Ja, bah Ivanovic.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:49 schreef Szura het volgende:
Schweini is wel een domme drol dat hij dat lekkere blonde wijf heeft verruild voor Ivanovic.
Nee.quote:
GSMquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gabashvili lekker op weg naar 6-4 6-4 6-4
Waarom?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant zeg die Lucic.Maar Cornet ook.
Lucic wegens dat oorverdovende gekrijs en Cornet wegens dat neurotische gedoe, dat rare gepraat, die gekke gebaren...quote:
O, het tennis is wel leuk om naar te kijken, zijn beiden ook erg sportief.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lucic wegens dat oorverdovende gekrijs en Cornet wegens dat neurotische gedoe, dat rare gepraat, die gekke gebaren...
Enkeltje inrichtingquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lucic wegens dat oorverdovende gekrijs en Cornet wegens dat neurotische gedoe, dat rare gepraat, die gekke gebaren...
Soort Rooowbin dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuke pot wordt dat wel denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gasquet alweer klaar met Berlocq
Tijd voor Mahut - Simon
Ja, dat eerste is waar; het tweede heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:55 schreef truedestiny het volgende:
[..]
O, het tennis is wel leuk om naar te kijken, zijn beiden ook erg sportief.
Wel leuk maar denk dat ik toch liever kijk naar Roger.. Moeten Lucic en Cornet wel opschietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuke pot wordt dat wel denk ik
De lust voor een Baronie-kersenbonbon vergaat me eerlijk gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |