Ja dat is ook wel weer vet, ouderwets knallenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezien bij een maat van me, zag er goed uit. Moet DA2 nog snel beaten en dan overweeg ik het.
Maar de nieuwe DOOM straks, want DOOM
Oh, het is ook nog niet zo lang geleden, dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb mijn pa laatst voor het eerst weer gezien na 2 jaar. En daarvoor ging het 3/4 jaar goed en daarvoor ook 2 jaar niet gezien etc etc. Dus heel slecht. En wel een vechtscheiding. Mijn pa en ma hebben afgelopen jaar voor het eerst bij een verjaardag gezeten. Ik word volgende maand 24.
Doet er niet toe, ik kan weer fatsoenlijk gamenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is altijd verouderd zodra je ermee de deur uitloopt.
Mijn ouders moeten lekker doen wat ze willen en mij gewoon niet meer lastig vallen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk niet goed over oordelen, mijn ouders zijn al vanaf jonge leeftijd bij elkaar en ik ben een nakomertje, ze knuffelen nog iedere dag en zijn tevreden maar ik vind ze eigenlijk voor geen meter bij elkaar passen op welk gebied dan ook, en toch gelukkig op een ouderwetse manier.
Speel Doom nog wel eens met de Brutal Doom mod. Dat is echt zo hilarisch over de topquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer vet, ouderwets knallen.
Was ook best wel zielig.quote:
Klinkt als niet de allerbeste band, zondequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn ouders moeten lekker doen wat ze willen en mij gewoon niet meer lastig vallen.
Nah, ze zijn begonnen toen ik 13 was en dat heeft 5-6 jaar geduurd. Dus die rust is er al wel even, maar het zijn gewoon 2 kampen geworden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, het is ook nog niet zo lang geleden, dus
Truequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doet er niet toe, ik kan weer fatsoenlijk gamen
Jammer is datquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah, ze zijn begonnen toen ik 13 was en dat heeft 5-6 jaar geduurd. Dus die rust is er al wel even, maar het zijn gewoon 2 kampen geworden.
ow dat is bij mijn ouders andersom. mn moeder is beter af en mn vader is een verbitterde eenzame oude man aan het worden. al 20 jaar alleenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was ook best wel zielig.
Maar hij is wel beter af zonder haar. Ze waren gewoon niet zo geschikt om met elkaar te leven.
In de nieuwe komt een i5 3,5 Ghz, 16GB en een GTX 970 met 4GB. Moederbord ondersteunt SLI en er kan altijd nog een i7 in. Spaar ik nu wat uit en kan ik later voor minder een upgrade uitvoerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Mijn PC kan nog wel mee opzich, maar heb hem ook voor de PS4 gehaald zodat ik die ook weer eens gebruik.
Heb hem wel even gedownloaded voor PC om een testbakkie te testen, draaide nog best goed met een AMD 760 quad core en een R9 270 en 12GB RAM.
Ja, sorry. Ik ben een beetje van slagquote:
Ja, das best prima weer natuurlijk voorlopig. Ik heb nog een i7 860 met een GTX 780, maar wel 24GB ram en een SSD, dus alles draait nog prima opzich.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In de nieuwe komt een i5 3,5 Ghz, 16GB en een GTX 970 met 4GB. Moederbord ondersteunt SLI en er kan altijd nog een i7 in. Spaar ik nu wat uit en kan ik later voor minder een upgrade uitvoeren
nope, maar zelf voor gekozen; dus vind het niets zonde. misschien wordt het met mijn moeder ooit nog beter. Rest van de familie is kansloosquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als niet de allerbeste band, zonde
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer is dat![]()
Voor mijn ouders was het tot 4 jaar geleden beter geweest als ze uit elkaar gingen. Is ook wel moeilijk, moet ik zeggen.
PC-tuners zijn net als auto-tuners; compleet smaakloosquote:
Zo:quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik ben een beetje van slag
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
nope, maar zelf voor gekozen; dus vind het niets zonde. misschien wordt het met mijn moeder ooit nog beter. Rest van de familie is kansloos
Hier gaat ook 1 SSD in van 120GB voor Windows 7 en wat standaardapplicaties. En een 3TB schijf voor de rest.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das best prima weer natuurlijk voorlopig. Ik heb nog een i7 860 met een GTX 780, maar wel 24GB ram en een SSD, dus alles draait nog prima opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |