Staat vlot jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:39 schreef roos94 het volgende:
Samantha ziet er beter uit met haar extensions uit en gewoon in een staartje.
je ziet het tochquote:
ik denk dat dat wel mee valtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:12 schreef roos94 het volgende:
Wat een gelul over geld. Ze verdienen tonnen met deze series
Ze wil meer, meer, MEER, MEEEERquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:12 schreef roos94 het volgende:
Wat een gelul over geld. Ze verdienen tonnen met deze series
Ze ken het met ons Royke op een akkoord gooienquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:17 schreef quirina het volgende:
Ze moet weer een ander huis..
Nou RTL regel ff een vrijstaande villa in t roze zodat ze in een echt barbiehuis kunnen wonen.
slaapt tochquote:
kun je meteen uitleggen waarom dat kind een negertje is uit thailandquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan wakker worden en zien hoe je pa klaarkomt in je moeders kont
Heb jij maar 1 zender?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:26 schreef Leandra het volgende:
Jammer dat de niet-ondertitelde stukjes (waar ze "geïnterviewd worden) ook niet via teletekst ondertiteld worden, dan hoeft die rotzooi tenminste niet door de huiskamer te klinken...
Hip momenteel, een Baby Gender Reveal Party....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:27 schreef donald_dick het volgende:
Nou dat van die taart vond ik nog wel een leuk idee
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hip momenteel, een Baby Gender Reveal Party....
Nee, maar stiekem kijk ik dit soort meuk wel graag.... maar ga geen punten scoren als ik dat met het geluid aan doequote:
Mijnesse kijkt meequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar stiekem kijk ik dit soort meuk wel graag.... maar ga geen punten scoren als ik dat met het geluid aan doe
Die van mij ook wel, maar die zit ondertussen de gemeenteraad via internet te volgen... en dat hoor ik wel een beetje op de achtergrond, maar ik luister nietquote:
Dit dus. Het is echt TE genant.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef Baconbus het volgende:
Er zou toch ergens een autoriteit moeten zijn die dit soort dingen afkapt.
Om Andy van der Meijden of Dries kun je nog lachen.....als je zin hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:04 schreef LompeHork het volgende:
Het is niet eens vermakelijk, je krijgt als Nederlander gewoon last van plaatsvervangende schaamte als je naar die mensen zit te kijken.
Het zou toch wat zijn als ze dit in het buitenland uit zouden zenden. #tenenkrommendquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:04 schreef LompeHork het volgende:
Het is niet eens vermakelijk, je krijgt als Nederlander gewoon last van plaatsvervangende schaamte als je naar die mensen zit te kijken.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als ze dit in het buitenland uit zouden zenden. #tenenkrommend
Tashin' onquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]kun je het je voorstellen? Wij lachen nu al om Jersey Shore en soortgelijke Britse varianten, dit is echter nog even een stapje verder. Ik denk dat de rest van de wereld in z'n broek pist.
Alsof we het in dat andere geval óók zouden willen zien...quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:55 schreef tong80 het volgende:
Omdat het gaat om een keizersnede, mogen de camera's bij het intieme moment zijn
Het zou wel een paar jaar mooie televisie opleveren met de michael komt uit de kast serie en hoe hij dan door zijn machomatties uitgelachen gaat worden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme wat een hoofd heeft dat wijf zeg. Zou ze zichzelf echt mooi vinden
En die kerel van haar begint ook steeds meer op een wijf te lijken met z'n geepileerde wenkbrauwen, spraytan hoofd en homofielen kapsel.
Die groep is nog altijd aanzienlijk kleiner dan de mensen die zich meent negatief over dit soort fenomenen uit te moeten laten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:04 schreef imikethat het volgende:
Nog klachtwaardiger is gans uitkeringtrekkend Nederland dat zich handenwrijvend op de bank nestelt op het moment dat zulke troep op de beeldbuis verschijnt
Hoe heette die stug doorrokende, zwangere, ex-heroïne hoertje in het glazen Huis ook alweer ?quote:
Woeha. Dan onderschat je het Tokkie-gehalte in Nederland.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die groep is nog altijd aanzienlijk kleiner dan de mensen die zich meent negatief over dit soort fenomenen uit te moeten laten.
En het vervolgens dan vreemd vinden dat dat mokkel constant ergens trending topic is.
Tanja. En dat was in Big Brother.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:04 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette die stug doorrokende, zwangere, ex-heroïne hoertje in het glazen Huis ook alweer ?
Die liet haar bevalling ook filmen.
Hoezo, je ergeren aan zaken is toch ook ordinair vermaak.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woeha. Dan onderschat je het Tokkie-gehalte in Nederland.
Die moeten hem nu toch ook al uitlachenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het zou wel een paar jaar mooie televisie opleveren met de michael komt uit de kast serie en hoe hij dan door zijn machomatties uitgelachen gaat worden.
Bij mij zit er geen knop op TV.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:25 schreef nikkiefan het volgende:
Wat zong Doe Maar ook weer? He er zit een knop op je tv. Die helpt je zo uit de puree, druk hem in en ga maar mee.... de bloemen buiten zetten...
Wie geeft een neuk om dat kutlied.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:38 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ten tijde van het lied had er nog niemand een remote control....
Het is reality-tv, oftewel 99% is in scene gezet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:24 schreef Elan het volgende:
Heb ook een stukje zitten kijken maar je valt van de ene verbazing in de andere zoals ze weken die kerel heeft voorgehouden dat ze een tweeling krijgen, gewoon stoppen met de pil zonder overleg omdat ze puistjes krijgt
Ongetwijfeld zal men bij RTL de excessen er uit pikken maar die domheid is echt niet geacteerd hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is reality-tv, oftewel 99% is in scene gezet.
Denk dat de meeste mensen juist kijken omdat het een schril contrast is met hun eigen burgerlijke leventje en normale denkwijze, helemaal niet vanwege de herkenning met Barbie of dat criminele vriendje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:33 schreef nikkiefan het volgende:
Ik zou wel eens willen weten welk type volk daar naar kijkt. Ik bedoel: intelligent moet men dan echt niet zijn.
Dus als ik het goed begrijp is het voor veel mensen een soort van aapjes kijken?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:35 schreef Elan het volgende:
Denk dat de meeste mensen juist kijken omdat het een schril contrast is met hun eigen burgerlijke leventje en normale denkwijze, helemaal niet vanwege de herkenning met Barbie of dat criminele vriendje.
Zeg maar zoals je een soap kunt kijken.
Idd voor 1* per jaar een leuk vermaak om 2 afleveringen te zien en je weer te schamen voor je landgenoten als je ziet hoe sommige mensen zich gedragen op vakanties.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:54 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het voor veel mensen een soort van aapjes kijken?
Hahahahahahahahaha......quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:08 schreef Basp1 het volgende:
Idd voor 1* per jaar een leuk vermaak om 2 afleveringen te zien en je weer te schamen voor je landgenoten als je ziet hoe sommige mensen zich gedragen op vakanties.![]()
Gewoon alsof je naar een brainstorm sessie voor de voorbereiding van flodder 4 tm 12 zit te kijken.
Ja tuurlijk, na een drukke dag werken/school zitten meeste mensen echt niet te wachten op nog meer serieus geneuzel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:54 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het voor veel mensen een soort van aapjes kijken?
Ik erger me niet aan die plastic pop, maar ik vind haar gewoon dom. Niet mijn aandacht waard.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef Elan het volgende:
Daarbij terwijl jij je loopt te ergeren aan Barbie haar domheid hoef je daardoor even helemaal niet na te denken over je eigen beslommeringen.
Wie denk je wel dat jij bent ? Ik zie in jouw posts meer spelfouten en drogedenen dan waar ook op FOK!.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, na een drukke dag werken/school zitten meeste mensen echt niet te wachten op nog meer serieus geneuzel.
Daarbij terwijl jij je loopt te ergeren aan Barbie haar domheid hoef je daardoor even helemaal niet na te denken over je eigen beslommeringen.
Welke aandacht ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:02 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan die plastic pop, maar ik vind haar gewoon dom. Niet mijn aandacht waard.
Zo'n beetje iedereen die hier post, en dan vooral degenen die de grootste bek hebben qua afkeuring.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:33 schreef nikkiefan het volgende:
Ik zou wel eens willen weten welk type volk daar naar kijkt. Ik bedoel: intelligent moet men dan echt niet zijn.
Groorste?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:06 schreef Kanjer het volgende:
Zo'n beetje iedereen die hier post, en dan vooral degenen die de groorste bek hebben qua afkeuring.
Ojee .... al vakantie aangevraagd???quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:53 schreef Lovechild het volgende:
Ik werk op de afdeling waar ze komt te liggen als de baby is geboren
Zo! Dan ben jij over een tijdje ook op tv. Misschien ben je wel zo camerageniek dat jij ook een real life soap krijgt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:53 schreef Lovechild het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie denk je wel dat jij bent ? Ik zie in jouw posts meer spelfouten en drogedenen dan waar ook op FOK!.
Maar iedereen heeft recht op zijn stelligheid.
Volgens mij zit jij vol met beslommeringen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, na een drukke dag werken/school zitten meeste mensen echt niet te wachten op nog meer serieus geneuzel.
Beetje seniel weer vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij vol met beslommeringen.
Wat zijn beslommeringen eigenlijk ?
Ik beslommer hij beslommert wij beslommeren ?
Dat ik je niet beslommer. Om heel de beslommerij niet.
Kan jou het beslommeren.
Laat het beslommeren, en beslommer je over je eigen beslommeringen.
Dat is al gebeslommerrrrrrrrrrrrrrrrrr genoeg. Kut de R blijft hangen en beslommerrrrrren
Tot morgen.
Beslommer ze. Denk maar zo.....Een dan niet beslommert is een dag niet geleefd.
Tot beslommerse.
Er zullen vast wel collega's willen ruilenquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:23 schreef Lovechild het volgende:
Mijn vakantie valt ruim na haar bevalling
Aan de andere kant: ik werk vrij weinig, geen medische functie én als mijn ene werk'week' voorbij is, begint de volgende pas 8 dagen later. Best een grote kans dat ik er helemaal niks van meekrijg.
Nou eigenlijk bedoel ik dat ik het best wil missenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Er zullen vast wel collega's willen ruilen
quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bedoel ik dat ik het best wil missen
Mensen dus zonder leven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen juist kijken omdat het een schril contrast is met hun eigen burgerlijke leventje en normale denkwijze, helemaal niet vanwege de herkenning met Barbie of dat criminele vriendje.
Zeg maar zoals je een soap kunt kijken.
Heb je een kussen start klaar? Scheelt de staat weer een leven lang aan ww.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:53 schreef Lovechild het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Heb je een kussen start klaar? Scheelt de staat weer een leven lang aan ww.
Die hebben inderdaad ook geen leven.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Mensen die de godganse dag voetbal kijken.
En zo heeft iedereen wat.
Pardon?quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:13 schreef Kanjer het volgende:
Mensen die de godganse dag voetbal kijken.
Hij wil Denzel, zij Bradley.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet even niet meer welk geslacht de aanstaande baby heeft.
Maar voor een jongen zet ik in op de naam Bruce. Of Kevin. Devin. Nick.
Past allemaal bij Ansjelinaaaaa.
Dan wordt het Denley of Bradzelquote:Op donderdag 4 juni 2015 15:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hij wil Denzel, zij Bradley.
Aldus Veronica Magazine.
heel veel sexgrappenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:52 schreef quirina het volgende:
Heb ik wat gemist? Ik heb niet gekeken namelijk
Ik heb net de foto's op hun FB even bekeken, maar daar komen geloof ik al drie wandelwagens voor.... een normaal gezin doet 3 kinderen met 1 kinderwagen, zij heeft voor 1 kind 3 wandelwagens nodig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:45 schreef Ole het volgende:
Die was natuurlijk roze. De nieuwe moet blauw zijn!
En we zijn zelfs op de hoogte van het seksleven van Jake...quote:
quote:‘Geen seks in Barbie-soap vanwege uitzendtijdstip’
Michael van der Plas en Samantha ‘Barbie’ de Jong laten geen camera’s in hun slaapkamer toe, omdat seks in hun soap de aanvangstijd flink zou verlaten. Dat vertelt Van der Plas in Veronica Magazine. Van der Plas lijkt geen morele bezwaren te hebben tegen seks in de serie. “Met seks in de serie zou het programma meteen naar een latere uitzendtijd schieten. Dan start de show pas om half elf ofzo. Nu zitten we lekker op het tijdstip van half negen“, geeft de realityster aan.
Het duo maakt hun soap voor de aandacht, maar ook voor het geld. “Eerlijk is eerlijk: met de onkostenvergoeding die we voor de serie krijgen, en mijn andere salaris kunnen we de spaarpot voor de kinderen spekken“, vertelt hij.
Dat vinden de twee van groot belang. “We vinden het belangrijk dat die koters later goed terechtkomen. Dat we ze wat kunnen meegeven als ze het huis uitgaan, zodat Angelina geen rijke vent hoeft te zoeken om rond te komen.”
Barbie is de populairste realityster van RTL 5.
Ik voel weer een nieuwe serie aankomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:17 schreef quirina het volgende:
Ze moet weer een ander huis..
Nou RTL regel ff een vrijstaande villa in t roze zodat ze in een echt barbiehuis kunnen wonen.
Lijkt me niet een echte m5.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Thezappa het volgende:
Maar als die sjon wel een BMW m5 rijd , moet ie toch inkomen ergens vandaan halen
Met zulke ouders niet een heel onrealistisch scenario.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:17 schreef hunter2011 het volgende:
...er wordt nu al aangenomen dat ze later niet haar eigen geld kan verdienen maar dat ze bij gebrek aan geld als golddigger aan de slag moet gaan.
Ja. En je kunt ze inhurenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:09 schreef Lovechild het volgende:
Ze krijgen geld voor hun "shows" neem ik aan.
Angelina en Brad(ley) sjeeeesssus.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hij wil Denzel, zij Bradley.
Aldus Veronica Magazine.
Mijn man had het kenteken gisteren opgezocht en volgens mij had dat ding bij lange na niet voldoende pk om een M5 te zijn.quote:
Laat me raden: Skihut achtige zaken en verder het publiek dat ook Roy Donders op handen draagt.quote:
Denk ook dat ze een hoop op afbetaling kopen. Lijken het me wel mensen voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laat me raden: Skihut achtige zaken en verder het publiek dat ook Roy Donders op handen draagt.![]()
maar waar leven ze verder van behalve wat RTL ze betaalt en ze erbij snabbelen?
Bedoel als je ziet het gemak waarmee ze verhuizen en al wat niet meer(alsof het niks kost) of is dat onderdeel van het pakket van RTL wat voor ze betaalt wordt?
Barbie en hij zullen wel een tonnetje of wat bruto krijgen voor zo'n compleet seizoen. Elk jaar zo'n seizoen, of 2... you do the math.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Laat me raden: Skihut achtige zaken en verder het publiek dat ook Roy Donders op handen draagt.![]()
maar waar leven ze verder van behalve wat RTL ze betaalt en ze erbij snabbelen?
Bedoel als je ziet het gemak waarmee ze verhuizen en al wat niet meer(alsof het niks kost) of is dat onderdeel van het pakket van RTL wat voor ze betaalt wordt?
Gaat ze al mee onder de zonnebank?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:59 schreef Blue-eyes het volgende:
Krijgt dat kind alleen junkfood te eten? Volgens mij wordt er niets anders dan troep in geduwd.
En dan hoor ik die muts ook nog zeggen dat dat kind alleen op school fruit krijgt. Wat voor moeder ben je dan![]()
![]()
En volgens mij hoort dat kind alleen maar schuttingtaal. Een normaal gesprek kunnen die twee niet voeren. Arm kind...
Ik vind dat ze het huis wanstaltelijk ingericht hebben, ze kunnen zo op een woonwagenkamp.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:24 schreef Elan het volgende:
Die witte Chanelkasten zijn fucking duur heeft ze (waarschijnlijk omdat het logo van Chanel zo overdreven er op staat) ook gratis gekregen, die Fiat idem allemaal sponsoring.
Compleet met scheepsladingen fake-producten. Waaronder 'Chanel-kasten'.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:31 schreef quirina het volgende:
Ik vind dat ze het huis wanstaltelijk ingericht hebben, ze kunnen zo op een woonwagenkamp.
Die vind ik ook wel tof. Haar moeder ook wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:50 schreef Wicky15 het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om die vader van Samantha
jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ronnie spande toch wel echt de kroon
ja Milano had ze ook als optie tochquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel tof. Haar moeder ook wel.
nee, mike tyson wordt watquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:18 schreef roos94 het volgende:
Als ze dat kind echt Brad noemen gaan ze te ver
tjaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:12 schreef MPC60 het volgende:
Ik zapte er langs, zag dat ding op een potje plaatsnemen en haar blaas legen.
Man, man wat is dit?
Djayden dan is t pas orgineel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Valt nog mee dat Jayden de revue niet heeft gepasseerd
Dat is waar. Maar het is weer een seizoen van t zelfde en het wordt per seizoen beschamender.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
We zeiken allemaal wel op der, maar ondertussen kijken we wel
Nog altijd beter als Storm, Tijger, Leeuw, Orka en weet ik het wat.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:35 schreef kissaa het volgende:
Ik heb iemand gekend die haar zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansen
Treintjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nog altijd beter als Storm, Tijger, Leeuw, Orka en weet ik het wat.
Je opmerking komt me bekend voor.. heb je die niet eens gepost in het PJR-topic?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:35 schreef kissaa het volgende:
Ik heb iemand gekend die haar zoontje Michelangelo heeft genoemd. Michelangelo Jansen
Mwah, als je dan alle namen opsomt, dan past het wel prima:quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Je opmerking komt me bekend voor.. heb je die niet eens gepost in het PJR-topic?![]()
Tyson Ronnie van der Plas.. hmmmm.. hoop van harte dat Samantha voet bij stuk houd en die koter toch anders komt te heten. We zullen het over een paar weken weten. Staat Samantha trouwens niet op het punt te bevallen nu?
Dat kind komt nooit in beeld of wel? Heeft ie het ook nooit over.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie net dat de zoon van Michael, uit een eerdere relatie, Mickey heet.
Ik volg de serie niet, dus ik heb geen idee. Maar groot gelijk als de moeder daar geen zin in heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kind komt nooit in beeld of wel? Heeft ie het ook nooit over.
Bij de trouwerij was hij er wel bij (en ook in beeld), maar hij heet toch Michael/Mikey (de verkleinversie van Mike)?quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik volg de serie niet, dus ik heb geen idee. Maar groot gelijk als de moeder daar geen zin in heeft.
Met dat gespuis op tv, lekker landelijk bekend worden
Kan helemaal kloppen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de trouwerij was hij er wel bij (en ook in beeld), maar hij heet toch Michael/Mikey (de verkleinversie van Mike)?
Zo klonk het destijds volgens mij, als ze hem werkelijk Mickey hebben genoemd is het wel heel triest...
Ik heb het inderdaad al eens eerder vermeldquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Je opmerking komt me bekend voor.. heb je die niet eens gepost in het PJR-topic?![]()
Is ook iets wat bij mij blijft hangen haha.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:16 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad al eens eerder vermeld
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:35 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Is ook iets wat bij mij blijft hangen haha.
zolang mensen blijven kijken en die twee lamzakken niet iets anders van de grond krijgen, zal er echt nog een serie op tv verschijnenquote:Op zondag 21 juni 2015 21:26 schreef sherezade het volgende:
Ik was die 2 allang weer vergeten, ik zag toevallig dat hun soap weer op de buis is???
Ik hoop toch zo echt dat hierna niet weer een reeks volgt.....
Ja, waarom in hemelsnaam. Ik moet wel zeggen dat ik donker haar wel verl leuker vind staan. Veel volwassener.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:14 schreef amaranta het volgende:
Ik moet een beetje huilen om die pruik.
(Ja, ik kijk met vertraging)
Ze heeft haar. Dat kan ze verven in elke gewenste kleur.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, waarom in hemelsnaam. Ik moet wel zeggen dat ik donker haar wel verl leuker vind staan. Veel volwassener.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef roos94 het volgende:
Ik vond haar echt mooi met die pruik en jurk. Veeel beter dan normaal
Dit ja.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:50 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Een pruik dragen. Waarom in vredesnaam..
Omdat haar eigen haar kapot is door het vele blonderen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:50 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Een pruik dragen. Waarom in vredesnaam..
Extensions zie je altijd. Als je een staart maakt en je hebt het niet helemaal strak zie je de aanhechtingen zitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze heeft haar. Dat kan ze verven in elke gewenste kleur.
En als ze volume wil dan kan ze extensions nemen.
Maar een pruik. Ik vind het werkelijk stuitend en diva gedrag.
Is er al reuring??quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:23 schreef Lovechild het volgende:
Mijn vakantie valt ruim na haar bevalling
Aan de andere kant: ik werk vrij weinig, geen medische functie én als mijn ene werk'week' voorbij is, begint de volgende pas 8 dagen later. Best een grote kans dat ik er helemaal niks van meekrijg.
Ik bedoelde op de kraamafdeling; Lovechild werkt in dat ziekenhuisquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Als ze slim is kiest ze voor een keizersnee.
Nope.quote:
Geloof niet dat je daarvoor kan kiezen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Als ze slim is kiest ze voor een keizersnee.
Dat staat al vast.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geloof niet dat je daarvoor kan kiezen.
Dat ligt aan de situatie, en gezien het verloop van haar vorige bevalling denk ik wel dat ze die keuze heeft gehad, of het zelfs een dringend advies was.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geloof niet dat je daarvoor kan kiezen.
Ik vind het al beter dan Ansjuhlinaaaaaa.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ach, ik vind het zo erg nog niet eigenlijk. Vergeleken bij die vreselijke hip moeten zijn namen die overige BNers aan hun kroost geven vind ik dit redelijk normaal.
Lezen ze mee op Fok! ?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:35 schreef Leandra het volgende:
Maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Dit.quote:
Het verbaast me niet als ze niet eens weet dat het een plaats is.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dit.
Als ze Milaan daadwerkelijk op de kaart moeten aanwijzen kunnen, we lachen gok ik zo..
muhlanoowquote:Op maandag 29 juni 2015 14:35 schreef Leandra het volgende:
Ik hoor Milano al op z'n Haags uitgesproken worden....
Maar goed, gisteravond de aflevering min of meer meegekregen, maar wat ziet Michael er raar uit met die andere ogen, en heeft hij nou ook z'n lippen laten doen?
Beetje jammer ook dat ze die photoshoot niet wilde doen, ze zag er eindelijk eens goed uit, bijna een jonge Monique vd Ven.
Maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
En daarom zien tokkies er altijd uit als tokkies, gewoon geen gevoel voor smaak.quote:
Ik vind het 10x beter dan Goud, Lux, Posy en weet ik het watvoor wanstaltige namen BNers verzinnen. Die kinderen gaan sterk in hun schoenen moeten staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En daarom zien tokkies er altijd uit als tokkies, gewoon geen gevoel voor smaak.
En wat een tokkienaam weer, dat kind staat al 3-0 achter.
Die namen zijn zonder twijfel ook meer dan verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het 10x beter dan Goud, Lux, Posy en weet ik het watvoor wanstaltige namen BNers verzinnen. Die kinderen gaan sterk in hun schoenen moeten staan.
dat vraag ik me ook steeds afquote:
Geen idee wat RTL ze betaalt. Vast meer dan een modaal baantje.quote:
Precies wat ik me afvroeg.quote:
Ja ok, maar dat bouwval heeft flink wat nodig. Denk niet dat je met 5000 euro klaar bent daar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee wat RTL ze betaalt. Vast meer dan een modaal baantje.
Ik denk niet dat ze maar 5000 harken per seizoen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat bouwval heeft flink wat nodig. Denk niet dat je met 5000 euro klaar bent daar.
Niet om lullig te doen, maar al heb je 2x modaal dan ga je niet binnen 10 maanden verhuizen incl 2x alles opknappen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee wat RTL ze betaalt. Vast meer dan een modaal baantje.
en een trampoline!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar al heb je 2x modaal dan ga je niet binnen 10 maanden verhuizen incl 2x alles opknappen.
Dat huis is een bouwval, geen keuken, geen badkamer (das toch raar met woningbouw??) daar gaat zeker 15000 eu in.
Taupe.
Maar per seizoen is toch max 3 maanden inkomen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze maar 5000 harken per seizoen.
snabbelcircuitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar per seizoen is toch max 3 maanden inkomen?
Waarvan komt er de rest van de maanden het geld binnenstromen?
Nieuwe borsten, nieuw haar (beiden), lippen spuiten, oogcorrectie incl moeder. Enz enz.
Nou de mijne zou afhaken bij zonder overleg de pil wegdoen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die Michael is ook een lamme lul zeg. Gaat ie nog mee naar dat huis wat achter zijn rug om geregeld is en gaat ie toch mee in de zin van Barbie... Geloof dat ik daar bij mijn vriend niet mee aan hoef te komen
Die is toch niet van hen?quote:
Oja, die was ik vergetenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou de mijne zou afhaken bij zonder overleg de pil wegdoen.
Of het is het script, zonder dit soort gesprekken is er geen serie om te vullenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die Michael is ook een lamme lul zeg. Gaat ie nog mee naar dat huis wat achter zijn rug om geregeld is en gaat ie toch mee in de zin van Barbie... Geloof dat ik daar bij mijn vriend niet mee aan hoef te komen
alleen maar over sex lullenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of het is het script, zonder dit soort gesprekken is er geen serie om te vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |