Hij spreekt trouwens minder met ze af dan eerst, omdat hij zegt dat hij liever bij mij is in het weekend of in de avonden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dus ook hier weer een afname, dat duidt op een algeheel iets.
[..]
Heel gezond, vooral blijven doen.
Als het hoe en waarom je verder toch geen kut interesseert, behalve het effect op jou, waarom boek je dan geen weekendje weg met een vriendin?
Duidelijk signaal dat jij niet op hem gaat zitten wachten om iets te ondernemen, krijgt hij lekker even de tijd voor zichzelf. Beetje afstand kan ook verhelderend werken. Als je hem niet teveel op WA lastigvalt, gaat hij je misschien wel weer eens missen en kun je bij thuiskomt weer eens oprecht bonden ofzo.
Dus eigenlijk valt het allemaal best wel mee..quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:27 schreef Meloenthee het volgende:
Verder gaan we in de zomervakantie twee weken samen op vakantie naar het buitenland, derde week gaan we in Nederland rondreizen en vierde week ga ik weg met mijn ouders.
We doen niet aan weekendjes weg met vrienden en vriendinnen, dat vinden we beiden niet fijn en we houden rekening met elkaar
Weer mis je totaal het punt, dat het dus helemaal niet aan jou of jullie relatie hoeft te liggen. Aangezien dat echter je enige interesse lijkt te zijn, ga je ook niet achter meer komen. Omdat je simpelweg niet verder kijkt en/of vraagt.quote:Hoe en waarom kom ik trouwens niet achter. Hij geeft namelijk aan dat hij nog steeds verliefd is en de relatie goed loopt volgens hem. Ik denk dat hij gewoon tevreden is zo..
Juist ja, dat zal het wel zijn inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:32 schreef Aiciu het volgende:
Zo zie je maar, als je veel geld investeert in die wijven is het goed, maar ga je weer meer aan jezelf denken ben je meteen saai. Kut hoeren.
Mijn vriendin is ook zo. Spreken we af om wat te gaan doen, belanden we op de bank. Krijg ik de schuldquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:34 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Juist ja, dat zal het wel zijn inderdaad
Eigenlijk is het de 'Seven Year itch', maar de jeugd heeft zo weinig geduld tegenwoordigquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Nou ja, mijn vriendin en ik zijn nu ook bijna drie jaar samen en uiteraard is het ook allemaal niet meer zo 'vuur en vlam' als in het begin. Nogmaals, is normaal zo om en nabij de 3 jaar-mijlpaal; er zijn hele studies aan toegewijd en ze noemen het niet voor niets 'The 3 year itch'. In ons geval ben ik degene die iets vaker het initiatief neemt met dingen doen. Maar als ik klef en knuffelig met d'r doe dan doet ze dat ook terug, en zij neemt net zo goed initiatief en vaak het heft in handen.
Ik zou me ook zwaar beledigd en afgewezen voelen als initiatieven tot genegenheid en vooral seks keer op keer werden afgewimpeld. En trust me, wij hebben het allebei hartstikke druk en dus genoeg 'stress'. Ik werk parttime en heb een eigen bedrijf, zij werkt parttime en volgt daarnaast een duale studie waarbij ze nu met d'r scriptie bezig is. Ik vind het derhalve maar een zwak excuus en makkelijke uitvlucht dat het door werk komt, en zou er het fijne achter willen weten.
Is zij ook een kut hoer dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook zo. Spreken we af om wat te gaan doen, belanden we op de bank. Krijg ik de schuldVrouwen
Ja, dan wel haha.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:50 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Is zij ook een kut hoer dan?
Als je weet dat jij de schuld gaat krijgen, zorg je er toch voor dat je niet op de bank gaat belanden?
Als je wat met ze gaat doen, dan willen ze zo snel mogelijk weer naar huis of ze gaan dan 1 wijntje drinken en zijn nog steeds saai, terwijl er ook gewoon voetbal op is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:50 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Is zij ook een kut hoer dan?
Als je weet dat jij de schuld gaat krijgen, zorg je er toch voor dat je niet op de bank gaat belanden?
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener :-)quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Communicatie is het toverwoord: met hem praten dus, welteverstaan, en niet met ons
Waarom?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:53 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener :-)
En vooral dat "toverwoord"...
Ik vind het juist slim om op een forum effe een reality check te doen.
Dan weet je dat het normaal is dat de ergste vlinders na een tijdje verdwijnen. Dat het bij iedereen zo is. Wat TS verder met die info doet moet ze zelf weten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom?
Als je binnen je relatie een probleem ondervindt, kun je dat daar ook oplossen. Als anderen zeggen dat zij vinden dat je geen probleem hebt, heb je dat dan ineens ook niet meer? Is je gevoel dan ineens anders, omdat anderen dat zeggen?
Daarom op de eerste date al zeggen dat je je favoriete club wilt zien spelen als ze spelen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:53 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Als je wat met ze gaat doen, dan willen ze zo snel mogelijk weer naar huis of ze gaan dan 1 wijntje drinken en zijn nog steeds saai, terwijl er ook gewoon voetbal op is.
Accuraat. Al mag je natuurlijk wel moeite blijven doen en complimentjes geven zo nu en dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Oh en ik dacht dat ik het al kort had. Ik snap ook niet waar al die vrouwen om zeuren, gaat er toch gewoon om dat je iemand graag ziet, gek mee bent, maar nee iedere vrouw wil tegenwoordig nog 60 jaar vlinders in haar buik.![]()
Het is meer van, dan zijn we er even uit en er zijn ook mensen die uit een grafdorp komen met een stoeprand als treinstation en 3 winkels voor zebra-kinderen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef MAHL het volgende:
Snap zelf overigens ook niet wat vrouwen zo leuk vinden aan 'dagjes weg' steeds... Ergens naar toe omdat iets leuk is, bijv bios of een of ander evenement ok, maar steeds weer die dagjes naar de stad?
Ik bedoel, in elke stad heb je tegenwoordig toch zo'n beetje dezelfde winkels en terrasjes? Klinkt dan meer alsof het een dagje weg om het dagje weg is in plaats van omdat het echt leuk is.
Of ben ik nou zo'n saaie lul geworden.
Sommige steden zijn best de moeite waard om te bezoeken hoor, en niet alleen om te winkelen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef MAHL het volgende:
Snap zelf overigens ook niet wat vrouwen zo leuk vinden aan 'dagjes weg' steeds... Ergens naar toe omdat iets leuk is, bijv bios of een of ander evenement ok, maar steeds weer die dagjes naar de stad?
Ik bedoel, in elke stad heb je tegenwoordig toch zo'n beetje dezelfde winkels en terrasjes? Klinkt dan meer alsof het een dagje weg om het dagje weg is in plaats van omdat het echt leuk is.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Het is meer van, dan zijn we er even uit en er zijn ook mensen die uit een grafdorp komen met een stoeprand als treinstation en 3 winkels voor zebra-kinderen.
QFTquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef MAHL het volgende:
Mijn vriend heeft ook nooit zin om er met me op uit te trekken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef MAHL het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |