Worden die ook eens kampioen iddquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Een jaartje jupiler zou feyenoord goed doen idd.
Voor die kleine clubs is het wel leuk af en toe eens Eredivisie, anders moet je de hele degradatie ook afschaffen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kutclubs. Kunnen we niet gewoon met 16 verder in de Ere...
Nogal logisch als je uit Tilburg komt Ron.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Graafschap doet me niks en Nac vind ik een kneuzenclub.
Wat een onzin. In de reguliere competitie heeft Volendam de afgelopen seizoenen steeds positief en tof voetbal nagestreefd. Achterin een puinhoop, maar het is iedere keer lekker om te zien. Kuwas en Marengo speelden er al in de tijden dat ze eigenlijk kampioen hadden moeten worden en moeten promoveren. In de tussentijd hebben ze vele spitsen verhandeld. Buitenspelers gaan helaas weg na dit seizoen, maar dat Volendam een ploeg is die een 'verlies' voor het voetbal is, is je reinste onzin.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bakken er niets van en het is een kansloze club. Zelfs met Tuyp. En Kwakman is een debiel.
Hij zit aan de drankquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind je erg traag de laatste tijd Stijn. Is er iets?
Ik ging in op de post van Mexicanobakker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
Koffie is opquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
Niet eens daarom, ik vond ze altijd leuker dan Willem II. Maar toen leerde ik over die geforceerde haat naar ons...quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nogal logisch als je uit Tilburg komt Ron.
Dit heeft hij in 10 seconden getyptquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin. In de reguliere competitie heeft Volendam de afgelopen seizoenen steeds positief en tof voetbal nagestreefd. Achterin een puinhoop, maar het is iedere keer lekker om te zien. Kuwas en Marengo speelden er al in de tijden dat ze eigenlijk kampioen hadden moeten worden en moeten promoveren. In de tussentijd hebben ze vele spitsen verhandeld. Buitenspelers gaan helaas weg na dit seizoen, maar dat Volendam een ploeg is die een 'verlies' voor het voetbal is, is je reinste onzin.
De Graafschap speelt veel meer organisatorisch en behoudend en maken graag wedstrijden dood. Zo rollen ze in Volendam niet.
adblock? en dan forum.fok.nl als uitzondering toevoegen uiteraard.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een stream voor me? Of een manier om die kut reclame van Janlul.com te omzeilen?
Dazsports en BVLS al gechecked?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een stream voor me? Of een manier om die kut reclame van Janlul.com te omzeilen?
Niet waar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heeft hij in 10 seconden getypt
[..]
foxsports.nlquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Holy crap...quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit heeft hij in 10 seconden getypt
[..]
Werkt niet.. heb ik gewoon draaienquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
adblock? en dan forum.fok.nl als uitzondering toevoegen uiteraard.
Dasz geeft errror loading mediaquote:
Waarom haten ze ons danquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet eens daarom, ik vond ze altijd leuker dan Willem II. Maar toen leerde ik over die geforceerde haat naar ons...
Yep, maar tussendoor open je nog een topic.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was ik in het vorige topic al aan het tikken, Don.
Omdat ik al klaar was met deze post, maar niemand opende het nieuwe topic.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar tussendoor open je nog een topic.
Maakt niet uit, het was positieve kritiek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik al klaar was met deze post, maar niemand opende het nieuwe topic.
http://www.derat.nl/int/nl/fanzine/eerstesite/wil2ver.htm jezusquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik veel, kijk maar eens op derat.nl
Ik ook amar wat ene walgelijke potquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik toch nog even het slot in Doetinchem meepik.
Jij bent een van die sukkels die geen Sparta - Excelsior keek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn er serieus mensen die deze wedstrijden kijken?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent een van die sukkels die geen Sparta - Excelsior keek.
Zijn er serieus mensen die hier alleen posten om dat te vragen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn er serieus mensen die deze wedstrijden kijken?
Is dat een bible-belter?quote:
In de competitie hebben ze volgens mij 2 keer gewonnen van De Graafschap.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Volendam heeft wel bijzonder veel vertrouwen in de thuiswedstrijd.
In de competitie gelden andere wetten dan in de play-offs.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In de competitie hebben ze volgens mij 2 keer gewonnen van De Graafschap.
Heb je nog een paar clichés, of zal ik in het Twente-topic gaan kijken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de competitie gelden andere wetten dan in de play-offs.
Jij bent een typend clichéboek he?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de competitie gelden andere wetten dan in de play-offs.
In het Twente-topic geldt maar één cliché: ''Het ligt aan de inzet''.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je nog een paar clichés, of zal ik in het Twente-topic gaan kijken?
Ik kan me anders heel veel Twentecliches herinneren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Twente-topic geldt maar één cliché: ''Het ligt aan de inzet''.
Zu mottuh werrekuhquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Twente-topic geldt maar één cliché: ''Het ligt aan de inzet''.
Marsman in oranje.quote:
Kunnen we niet beter in het Feyenoordtopic gaan lachen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je nog een paar clichés, of zal ik in het Twente-topic gaan kijken?
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter in het Feyenoordtopic gaan lachen?
quote:
Die zal wel weer aan de magere kwark zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is er op het moment niet om dit tot nieuwtje tot zich te nemen.
Hoe kun je hier überhaupt fluiten voor een overtreding. De enige die vasthield was de Volendammer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Blom aan het doen? Hoe kun je daar Koolhof geel voor geven?
Zijn dieet duurt nog lang.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zal wel weer aan de magere kwark zitten.
Is hij #viesdik of is dit een fase, of zelfs een act?quote:
Ik hoop het niet, genot die man.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk voor NAC, ik hoop wel dat ze Maaskant ontslaan als ze erin blijven.
Echt heel slecht.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Tering zeg. Wat is dit voor debiele wedstrijd die Blom fluit
Niet te vroeg juichenquote:
Vroegah was ik voor Roda, ten tijde van Erik van der leurquote:
Ze moeten nog uit, ik denk nog steeds dat Volendam doorgaat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Van 0-0 worden we alleen wijzer dat De Graafschap in een zetel zit.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze moeten nog uit, ik denk nog steeds dat Volendam doorgaat.
Wat nou? Wees blij dat ik Feyenoord naar plek 4 heb gejinxed en dat ze als gevolg daarvan play-offs moesten spelen en de EL hebben gemistquote:
Het is onmogelijk dat Roda JC gaat promoveren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat nou? Wees blij dat ik Feyenoord naar plek 4 heb gejinxed en dat ze als gevolg daarvan play-offs moesten spelen en de EL hebben gemist![]()
Veel gekken als je het wat nauwkeuriger bestudeert.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:28 schreef Trebo het volgende:
Dat uitvak van Volendam..leuk familie uitje.
Familiekwaaltje he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Veel gekken als je het wat nauwkeuriger bestudeert.
Van De Graafschap en BV Veendam is deze klasbak afkomstig. Prima voetballer, maar in zijn bovenkamer zitten veel steekjes los.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Waar hebben ze deze kermisklant vandaan gehaald joh?
Mooie speler man.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van De Graafschap en BV Veendam is deze klasbak afkomstig. Prima voetballer, maar in zijn bovenkamer zitten veel steekjes los.
De Graafschap heeft zondag weer Tarfi terug, dan komt het goed Hafc.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:32 schreef hafcfan het volgende:
Man wat een anti genot. Nog nooit zo'n slechte pot gezien. De graafschap heeft qua sfeer alles te zoeken in de eredivisie , maar qua voetbal hebben hun en Volendam er echt niks te zoeken. Zelfs de spinnekop werd moe
Ik werd anders niet zo vrolijk van het De Graafschap-publiek. Standaard ultra-geneuzel, had gehoopt dat zo'n cultclub zich daar niet toe zou verlagen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:32 schreef hafcfan het volgende:
Man wat een anti genot. Nog nooit zo'n slechte pot gezien. De graafschap heeft qua sfeer alles te zoeken in de eredivisie , maar qua voetbal hebben hun en Volendam er echt niks te zoeken. Zelfs de spinnekop werd moe
Hoop t man. Kan er zondag niet bij zijn das wel jammer. Lekker op het strand in Rome een streampje opzoeken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap heeft zondag weer Tarfi terug, dan komt het goed Hafc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah laat maar zie dale cooperquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop t man. Kan er zondag niet bij zijn das wel jammer. Lekker op het strand in Rome een streampje opzoeken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staantribunes en lichtmasten![]()
Ik moet echt eens gaan groundhoppen in Duitsland, voor die stadions op de schop gaan voor nieuwbouwgedrochten.
Pot is live te zien op ARD.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet echt eens gaan groundhoppen in Duitsland, voor die stadions op de schop gaan voor nieuwbouwgedrochten.
Met betaalbare entreeprijzen en gemoedelijke sfeer op de tribunequote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt, ik zet hem even aanquote:
Hopelijk eind Augustus groundhoppen bij Union Berlin (of Hertha, al ben ik daar al eens in het stadion geweest, moet maar ff kijken wat qua programma uitkomt). Die trommelsfeer hoeft van mij niet zo, maar de gastvrijheid, prijzen en currywursten mogen ze hier ook wel invoeren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Met betaalbare entreeprijzen en gemoedelijke sfeer op de tribune
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Raffie zit op de bank, voor een bankzitter bij een degradatieklant uit de Bundesliga zal toch niemand meer 3 miljoen per jaar aan salaris willen betalen lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Elk stadion met een atletiekbaan is ongeschikt voor voetbal. Is mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel jammer van die sintelbaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met incest krijg je vaak wat gekke kindjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Veel gekken als je het wat nauwkeuriger bestudeert.
Omdat ze saai publiek hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik vragen waarom er in Kerkrade 'sfeer' moet worden gemaakt via de fucking stadionspeaker?
Bij een in hun ogen foutieve beslissing wordt het publiek ook helemaal mad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Omdat ze saai publiek hebben.
Ik ben ooit door iemand uitgenodigd om daar eens een wedstrijd te kijken, doodstil. Af en toe riep er een oude vent: "scheidsrechter eerlijk fluiten!". Haalde 't in mijn hoofd om 'n keer "schop 'm kapot" te schreeuwen, hoorde later dat het hele vak daar schande over heeft gesproken en of ik vooral niet meer mee kon komen.
Limburg bulkt niet van het scorend vermogen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef hafcfan het volgende:
Hef Limburg maar op. Als je nu in 3,5 helft nog niet hebt gescoord kun je beter gaan korfballen. Tegen nac scoort zelfs een 3e klasser.
Ook niet van het intellectuelequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Limburg bulkt niet van het scorend vermogen.
Dat zeg jij. Volgend jaar is Ten Rouwelaar weer een jaartje rijper, ik zie een grote toekomst voor die jongen weggelegd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:29 schreef hafcfan het volgende:
Maar nac moet er wel wat bij halen. Met dit elftal eindig je volgend seizoen weer 17e of 18e nu Dordrecht weg is.
Bassie god.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Volgend jaar is Ten Rouwelaar weer een jaartje rijper, ik zie een grote toekomst voor die jongen weggelegd.
Beter kan die ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat hij naar Roda is gegaan.
quote:
Ik zet mijn geld op de superboeren en Nac..quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou jongens. Op naar de laatste dag van het seizoen. Die gaat ons genot brengen.
12:30 FC Volendam - De Graafschap
14:30 NAC Breda - Roda JC
Flikker toch eens op mafkees met je kut groningen waar het stadion nog kleurlozer dan je moeders kut is. Graafschap is qua stadion alleen al 10 keer beter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:51 schreef bianconeri het volgende:
Ontzettend jammer dat die andere finale tussen Graafschap en Volendam gaat...
Roda en NAC zijn van de 4 de meest Eredivisie waardige clubs, Roda hoort er gewoon bij.
Het is niet anders, krijgen we weer prutsclub erbij in de vorm van de Graafschap of Volendam.
Die 2e is denk ik wel gespeeld.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou jongens. Op naar de laatste dag van het seizoen. Die gaat ons genot brengen.
Sow, jij zet die gozer even goed op plek zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Flikker toch eens op mafkees met je kut groningen waar het stadion nog kleurlozer dan je moeders kut is. Graafschap is qua stadion alleen al 10 keer beter.
Lol waar heb jij last vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef hafcfan het volgende:
Flikker toch eens op mafkees met je kut groningen waar het stadion nog kleurlozer dan je moeders kut is. Graafschap is qua stadion alleen al 10 keer beter.
Ik zeg alleen maar dat Roda en Nac de meest Eredivisie waardige clubs zijn van de 4...quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Die minachting van je tegen een club waar jij nog nooit geweest bent
Prutsclub zei je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat Roda en Nac de meest Eredivisie waardige clubs zijn van de 4...
Zijn Volendam en Graafschap ook vergeleken de andere 2.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat het kan, valt niet te betwisten. Roda moet de wedstrijd van zijn leven spelen, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:
Barney.gifquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
• Volendam mist zoals u weet Ludcinio Marengoquote:Zondag
Vermeijquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
• Volendam mist zoals u weet Ludcinio Marengo
• De Graafschap moet het zonder Tim Janssen doen
De Graafschap Vermoedelijke opstelling: Jurjus, Will, Pröpper, Van de Pavert, Cavlan; Lazic, Linssen, Koolhof (Vida), Tarfi; Vermeij, Van Ewijk
RJC & NAC zijn wel redelijk aan elkaar gewaagd, maar NAC heeft al een uitdoelpunt te pakken & zie ze thuis niet verliezenquote:Op zondag 31 mei 2015 11:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vanwege je voorliefde voor beiden of wat?
Dan pleeg ik zelfmoord.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:28 schreef Stofje het volgende:
Ik ga kapót hier. Niet goed voor je hart, zo'n nacompetitie. Ik zie echt spookbeelden van Frank Demouge, die in de 89e minuut de 1-2 binnentikt.
pierohijgerquote:Op zondag 31 mei 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volksautist en pierohijger Van Halst zal vast hopen op Volendam.
cool. ik ookquote:Op zondag 31 mei 2015 12:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan de eerste twee wedstrijden van vandaag zien.
Ik heb nog nooit zoveel onzin gehoord in drie minutenquote:Op zondag 31 mei 2015 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zegt Jan van Halst dat Heerenveen niet hoeft?
Beetje hetzelfde als darts analyseren als ik het zo hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige wat Vermeij kan doen is scoren. Analyseer hem alsjeblieft niet verder.
Hee, je bent er weer.quote:
Ik heb je niet gezien in het girotopic, maar ik keek dan ook alleen woensdag en vrijdag.quote:
Gisteren was hij in het Girotopic.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien in het girotopic, maar ik keek dan ook alleen woensdag en vrijdag.
Ga je daarna weer de oerwouden in?
Ik heb alleen gisteren gekeken en gepost, ik had de afgelopen dagen wat anders aan m'n hoofd. Ook de reden dat ik weer in het land ben.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien in het girotopic, maar ik keek dan ook alleen woensdag en vrijdag.
Ga je daarna weer de oerwouden in?
Wanneer ben je klaar met je geisoleerde werkzaamheden?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb alleen gisteren gekeken en gepost, ik had de afgelopen dagen wat anders aan m'n hoofd. Ook de reden dat ik weer in het land ben.
Vanavond vertrek ik weer, ja.
Wie is er dood?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb alleen gisteren gekeken en gepost, ik had de afgelopen dagen wat anders aan m'n hoofd. Ook de reden dat ik weer in het land ben.
Vanavond vertrek ik weer, ja.
Begin juli.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar met je geisoleerde werkzaamheden?
Dus geen Copa voor jou?quote:
Als Volendam wint is die kans groot.quote:
Hopelijk komt Bianconeri ons weer entertainen.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus geen Copa voor jou?
Wel TdF. Met alle leuke posters in het TdF-forum.
Sorry, ik heb in mijn glazen bol gekeken en het wordt 0-1 in de 58ste minuut.quote:
Wie maakt hem?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, ik heb in mijn glazen bol gekeken en het wordt 0-1 in de 58ste minuut.
Daar blijft het bij
Ook prima, het is niet zo dat ik het echt hoop, helemaal sinds ik hoorde dat Jantje Smit daar ook werkt.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, ik heb in mijn glazen bol gekeken en het wordt 0-1 in de 58ste minuut.
Daar blijft het bij
Daarom juichen wij voor De Graafschap.quote:
dat gaat niet denk ikquote:Op zondag 31 mei 2015 12:49 schreef Vermecelli het volgende:
Beide clubs degraderen toch weer in het volgende seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |