SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel vet op je kont blijkbaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef kaasplankje het volgende:
heb net de kartontruc geprobeerd maar het materiaal deukt niet in
wat nu?
kan je daar gewoon naar binnen fietsen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:57 schreef dop het volgende:
[..]
die hebben we hier met een meeting al eens gedaan.
Idee van kaasplankje toen we er langs fietste meen ik.
was leuk voor een keer mede omdat het weer toen niet echt goed was, maar zou niet naar zoiets gaan als het word georganiseerd als event
Welke heb je?quote:
jep , alleen de beveiliging vind het niet zo leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
kan je daar gewoon naar binnen fietsen?
dat snap ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef dop het volgende:
[..]
jep , alleen de beveiliging vind het niet zo leuk.
maar om wat klimmetjes te oefen zou ik liever de utrechtse heuvelrug gebruiken
Bussum toch? Amersfoort dichterbij dan Utrecht volgens mij. En bij Soesterberg ligt ook al wel wat. Zal iig nooit zo'n groot verschil zijn dat je voor de lol een parkeergarage op gaat rijdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat snap ikmaar dat is gelijk een stuk verder :-)
En dit ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
120 KM fietsen voor een ketting maar de amerongse berg is te ver :S
Of niet zo'n melkachtige smeermiddel gebruiken maar 1tje op een andere basis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Jumparound het volgende:
Een vraag over kleding.
Naar aanleiding van de discussie over zonnebrand en smeersels.
Ik smeer nooit eigenlijk, ik zweet me de blubber en met smeren voelt dat niet fijn. Vaak vermijd ik de zon ook en mij zal je niet snel op het strand vinden met ontbloot bovenlijf ;-)
Maar met fietsen ben ik dus wel uren buiten en in de zon en ik zou echt moeten smeren dus...
Nu zat ik te denken, is het dan niet beter om een UV werend shirt te dragen? Voor mijn zoon heb ik een UV zwemshirt, maar misschien is zoiets ook te gebruiken met fietsen?
Iemand daar ideeën over?
Ja en nee. Ik hoef niet elke week een nieuwe ketting. Maar 120 km fietsen voor 4 keer de amerongse berg op is nou ook niet productief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
120 KM fietsen voor een ketting maar de amerongse berg is te ver :S
Amersfoort ben ik wel een paar keer geweest! Prins Alexanderstraat is wel lache, en die wegen in de buurt ook wel... Maar na 20 keer zo een klim heb je het ook wel gezienquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bussum toch? Amersfoort dichterbij dan Utrecht volgens mij. En bij Soesterberg ligt ook al wel wat. Zal iig nooit zo'n groot verschil zijn dat je voor de lol een parkeergarage op gaat rijden
Zonnebrand dragen in de zon voelt niet fijn maar een shirt welquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Jumparound het volgende:
Een vraag over kleding.
Naar aanleiding van de discussie over zonnebrand en smeersels.
Ik smeer nooit eigenlijk, ik zweet me de blubber en met smeren voelt dat niet fijn. Vaak vermijd ik de zon ook en mij zal je niet snel op het strand vinden met ontbloot bovenlijf ;-)
Maar met fietsen ben ik dus wel uren buiten en in de zon en ik zou echt moeten smeren dus...
Nu zat ik te denken, is het dan niet beter om een UV werend shirt te dragen? Voor mijn zoon heb ik een UV zwemshirt, maar misschien is zoiets ook te gebruiken met fietsen?
Iemand daar ideeën over?
het gaat om het zweten he. Als ik ongestoord kan zweten in een shirt prefereer ik dat boven een naar gevoel van die rommel op mn huidquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonnebrand dragen in de zon voelt niet fijn maar een shirt wel
Bijzonder
hmm, ik zal eens kijken voor ander smeerspul dan...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of niet zo'n melkachtige smeermiddel gebruiken maar 1tje op een andere basis.
Denk dat dat toch een stuk minder snel gaat vervelen dan een parkeergarage. Zijn er geen bruggen bij je in de buurtquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik hoef niet elke week een nieuwe ketting. Maar 120 km fietsen voor 4 keer de amerongse berg op is nou ook niet productief.
[..]
Amersfoort ben ik wel een paar keer geweest! Prins Alexanderstraat is wel lache, en die wegen in de buurt ook wel... Maar na 20 keer zo een klim heb je het ook wel gezien
Heb gister Vision zonnebrand gekocht en gebruikt. Geloof dat het een beetje vergelijkbaar is met p20. Weet niet hoe het in echt warm weer houdt, maar tot nu toe iig een stuk beter dan die zooi die ik ervoor had.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hmm, ik zal eens kijken voor ander smeerspul dan...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan
dat denk ik ook. maar het is fijn om wat verschillende opties te hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat dat toch een stuk minder snel gaat vervelen dan een parkeergarage. Zijn er geen bruggen bij je in de buurt
Of gewoon intervallen op het vlakke, komt eigenlijk op hetzelfde neer als de heuvelrug.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Die. nu bij kruidvat in de bonus toevallig.... 2 voor 5,-![]()
Nooit Opgeven Altijd Doorgaan
Ja, wordt georganiseerd door de vereniging, dus moet welquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef Jumparound het volgende:
gaat er iemand hier naar toe?
https://utrecht2015.com/nl/evenement/klimtijdrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |