abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154354883
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ook wel een beetje. Vind het een mooie afsluiter.
Was dit het laatste seizoen dan?
U MAD?
  woensdag 15 juli 2015 @ 11:55:12 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154354967
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zolang wij in het topic blijven posten is de kans altijd aanwezig dat er nog een reeks komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154355391
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zolang wij in het topic blijven posten is de kans altijd aanwezig dat er nog een reeks komt.
*O*

Het is en blijf platvloerse TV, maar ik kan er toch wel altijd met lachen. Wat een figuren.
Kijkcijfers zijn meer dan uitstekend trouwens *O*
Gisteren een 20e plek qua kijkcijfers. Een week eerder 21ste

20 2033
SAMANTHA EN MICHAEL NEMEN ER NOG EENTJE
RTL5 4,0 10,9 621.000

21 2032
SAMANTHA EN MICHAEL NEMEN ER NOG EENTJE
RTL5 3,6 10,5 561.000
U MAD?
pi_154355565
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:33 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ah, kijk aan.. niks aan de hand dus
Welnee ;)
Al zijn er ook hier mensen die het overdreven vonden hoorde ik al.
Don't you love her madly?
pi_154355963
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Einde van seizoen
pi_154356043
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Einde van seizoen
I know. Maar was toch ook sprake van dat dit laatste seizoen ging worden. Je kan niet kinderen blijven maken voor het programma....... want laten we eerlijk zijn; alles voor de show.
U MAD?
pi_154356159
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

I know. Maar was toch ook sprake van dat dit laatste seizoen ging worden. Je kan niet kinderen blijven maken voor het programma....... want laten we eerlijk zijn; alles voor de show.
Een leuk scheidingsdrama en beide wat alimentatie door RTL gefinancierd krijgen.

En de reden voor het scheidingsdrama, omdat micheal teveel anabolen gebruikt krijgt hij hem niet meer overeind en gaat barbie vreemd met ken.

Micheals wietkwekerij zou ook mooie televisie kunnen opleveren.

Dus nog genoeg dingen te bedenken waar we als ramptoeristen veel plezier van kunnen hebben. :D
pi_154356306
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een leuk scheidingsdrama en beide wat alimentatie door RTL gefinancierd krijgen.

En de reden voor het scheidingsdrama, omdat micheal teveel anabolen gebruikt krijgt hij hem niet meer overeind en gaat barbie vreemd met ken.

Micheals wietkwekerij zou ook mooie televisie kunnen opleveren.

Dus nog genoeg dingen te bedenken waar we als ramptoeristen veel plezier van kunnen hebben. :D
Het verhuizen is inmiddels uitgemolken, Jake is afgevallen, ze hebben inmiddels twee kids, ze zijn al getrouwd, ze hebben een eigen zaak gehad en er is al een serie geweest waarin ze op reis gingen.
Ik zie geen legale zaken die ze nog kunnen gaan filmen eerlijk gezegd.
Wat zouden die twee nou krijgen voor een seizoen, ik vraag het me echt af.
U MAD?
pi_154356605
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Het verhuizen is inmiddels uitgemolken, Jake is afgevallen, ze hebben inmiddels twee kids, ze zijn al getrouwd, ze hebben een eigen zaak gehad en er is al een serie geweest waarin ze op reis gingen.
Ik zie geen legale zaken die ze nog kunnen gaan filmen eerlijk gezegd.
Wat zouden die twee nou krijgen voor een seizoen, ik vraag het me echt af.
Een paar jaar wachten dan kan de schuldhulpneger nog wel wat aflevering maken in het kader van barbie is failliet.

Ik ben nog steeds benieuwd hoe hun aan geld komen want qua werk heb ik ze nog nooit iets zien bij een baas zien doen.

Hoe zou het nu eigenlijk lopen met die bar die ze opgestart hebben. De agenda op de website van de kroeg is in ieder geval leeg.

Facebook pagina is ook al ruim 2 weken niet bijgewerkt.

Dat het boek een flop is geworden dat weten we al.
pi_154356900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een paar jaar wachten dan kan de schuldhulpneger nog wel wat aflevering maken in het kader van barbie is failliet.

Ik ben nog steeds benieuwd hoe hun aan geld komen want qua werk heb ik ze nog nooit iets zien bij een baas zien doen.

Hoe zou het nu eigenlijk lopen met die bar die ze opgestart hebben. De agenda op de website van de kroeg is in ieder geval leeg.

Facebook pagina is ook al ruim 2 weken niet bijgewerkt.

Dat het boek een flop is geworden dat weten we al.
Bar is toch failliet gegaan? Niet zo heel lang na openstellen kroeg.
Michael heeft ooit eens in het programma een dag voor zo'n oud ijzerboer gewerkt? Van beroep is hij volgens mij schilder. Maar ook dat werd zogenaamd afgekeurd toen hij de babykamer had geverfd dit seizoen. En als ik zie hoe vaak die gasten in de sportschool komen en hoe ze er uit zien dan vraag ik me af of ze wel tijd hebben om te werken :')

Reed overigens wel een best dikke BMW. Geen idee of hij tonnetje of 4 op de teller had staan, maar zag er goed uit i.i.g.
U MAD?
  Eindredactie Games woensdag 15 juli 2015 @ 14:30:06 #111
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_154359382
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bar is toch failliet gegaan? Niet zo heel lang na openstellen kroeg.
Michael heeft ooit eens in het programma een dag voor zo'n oud ijzerboer gewerkt? Van beroep is hij volgens mij schilder. Maar ook dat werd zogenaamd afgekeurd toen hij de babykamer had geverfd dit seizoen. En als ik zie hoe vaak die gasten in de sportschool komen en hoe ze er uit zien dan vraag ik me af of ze wel tijd hebben om te werken :')

Reed overigens wel een best dikke BMW. Geen idee of hij tonnetje of 4 op de teller had staan, maar zag er goed uit i.i.g.
Nee man, een dikke kras aan de rechterachterkant :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_154370751
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 02:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Weet iemand die muziek tijdens de bevalling en erna? Met die piano? Klinkt bekend maar weet het even niet meer.
Ludovico Einaudi - nuvole bianche :)
pi_154701989
http://www.nu.nl/achterkl(...)-vraagt-privacy.html

Wel de centen vangen, maar niet de lasten willen :')
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2015 @ 13:49:42 #114
43556 miss_dynastie
pi_154702146
Misschien moeten die mensen haar een tientje bieden, dan krijgen ze vast ook een blik op d'r aambeien gratiesj :P
pi_154702356
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moeten die mensen haar een tientje bieden, dan krijgen ze vast ook een blik op d'r aambeien gratiesj :P
:D

Dat er om half 12 savonds nog aangebeld wordt, ja daar zou ik ook niet blij van worden. Maar je hebt een reallife soap, je verdiend aan je kinderen (misschien cru gezegd, maar zo zie ik dat). Dan is het toch logisch dat je niet meer anoniem met je kinderen op straat kan lopen?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:26:47 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154703150
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:D

Dat er om half 12 savonds nog aangebeld wordt, ja daar zou ik ook niet blij van worden. Maar je hebt een reallife soap, je verdiend aan je kinderen (misschien cru gezegd, maar zo zie ik dat). Dan is het toch logisch dat je niet meer anoniem met je kinderen op straat kan lopen?
Nee, maar mensen die het dekentje van het kind in de kinderwagen wegtrekken?

Dat gaat echt heel erg ver, daar zou ik ook van flippen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154703209
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar mensen die het dekentje van het kind in de kinderwagen wegtrekken?

Dat gaat echt heel erg ver, daar zou ik ook van flippen.
Ja dat gaat ook veel te ver. Maar dat fotograferen.. tja, dat is iets overmijdelijks denk ik.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:34:32 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154703305
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja dat gaat ook veel te ver. Maar dat fotograferen.. tja, dat is iets overmijdelijks denk ik.
Ik kwam er vorige week achter dat mensen soms echt heel raar/naar gaan staan kijken...

Ik moest bij een fashionshoot zijn, en op een gegeven moment ging iemand zo raar/vaag gaan staan kijken in z'n auto (en toen hij dacht dat het klaar was een rondje rijden en toen het toch niet klaar bleek te zijn weer in z'n auto de boel blokkeren om te kunnen kijken) dat het model het zelfs naar vond, en dat was een volwassen vrouw met jaren ervaring.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154711846
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 13:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bar is toch failliet gegaan?
Nopes, ze hebben juist een grotere geopend in Scheveningen.
Verder is het wel duidelijk dat zij merendeels het geld binnenbrengt daarom accepteert hij (denk ik) ook zoveel van haar.
blablablabla
pi_154713357
Ze heeft zo ontzettend veel weggeefacties op haar Facebookpagina staan, denk dat ze daar geld mee verdient.

Overigens vind ik het verzoek om niet aan de deur of op het plein te fotograferen niet zo raar.
Don't you love her madly?
  Spellchecker vrijdag 31 juli 2015 @ 19:13:09 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154800255
quote:
'Laat Barbie stoppen met reallifesoaps'

van onze redactie
Samantha de Jong, beter bekend als Barbie, heeft schoon genoeg van opdringerige fans. De oplossing? Stoppen met de reallifesoaps.
De is de conclusie van de stemmers op onze poll op www.prive.nl. Barbie klaagde steen en been over mensen die zomaar bij haar voor de deur staan. Ze plakte, om opdringerige fans af te schrikken, deze week een enorme sticker op haar deur met de boodschap dat ze privacy eist voor haar gezin.
Van de ruim 6100 mensen die hun mening gaven over deze actie oordeelde 82% 'Stoppen met die reallifesoaps is een betere oplossing'. De overige 18% neemt het op voor Barbie. 'Groot gelijk. Ook zij heeft recht op privacy'.
De hoogblonde Haagse en haar man Michael lieten hun leven voor de zevende (!) keer in een realitysoap vastleggen voor de geboorte van hun zoon Milano in Samantha en Michael nemen er nog eentje. De laatste aflevering was half juli te zien.
Of Barbie de luwte kiest, is nog niet duidelijk. Er zijn vooralsnog geen plannen voor een nieuwe soap, maar een verhuizing, vakantie of carrièreswitch kan zo een nieuwe aanleiding zijn.
bron

https://www.facebook.com/(...)492819008465/?type=1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')