SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel vet op je kont blijkbaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef kaasplankje het volgende:
heb net de kartontruc geprobeerd maar het materiaal deukt niet in
wat nu?
kan je daar gewoon naar binnen fietsen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:57 schreef dop het volgende:
[..]
die hebben we hier met een meeting al eens gedaan.
Idee van kaasplankje toen we er langs fietste meen ik.
was leuk voor een keer mede omdat het weer toen niet echt goed was, maar zou niet naar zoiets gaan als het word georganiseerd als event
Welke heb je?quote:
jep , alleen de beveiliging vind het niet zo leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan je daar gewoon naar binnen fietsen?
dat snap ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef dop het volgende:
[..]
jep , alleen de beveiliging vind het niet zo leuk.
maar om wat klimmetjes te oefen zou ik liever de utrechtse heuvelrug gebruiken
Bussum toch? Amersfoort dichterbij dan Utrecht volgens mij. En bij Soesterberg ligt ook al wel wat. Zal iig nooit zo'n groot verschil zijn dat je voor de lol een parkeergarage op gaat rijdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat snap ikmaar dat is gelijk een stuk verder :-)
En dit ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
120 KM fietsen voor een ketting maar de amerongse berg is te ver :S
Of niet zo'n melkachtige smeermiddel gebruiken maar 1tje op een andere basis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Jumparound het volgende:
Een vraag over kleding.
Naar aanleiding van de discussie over zonnebrand en smeersels.
Ik smeer nooit eigenlijk, ik zweet me de blubber en met smeren voelt dat niet fijn. Vaak vermijd ik de zon ook en mij zal je niet snel op het strand vinden met ontbloot bovenlijf ;-)
Maar met fietsen ben ik dus wel uren buiten en in de zon en ik zou echt moeten smeren dus...
Nu zat ik te denken, is het dan niet beter om een UV werend shirt te dragen? Voor mijn zoon heb ik een UV zwemshirt, maar misschien is zoiets ook te gebruiken met fietsen?
Iemand daar ideeën over?
Ja en nee. Ik hoef niet elke week een nieuwe ketting. Maar 120 km fietsen voor 4 keer de amerongse berg op is nou ook niet productief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
120 KM fietsen voor een ketting maar de amerongse berg is te ver :S
Amersfoort ben ik wel een paar keer geweest! Prins Alexanderstraat is wel lache, en die wegen in de buurt ook wel... Maar na 20 keer zo een klim heb je het ook wel gezienquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bussum toch? Amersfoort dichterbij dan Utrecht volgens mij. En bij Soesterberg ligt ook al wel wat. Zal iig nooit zo'n groot verschil zijn dat je voor de lol een parkeergarage op gaat rijden
Zonnebrand dragen in de zon voelt niet fijn maar een shirt welquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Jumparound het volgende:
Een vraag over kleding.
Naar aanleiding van de discussie over zonnebrand en smeersels.
Ik smeer nooit eigenlijk, ik zweet me de blubber en met smeren voelt dat niet fijn. Vaak vermijd ik de zon ook en mij zal je niet snel op het strand vinden met ontbloot bovenlijf ;-)
Maar met fietsen ben ik dus wel uren buiten en in de zon en ik zou echt moeten smeren dus...
Nu zat ik te denken, is het dan niet beter om een UV werend shirt te dragen? Voor mijn zoon heb ik een UV zwemshirt, maar misschien is zoiets ook te gebruiken met fietsen?
Iemand daar ideeën over?
het gaat om het zweten he. Als ik ongestoord kan zweten in een shirt prefereer ik dat boven een naar gevoel van die rommel op mn huidquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonnebrand dragen in de zon voelt niet fijn maar een shirt wel
Bijzonder
hmm, ik zal eens kijken voor ander smeerspul dan...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of niet zo'n melkachtige smeermiddel gebruiken maar 1tje op een andere basis.
Denk dat dat toch een stuk minder snel gaat vervelen dan een parkeergarage. Zijn er geen bruggen bij je in de buurtquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik hoef niet elke week een nieuwe ketting. Maar 120 km fietsen voor 4 keer de amerongse berg op is nou ook niet productief.
[..]
Amersfoort ben ik wel een paar keer geweest! Prins Alexanderstraat is wel lache, en die wegen in de buurt ook wel... Maar na 20 keer zo een klim heb je het ook wel gezien
Heb gister Vision zonnebrand gekocht en gebruikt. Geloof dat het een beetje vergelijkbaar is met p20. Weet niet hoe het in echt warm weer houdt, maar tot nu toe iig een stuk beter dan die zooi die ik ervoor had.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hmm, ik zal eens kijken voor ander smeerspul dan...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan
dat denk ik ook. maar het is fijn om wat verschillende opties te hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat dat toch een stuk minder snel gaat vervelen dan een parkeergarage. Zijn er geen bruggen bij je in de buurt
Of gewoon intervallen op het vlakke, komt eigenlijk op hetzelfde neer als de heuvelrug.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Die. nu bij kruidvat in de bonus toevallig.... 2 voor 5,-![]()
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan
Ja, wordt georganiseerd door de vereniging, dus moet welquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef Jumparound het volgende:
gaat er iemand hier naar toe?
https://utrecht2015.com/nl/evenement/klimtijdrit
Je moet helemaal niksquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat denk ik ook. maar het is fijn om wat verschillende opties te hebben.
Amersfoort, Soesterberg, Amerongen en een Parkeergarage (met slecht weer ;-) )
En ik zal ook gericht moeten gaan trainen wat ik nu doe is niet erg effectief...
moet moet moet, ik weet van hardlopen dat een idee hebben van wat je doet het plezier kan vergroten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet helemaal niksWaar ga je voor trainen dan?
Ik heb ook een hard zadel. Helemaal van carbon.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ben te licht ik heb ook een iel smal zadel
en plat en hard
Als echte behulpzame FM ga je dan eventjes goed met je vingers de zitbotjes lokaliseren toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb ook een hard zadel. Helemaal van carbon.
Ik heb soms wel klanten die zo dik zijn dat er bijna geen zadelmeting bij te doen is
wacht ff, dit gat moet ik toch eerst plakken met lijn voor ik verder kan. Die lucht mensen, die lucht!quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:01 schreef iScream. het volgende:
[..]
Als echte behulpzame FM ga je dan eventjes goed met je vingers de zitbotjes lokaliseren toch?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:01 schreef iScream. het volgende:
[..]
Als echte behulpzame FM ga je dan eventjes goed met je vingers de zitbotjes lokaliseren toch?
In breda zit een voetbalclub die zo heet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
D'r is serieus een fietsclub die zo heet
Specialized maakt shirts met UV bescherming.
In breda zit een voetbalclub die Naar een Andere Competitie gaat (hihaho)quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:17 schreef muzas het volgende:
[..]
In breda zit een voetbalclub die zo heet.
Zie je ook wel eens meer zitten in de afdruk zeg maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Eigenlijk luk t altijd wel hoor. Wij hebben zo'n bankje waarop je kunt gaan zitten.
Bij sommige mensen zie je echt twee zitbotjes in de afdruk. Bij anderen twee enorme kuilen
Ketting of je powerlink?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:49 schreef Andyy het volgende:
Net is mijn Shimano 105 ketting gebroken tijdens een sprint![]()
![]()
Wrom rij je dan met een hg73 op een campa groep?quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:49 schreef Andyy het volgende:
Net is mijn Shimano 105 ketting gebroken tijdens een sprint![]()
![]()
Brooks B 17quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef iScream. het volgende:
Welke zadels rijden jullie eigenlijk allemaal mee? Wil wel eens wat anders proberen
Maar dit is Sardinië niet. Ten eerste verwacht ik niet dat er hier een neutralisatie is, maar dat het meteen losgaat. Ten tweede als er wel een neutralisatie is, gaan neutralisaties er in NL héél anders aan toe dan die we in Sardinië hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:47 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik. Eerst km's met 100 licentiehouders, geneutraliseerd. Deden ze in de Giro Sardegna ook. Ging prima.
105 groep yoquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom rij je dan met een hg73 op een campa groep?
Hesjedal is nogal naïef als hij zegt dat het niet mogelijk is, een fiets met onzichtbaar weggewerkte motor kun je al kopen bij Math Salden. De UCI zou er wel beter aan doen er wat gerichter op te controleren, dus b.v. bij degenen die enorme versnellingen hebben bergop, of die in vrij korte tijd grote tijdswinst halen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
http://velonews.competito(...)ever-heard-of_372016
HAHAHA
Ik heb wel vaker spookverhalen gehoord over fietsenwissels als duidelijk was dat er controle zou zijn. Ik zou het wel een goede vinden om willekeurig een hele ploeg te checken. Alle fietsen, op de auto's, degene die gereden hebben etc.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hesjedal is nogal naïef als hij zegt dat het niet mogelijk is, een fiets met onzichtbaar weggewerkte motor kun je al kopen bij Math Salden. De UCI zou er wel beter aan doen er wat gerichter op te controleren, dus b.v. bij degenen die enorme versnellingen hebben bergop, of die in vrij korte tijd grote tijdswinst halen.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker spookverhalen gehoord over fietsenwissels als duidelijk was dat er controle zou zijn. Ik zou het wel een goede vinden om willekeurig een hele ploeg te checken. Alle fietsen, op de auto's, degene die gereden hebben etc.
Was dat niet de alpe op?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ik meen me van vorig jaar in de Tour te herinneren dat er tijdens een etappe een fietscontrole aangekondigd was, en dat veel ploegen daarover verontwaardigd reageerden. Dat geeft me nou niet direct het vertrouwen dat de fietsen allemaal conform reglement zijn.
Hoe is het in Schotland? Aberdeen toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:31 schreef No-P het volgende:
Zo. Beetje gesetteld bij nieuwe baan en in nieuw huis. Onderzoek vergt nog wel veel in de avonduren etc. maar nu wat tijd weer maken om te fietsen. Oeps.... Over 2.5 week een halve triatlon. Die dan maar in trainingstempo lopen.
In geen 9000 jaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:36 schreef MarcoD het volgende:
http://www.cyclingweekly.(...)cross-siberia-173656![]()
![]()
Ik heb wel eens 300 km in 24 uur gereden en dan is de lol er daarna toch echt wel vanaf. En 400 in een weekend. 9000 in een jaar red ik ook makkelijk, maar achter elkaar?quote:
Een paar jaar geleden kwamen ze in de VS ook met zo'n idee, dan niet met van die extreme etappes van 1000 km, maar ze wilden wel ook de profs aan de start hebben. Nooit meer iets van gehoord.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:36 schreef MarcoD het volgende:
http://www.cyclingweekly.(...)cross-siberia-173656![]()
![]()
Ja dat heb ik toch niet gedaan, zou langer zijn dan ik zou willen. Nu in opleiding, gewoon in NL. Mogelijk nog wel een keer kortere tijd daarheen, maar voorlopig in nl.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe is het in Schotland? Aberdeen toch?
Dan moet je 't niet doen nee, toch wel jammer lijkt me. Ik zit er in augustus/september voor 3 wekenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:06 schreef No-P het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toch niet gedaan, zou langer zijn dan ik zou willen. Nu in opleiding, gewoon in NL. Mogelijk nog wel een keer kortere tijd daarheen, maar voorlopig in nl.
Als ik 1 uur gefietst heb? Een halve dag? Afhankelijk van hoe intens het was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:16 schreef foetre het volgende:
Hier ook een actief fietser die zich weer even meld.
Mn Fondriest DI2 rijdt nog als een zonnetje.
Hoelang rust heb je eigenlijk nodig als je maar een uur fietst(5a6 keer per week)?
RAAM? das geen hoax toch.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kwamen ze in de VS ook met zo'n idee, dan niet met van die extreme etappes van 1000 km, maar ze wilden wel ook de profs aan de start hebben. Nooit meer iets van gehoord.
Is dit ook zo'n hoax?
Nee, niet RAAM.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:19 schreef MarcoD het volgende:
[..]
RAAM? das geen hoax toch.
Ik snap overigens wel dat dit als een hoax overkomt, maarja die ultragekkies zijn ook gewoon knettergek he..
HR 140-150 Cadans 90 snelheid 29/31.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik 1 uur gefietst heb? Een halve dag? Afhankelijk van hoe intens het was.
Dagje? Je voelt het voornamelijk wel weer aan als je weer opstapt, als je vaak nog moeie benen hebt moet je wat meer rust pakken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:24 schreef foetre het volgende:
[..]
HR 140-150 Cadans 90 snelheid 29/31.
Je leest vooral 48 uur rust maar dat lijkt me voor kleine ritjes overdreven .
Vaak fietsen komt mij prive beter uit als lange tochten.
Ik hou me alleen niet echt aan die waardes, dan zou ik soms maar 1 ritje per week mogen doenquote:We calculate Training Load by comparing your power during your ride to your FTP and determining how much load you put on your body during the workout. Training Load is a great way to determine how much rest you need after your workouts. The guide below will tell you how long after a workout it will take you to fully recover:
•About 24 hours – 125 and lower
•36-48 hours – 125-250
•At least 3 days – 250-400
•At least 5 days – 400+
Daarom doe jij maar ritjes van een half uur ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
1 uurtje lijkt me vooral saai, ben je net opgestapt en moet je er alweer af!
Op mn vrije dagen doe ik meestal wat langere tochten.Maar vooralsnog is dit perfect voor mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dagje? Je voelt het voornamelijk wel weer aan als je weer opstapt, als je vaak nog moeie benen hebt moet je wat meer rust pakken.
1 uurtje lijkt me vooral saai, ben je net opgestapt en moet je er alweer af!
Ze hebben gemist dat etappe doorgaat naar Zeeland ?quote:Extra uitdaging! Iedereen die een donatie doet van ¤ 5,-, kan na de finish van de tocht deelnemen aan de speciale Sprintwedstrijd waarvan de winnaars zich kwalificeren zich voor de finale op de Coolsingel op 5 juli, voorafgaand aan de officiële touretappe die finisht in Rotterdam. Klik hier (PDF) voor meer informatie.
Finale van de sprintwedstrijd is wel op de coolsingel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Ze hebben gemist dat etappe doorgaat naar Zeeland ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |