid, ik ben van het bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |