Was dit het laatste seizoen dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje. Vind het een mooie afsluiter.
Zolang wij in het topic blijven posten is de kans altijd aanwezig dat er nog een reeks komt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dit het laatste seizoen dan?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang wij in het topic blijven posten is de kans altijd aanwezig dat er nog een reeks komt.
Welneequote:
Einde van seizoenquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dit het laatste seizoen dan?
I know. Maar was toch ook sprake van dat dit laatste seizoen ging worden. Je kan niet kinderen blijven maken voor het programma....... want laten we eerlijk zijn; alles voor de show.quote:
Een leuk scheidingsdrama en beide wat alimentatie door RTL gefinancierd krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
I know. Maar was toch ook sprake van dat dit laatste seizoen ging worden. Je kan niet kinderen blijven maken voor het programma....... want laten we eerlijk zijn; alles voor de show.
Het verhuizen is inmiddels uitgemolken, Jake is afgevallen, ze hebben inmiddels twee kids, ze zijn al getrouwd, ze hebben een eigen zaak gehad en er is al een serie geweest waarin ze op reis gingen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een leuk scheidingsdrama en beide wat alimentatie door RTL gefinancierd krijgen.
En de reden voor het scheidingsdrama, omdat micheal teveel anabolen gebruikt krijgt hij hem niet meer overeind en gaat barbie vreemd met ken.
Micheals wietkwekerij zou ook mooie televisie kunnen opleveren.
Dus nog genoeg dingen te bedenken waar we als ramptoeristen veel plezier van kunnen hebben.
Een paar jaar wachten dan kan de schuldhulpneger nog wel wat aflevering maken in het kader van barbie is failliet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het verhuizen is inmiddels uitgemolken, Jake is afgevallen, ze hebben inmiddels twee kids, ze zijn al getrouwd, ze hebben een eigen zaak gehad en er is al een serie geweest waarin ze op reis gingen.
Ik zie geen legale zaken die ze nog kunnen gaan filmen eerlijk gezegd.
Wat zouden die twee nou krijgen voor een seizoen, ik vraag het me echt af.
Bar is toch failliet gegaan? Niet zo heel lang na openstellen kroeg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een paar jaar wachten dan kan de schuldhulpneger nog wel wat aflevering maken in het kader van barbie is failliet.
Ik ben nog steeds benieuwd hoe hun aan geld komen want qua werk heb ik ze nog nooit iets zien bij een baas zien doen.
Hoe zou het nu eigenlijk lopen met die bar die ze opgestart hebben. De agenda op de website van de kroeg is in ieder geval leeg.
Facebook pagina is ook al ruim 2 weken niet bijgewerkt.
Dat het boek een flop is geworden dat weten we al.
Nee man, een dikke kras aan de rechterachterkantquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bar is toch failliet gegaan? Niet zo heel lang na openstellen kroeg.
Michael heeft ooit eens in het programma een dag voor zo'n oud ijzerboer gewerkt? Van beroep is hij volgens mij schilder. Maar ook dat werd zogenaamd afgekeurd toen hij de babykamer had geverfd dit seizoen. En als ik zie hoe vaak die gasten in de sportschool komen en hoe ze er uit zien dan vraag ik me af of ze wel tijd hebben om te werken
Reed overigens wel een best dikke BMW. Geen idee of hij tonnetje of 4 op de teller had staan, maar zag er goed uit i.i.g.
Ludovico Einaudi - nuvole bianchequote:Op woensdag 15 juli 2015 02:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Weet iemand die muziek tijdens de bevalling en erna? Met die piano? Klinkt bekend maar weet het even niet meer.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moeten die mensen haar een tientje bieden, dan krijgen ze vast ook een blik op d'r aambeien gratiesj
Nee, maar mensen die het dekentje van het kind in de kinderwagen wegtrekken?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat er om half 12 savonds nog aangebeld wordt, ja daar zou ik ook niet blij van worden. Maar je hebt een reallife soap, je verdiend aan je kinderen (misschien cru gezegd, maar zo zie ik dat). Dan is het toch logisch dat je niet meer anoniem met je kinderen op straat kan lopen?
Ja dat gaat ook veel te ver. Maar dat fotograferen.. tja, dat is iets overmijdelijks denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die het dekentje van het kind in de kinderwagen wegtrekken?
Dat gaat echt heel erg ver, daar zou ik ook van flippen.
Ik kwam er vorige week achter dat mensen soms echt heel raar/naar gaan staan kijken...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook veel te ver. Maar dat fotograferen.. tja, dat is iets overmijdelijks denk ik.
Nopes, ze hebben juist een grotere geopend in Scheveningen.quote:
bronquote:'Laat Barbie stoppen met reallifesoaps'
van onze redactie
Samantha de Jong, beter bekend als Barbie, heeft schoon genoeg van opdringerige fans. De oplossing? Stoppen met de reallifesoaps.
De is de conclusie van de stemmers op onze poll op www.prive.nl. Barbie klaagde steen en been over mensen die zomaar bij haar voor de deur staan. Ze plakte, om opdringerige fans af te schrikken, deze week een enorme sticker op haar deur met de boodschap dat ze privacy eist voor haar gezin.
Van de ruim 6100 mensen die hun mening gaven over deze actie oordeelde 82% 'Stoppen met die reallifesoaps is een betere oplossing'. De overige 18% neemt het op voor Barbie. 'Groot gelijk. Ook zij heeft recht op privacy'.
De hoogblonde Haagse en haar man Michael lieten hun leven voor de zevende (!) keer in een realitysoap vastleggen voor de geboorte van hun zoon Milano in Samantha en Michael nemen er nog eentje. De laatste aflevering was half juli te zien.
Of Barbie de luwte kiest, is nog niet duidelijk. Er zijn vooralsnog geen plannen voor een nieuwe soap, maar een verhuizing, vakantie of carrièreswitch kan zo een nieuwe aanleiding zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |