abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153033233
Zwangerschap en Geboorte

2015

28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude***
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

2016

6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiėle fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor updates graag quoten of DM!

[ Bericht 0% gewijzigd door -Spring op 28-05-2015 19:56:43 ]
pi_153033276
Mijn nicht heeft zich ook helemaal laten opnaaien door de gyn; het kind was veel te groot, het moest ingeleid of nog liever een keizersnede, blabla... maarja, die gyn was 1,60 en mijn neef 2.10, dus hij kon zich niet zo goed voorstellen dat dat goed zou gaan. Plopte er zo uit natuurlijk. Benen wel lang, maar het hoofd paste prima. Mijn nicht was achteraf best wel boos dat ze zo paniekerig deden.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153033309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:35 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik moest nog aan je denken toen mijn vriendinnetje van de gyn hoorde dat ze met 42 weken ingeleid MOEST worden omdat het kind op 4400 gram werd geschat nav groeiecho's (ik was heel boos over de dwang die zo'n gyn er achter zet :') ), uiteindelijk is ze met 41+4 spontaan bevallen van een kind van 3300 gram :')
Djiezes. Meer dan een kilo verschil. :') Ik ben nu nog ietsiepietsie blijer met mijn keuze. *O*
pi_153033323
Mjah, dat je neef 2.10 is maakt op zich niet dat zijn vrouw/vriendin het kind er zo uit kan ploppen natuurlijk :+ maar paniek is wel gewoon stom!

Oh en +1 op het deprimerende weer... Ben ook echt moehoehoehoe... Maar ja, kleuter mag zo weer opgehaald van school en er zal wel weer iemand mee komen, dus ff opladen, schouders eronder en gaan met die banaan! :')
pi_153033351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:43 schreef Limone het volgende:

[..]

Djiezes. Meer dan een kilo verschil. :') Ik ben nu nog ietsiepietsie blijer met mijn keuze. *O*
Voor de balans: de groeiecho bij Elva was ernstig accuraat, dus er worden ook echo's gemaakt waarbij het wel goed gaat *O*
pi_153033971
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:45 schreef L-E het volgende:

[..]

Voor de balans: de groeiecho bij Elva was ernstig accuraat, dus er worden ook echo's gemaakt waarbij het wel goed gaat *O*
Eigenlijk ben ik ook niet bang dat ie niet accuraat is, maar meer om de gevolgen daarvan. Inleiden met 41 weken en zulks. Maar dat is voorlopig van de baan! *O*
pi_153034194
Ik heb me ziekgemeld vandaag. Dat voelt behoorlijk als falen zo 1,5 week voor m'n verlof, maar het wordt tijd om aan de baby te gaan denken. Amper geslapen vannacht door de last van m'n bekken, baby heeft het geloof ik ook niet zo naar d'r zin want ze bewoog weinig en ik weet inmiddels wat een harde buik is. Dus nu al de hele dag zo goed als plat en zowaar verbouwt baby de hele boel. Daardoor vraag ik me af of ik me niet al weken te veel inspan, want ik heb d'r al weken niet zo veel gevoeld als nu.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:36 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen schattingen van het gewicht en omvang gehad. Weet niet of dat gebruikelijk is. Volgende controle zal ik uit voorzorg wel aangeven dat ik dat sowieso niet wil.
Doen ze helemaal niet aan, tenzij ze zich echt zorgen maken. Inleidbeleid is ook erg terughoudend, ook bij grote kinderen. Ze geven advies en informatie, maar proberen niet te sturen. Hoe dat in de praktijk uitpakt weet ik niet, maar ik was gerustgesteld nadat ik het had gevraagd. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153034790
Jaaaaa *O* *O* 40 weken *O* *O*
En alles is hier nog rustig en voel mij nog best oké, ga d'r ook vanuit dat die kleine man nog even blijft zitten, nou ik vind het prima. Hij komt maar als hij er klaar voor is.

Limone, hier ook een groot kind, zijn lijntje loopt nog mooi een stukje boven de p100 lijn :D maar ik kreeg van de week te horen van de verloskundige dat ik vanaf 41 weken mag bepalen wat er gebeurd, zolang de kleine man het nog goed heeft dan. Het is dus heel verschillend hoe er mee om wordt gegaan.
Ik had ook vanaf de eerste of tweede groeiecho even zoiets van heeeelp dat past toch allemaal niet en dan willen ze hem vast eerder halen en wil ik dat geklooi met ballonnetjes enzo wel. Maar dat wil ik dus niet, niet zolang de kleine het nog prima heeft en ik mij ook nog wel oké voel. Misschien denk ik daar volgende week anders over, maar voor nu, nee echt nog niet!
pi_153034982
Alles goed bij de SEO. *O* Man ging bijna van zijn stokje volgens mij maar hij heeft zich uiteindelijk wel goed weten te houden :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:53:30 #11
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153035028
Jeeej en yay voor je man :'D wat een mooie foto O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153035076
Wat fijn Estrys en wat een mooie foto!
pi_153035149
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:53 schreef pinquit het volgende:
Jeeej en yay voor je man :'D wat een mooie foto O+
Hij zat al steeds te gapen. Heel irritant vond ik dat :P Dus ik vroeg buiten waarom hij nou steeds zat te gapen, 'ja denk zuurstofgebrek.' En bij hem is dat: 'ik viel bijna flauw'
pi_153035153
Estrys een goede SEO *O*

Er waren er vandaag meer met een SEO toch?
pi_153035212
*O* ik86: 40 weken *O*
pi_153035305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:51 schreef Estrys het volgende:
Alles goed bij de SEO. *O* Man ging bijna van zijn stokje volgens mij maar hij heeft zich uiteindelijk wel goed weten te houden :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond hij het zo spannend?

En jippie voor alle goede SEO's.!
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:12:26 #17
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153035445
Ik had mijn moeder uitgenodigd om mee te aan met de SEO, lief was er uiteraard ook bij. Wow mijn moeder was echt onder de indruk joh! Ze wist helemaal niet dat je ook helemaal ķn het kindje kon kijken :+ :D O+ ze is er helemaal vol van, wat vond ze het mooi.
Alles ligt zo rond schema hier, alles was in verhouding ietsje kleiner (2dg max) dan de termijn, maar dat vond hij niet zo gek, want ik ben ook niet zo groot.

Het zijn deze keer niet de mooiste foto's, maar toch O+ O+ O+

En had ik al verteld wat het wordt? Ja toch? :P Bewijs:
pi_153035495
Pinquit: *O* voor de goede SEO! Mooi dat je je moeder mee hebt genomen en ze er zo van onder de indruk is. En die echofoto laat niets te raden over ;).
pi_153035647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:51 schreef Estrys het volgende:

SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:31 schreef pinquit het volgende:
SEO was helemaal goed O+
*O* voor de goede SEO's *O*
Schudden voor gebruik
pi_153035702
Flauwvallende mannen..

Gisteren was het weer open dag bij het geboortehuis/ziekenhuis in Breda.
Mocht een aanstaande papa gelijk een spoedritje op een brancard naar een ehbo afdeling om zijn voorhoofd te hechten O.o Die was onderuit gegaan bij de introductiefilm.....

Nou was het daar ook wel bloedheet, maar ik geloof dat het kwam door de informatie :9
Schudden voor gebruik
pi_153035738
Overigens suikertest gedaan vanochtend. Wat is dat goor!
Net of je een liter siroop (niet aangelengd) naar binnen werkt. Ik was super moe, want slechte nacht gehad, maar binnen no time had ik ineens zin om een stukje te gaan hard lopen :')

Nog maar even wachten op de uitslag..
Schudden voor gebruik
pi_153035744
kwartet :9

O+
Schudden voor gebruik
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:27:28 #23
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153035853
Lief en ik gaan naar voorlichtingsavonden over zwangerschap, bevallen en kraamweek. Deze worden georganiseerd door de GGD geloof ik, en de eerste twee avonden worden gegeven door twee verloskundigen van onze praktijk, en de laatste door een consultatiebureauverpleegkundige geloof ik.
Nu hebben we inmiddels de eerste twee avonden gehad (echt superleuk, alles lekker 'echt' en krijg er toch wel een heel prettig gevoel bij als ik hoor hoe onze verloskundigen werken), maar het valt me op dat iedereen in de groep (van aanstaande ouders) allemaal zo vies is van alles en zo gruwelijk bang is voor uitscheuren en al die dingen.
Nu hebben lief en ik daar sowieso misschien minder last van dan de gemiddelde Nederlander, maar dat mensen zo helemaal (hardop ook) overal van gruwelen (zeg: placenta, afscheiding, poep, ruiken aan je eventuele vruchtwater, oergeluiden enz.) daar schrik ik best van :D :') ;(
We zijn gewoon mensen toch? Met bijbehorende lichaamsvloeistoffen enzulks. Doe normaal man :') :P
pi_153036164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef pinquit het volgende:
Lief en ik gaan naar voorlichtingsavonden over zwangerschap, bevallen en kraamweek. Deze worden georganiseerd door de GGD geloof ik, en de eerste twee avonden worden gegeven door twee verloskundigen van onze praktijk, en de laatste door een consultatiebureauverpleegkundige geloof ik.
Nu hebben we inmiddels de eerste twee avonden gehad (echt superleuk, alles lekker 'echt' en krijg er toch wel een heel prettig gevoel bij als ik hoor hoe onze verloskundigen werken), maar het valt me op dat iedereen in de groep (van aanstaande ouders) allemaal zo vies is van alles en zo gruwelijk bang is voor uitscheuren en al die dingen.
Nu hebben lief en ik daar sowieso misschien minder last van dan de gemiddelde Nederlander, maar dat mensen zo helemaal (hardop ook) overal van gruwelen (zeg: placenta, afscheiding, poep, ruiken aan je eventuele vruchtwater, oergeluiden enz.) daar schrik ik best van :D :') ;(
We zijn gewoon mensen toch? Met bijbehorende lichaamsvloeistoffen enzulks. Doe normaal man :') :P
Mijn meneer wil de placenta ed ook echt niet zien. Dat kan. Ik heb hem wel al verteld dat ik het zelf wel graag wil zien, maar beloofd er niet mee te gaan stempelen of ander creatief gedoe :')

Dat mensen de ranzigheid nog even wegdringen en zich naļef houden kan een soort van zelfbescherming zijn.
Schudden voor gebruik
pi_153036241
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:04 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Vond hij het zo spannend?

En jippie voor alle goede SEO's.!
nee maar als het over het lichaam gaat, al is het maar praten erover dan gaat ie al van zijn stokje. Net als bij de tandarts, huisarts, dierenarts, zwangerschapsgym :P (blijft een item hoor, dat blijft ie horen tot in lengte van dagen) Of als hij op tv iets ziet met naalden, bloed, ogen etc.

En als die echoscopiste dan heeft over de aorta en longslagader dan heeft ie hem al hangen
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:42:33 #27
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153036332
Ik snap heus dat mensen niet op een placenta in hun gezicht zitten te wachten, heus. Maar op zo'n avond dan keihard gadverdamme roepen :') hoezo dan? Het is gewoon een onderdeel van je lichaam toch (maar de meeste mensen hoeven ook geen galblaas te zien ofzo :+ dus ik vind dat niet gek)
't Waren allemaal van die lompe reacties gewoon. De verloskundige zei dat als je de placenta niet wil zien, dat je dat gewoon moet aangeven. En dat zo'n kerel dan door de ruimte roept "Waarom zou iemand dat ding wél willen zien!?" Toen zei de vlos dat ze m speciaal voor hem zou opbakken :Y)

Nouja t zal wel een hormoondingetje zijn, als mijn vent zo zou reageren zou ik dat niet tof vinden. Ik wil graag nog bevallen, en ik zou het gewoon echt heel naar vinden als hij ineens van me zou gruwelen, denk dat dat t ook is.
I need the support man!
pi_153036339
Wat een mooie SEO-foto's hebben jullie allemaal! En fijn dat ze allemaal goed zijn natuurlijk! Ik heb 1 foto van de hersenen en 1 foto van het geslacht (totaal onherkenbaar) meegekregen toen. Maar ik heb dan ook een totaal niet echo-genieke baby die steeds verkeerd gaat liggen.

Hier weer langs de verloskundige geweest, maar kreeg geen sticker deze keer -O- ijzer, suiker en urine waren goed, maar m'n bloeddruk vertoont een stijgende lijn. Nog niet te hoog, maar wel hoog genoeg om me volgende week alweer terug te laten komen om het extra in de gaten te houden.

Wel is de baby gedraaid en ligt het hoofdje nu beneden. Maar dat kan nog veranderen.
pi_153036396
De placenta vond hij dan geloof ik wel interessant na de bevalling en de navelstreng heeft hij ook doorgeknipt. Vond hem echt een held toen :Y
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:45:18 #30
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153036418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Estrys het volgende:
De placenta vond hij dan geloof ik wel interessant na de bevalling en de navelstreng heeft hij ook doorgeknipt. Vond hem echt een held toen :Y
Ah O+ :D Wow!
pi_153036561
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:42 schreef pinquit het volgende:
Ik snap heus dat mensen niet op een placenta in hun gezicht zitten te wachten, heus. Maar op zo'n avond dan keihard gadverdamme roepen :') hoezo dan? Het is gewoon een onderdeel van je lichaam toch (maar de meeste mensen hoeven ook geen galblaas te zien ofzo :+ dus ik vind dat niet gek)
't Waren allemaal van die lompe reacties gewoon. De verloskundige zei dat als je de placenta niet wil zien, dat je dat gewoon moet aangeven. En dat zo'n kerel dan door de ruimte roept "Waarom zou iemand dat ding wél willen zien!?" Toen zei de vlos dat ze m speciaal voor hem zou opbakken :Y)

Nouja t zal wel een hormoondingetje zijn, als mijn vent zo zou reageren zou ik dat niet tof vinden. Ik wil graag nog bevallen, en ik zou het gewoon echt heel naar vinden als hij ineens van me zou gruwelen, denk dat dat t ook is.
I need the support man!
Ik vind dat klinken als een reactie van een onzekere jongen die geen idee heeft wat m te wachten staat en daarom maar alles belachelijk maakt en probeert weg te lachen op die manier, om de stoere jongen te blijven.

Mijn vriend is ook een watje qua bloed, naalden etc. Die gruwelt ook van de gedachte dat hij straks een placenta ziet, en zelfs de navelstreng zien hoeft van hem niet, laat staan doorknippen. Daarom heb ik ook voor de (mini)cursus samen bevallen gekozen. Niet zozeer voor mij, maar vooral om hem voor te bereiden op wat komen gaat en zodat ik me over hem niet druk hoef te maken.
pi_153036611
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ah O+ :D Wow!
Het is ook wel sneu als iedereen denkt dat je vrouw aan jou niet veel zal hebben bij de bevalling omdat je zo vaak van je stokje gaat.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:59:37 #33
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153036865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:51 schreef Estrys het volgende:

[..]

Het is ook wel sneu als iedereen denkt dat je vrouw aan jou niet veel zal hebben bij de bevalling omdat je zo vaak van je stokje gaat.
Mja, zo heb ik er eigenlijk niet eens over nagedacht, maar als je er als man echt hard last van hebt is het natuurlijk ook niks aan :{ Ik ben nogal self-centered de laatste pak-em-beet 20 wk :')
Maar dan heb ik nog liever een kerel die gaat gapen door zuurstofgebrek dan eentje die tijdens een bijeenkomst loopt te schreeuwen :P
pi_153037013
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:59 schreef pinquit het volgende:

[..]

Mja, zo heb ik er eigenlijk niet eens over nagedacht, maar als je er als man echt hard last van hebt is het natuurlijk ook niks aan :{ Ik ben nogal self-centered de laatste pak-em-beet 20 wk :')
Maar dan heb ik nog liever een kerel die gaat gapen door zuurstofgebrek dan eentje die tijdens een bijeenkomst loopt te schreeuwen :P
Ja joh of eentje die lacherig gaat doen tijdens een info avond over borstvoeding omdat ie blote tieten ziet in een filmpje. }:| Stoerdoenerij.

De mijne is gewoon een watje en geeft dat ook gewoon toe, maar wel mijn watje *; Voor hem zelf is het natuurlijk nog het ergste want heel fijn is het niet om flauw te vallen.
pi_153037232
Ik vind dat ook vervelend, dat 'gaaaaaatver-geroep'. Prima dat jij hem niet wil zien, daar zeg ik ook niets van, maar ķk wil 'm wel graag zien. En daar hoef jij dan weer niets over te zeggen.
pi_153037317
Zelfde als een vriendin die maar blijft roepen: 'Ga je écht weer borstvoeding geven? Huuuu, ik moet er niet aan dénken, dat gefriemel aan m'n tepels! Echt, van de gedacht alleen als krijg ik de griebels!'

:')

Ontzettend irritant vind ik dat.
  donderdag 28 mei 2015 @ 13:19:41 #37
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153037582
:'( :'( :'( Pakketmevrouw komt net mijn kraampakket brengen....

For those who are interested: Delta Lloyd heeft idd nog steeds de badthermometer als kadootje, geen kikker, maar een neutrale van Beaba. Misschien zal ik er dan deze keer toch eentje gebruiken ;) Verder alleen maar dingen die ik de komende maanden nog even ver weg stop :X

Hier zit er trouwens wel een gebruiksaanwijzing bij ^O^
pi_153037593
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef -Spring het volgende:
Zelfde als een vriendin die maar blijft roepen: 'Ga je écht weer borstvoeding geven? Huuuu, ik moet er niet aan dénken, dat gefriemel aan m'n tepels! Echt, van de gedacht alleen als krijg ik de griebels!'

blegh!

Ieder zijn keuze om hun kindje op te voeden hoe ze het wenselijk vinden, maar de keuzes opdringen bij een ander... of belachelijk maken.... *yuk*
Schudden voor gebruik
  donderdag 28 mei 2015 @ 13:23:56 #39
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153037731
Bwugh, dat commentaar van anderen zou mij ook gestolen kunnen worden. Niks van aantrekken toch? En tijdens zon cursus hoop ik altijd dat de vk/ lactatiekundige/ who-ever-de-cursus-geeft er gepast op reageert.

Hier gelukkig iets ruimdenkendere vriendinnen. 2 hebben er wel 2 keer borstvoeding gegeven, 1 is er na een week mee gestopt. 2 thuisbevallingen, 1 geplande keizersnee, 1 'normale' ziekenhuisbevalling. En gelukkig wordt eenieders mening ook geaccepteerd zonder veroordelend te worden. Al waren er wel (geļnteresseerde) vragen toen ik zei deze keer geen borstvoeding te willen gaan geven, maar dat vind ik prima.
pi_153037788
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:39 schreef -Spring het volgende:
Zo. Go your gang. :Y)
Bel jij eens even je huisarts(assistentetrol), bij mij was de GBS een dag later bekend.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_153037861
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:45 schreef L-E het volgende:

[..]

Bij Thijs ook. Zo accuraat dat de uitgerekende datum op basis van de echo van 28 naar 12 juli werd bijgesteld en hij op 12 juli werd geboren met 3900 gram.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_153038165
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:25 schreef McLaura het volgende:

[..]

Bel jij eens even je huisarts(assistentetrol), bij mij was de GBS een dag later bekend.
Omdat je het zo aardig vraagt. :+ Moment.
pi_153038357
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -Spring het volgende:

[..]

Omdat je het zo aardig vraagt. :+ Moment.
Ik probeerde vriendelijk doch dringend :)
pi_153038376
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef -Spring het volgende:

Oh, ik riep dan meestal wat onaardigs over flesvoeding terug. ^O^
Professioneel gifmenger.
pi_153038412
Done.

Assistente: 'Nee, er zijn geen streptokokken gevonden! Wel wat bacteriėn die duiden op blaasontsteking, maar geen gbs!
Oh wacht, ik zie nu staan 'geen streptokokken gekweekt'. Daarmee kunnen ze ook bedoelen dat er helemaal niet op is getest. Hmz, beetje dubbel. Ik snap het zelf ook niet zo goed. Ik ga het even met de dokter overleggen en dan bel ik je eind van de middag terug.'

So far dus. :')
pi_153038635
Huh... wazig! Hopelijk komt er snel duidelijkheid.
pi_153039036
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:42 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een mooie SEO-foto's hebben jullie allemaal! En fijn dat ze allemaal goed zijn natuurlijk! Ik heb 1 foto van de hersenen en 1 foto van het geslacht (totaal onherkenbaar) meegekregen toen. Maar ik heb dan ook een totaal niet echo-genieke baby die steeds verkeerd gaat liggen.

Hier weer langs de verloskundige geweest, maar kreeg geen sticker deze keer -O- ijzer, suiker en urine waren goed, maar m'n bloeddruk vertoont een stijgende lijn. Nog niet te hoog, maar wel hoog genoeg om me volgende week alweer terug te laten komen om het extra in de gaten te houden.

Wel is de baby gedraaid en ligt het hoofdje nu beneden. Maar dat kan nog veranderen.
Hč FF, dat is balen. Maar wel goed dat ze het nu even goed in de gaten houden. Hopelijk is je bloeddruk volgende week weer netjes.
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:10:37 #48
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153039321
FF -O- en Spring, daar heb je ook niks aan -O-

Even een andere vraag (ook maar hier, want een aantal van jullie zijn er vast ook al wel mee bezig toch?):

Wie heeft er DE tip voor betaalbare geboortekaartjes? Ik ben eens online aan het zoeken, en dan denk je een leuk en toch redelijk goedkoop kaartje gevonden te hebben (max 1,30 p/s), komen er nog 70 euro aan 'eenmalige drukkosten' bij -O- . Bij J hadden we duurdere kaartjes, maar daarin waren de drukkosten al meegerekend, e eigenlijk wou ik deze keer zeker onder de 150 euro blijven voor 50 kaartjes, maar liefst nog minder.

Zelf ontwerpen gaat m niet worden, en ik val geloof ik voor de steigerhout/bomen/aapjes/vosjes kaartjes...

Ja, dit is een luie post, maar vaak kun je dus niet alle kosten in 1 keer zien als je een website bekijkt, en komt er nog van alles bij als je eenmaal een bestelling wil plaatsen. Vandaar, alle sites in de OP van het geboortekaartjestopic zo doorlopen, na ja, duurt gewoon lang...
pi_153039634
*O* voor alle goeie SEO's :)

Groeiecho's waren bij mijn middelste heel precies kloppend met geboortegewicht.
Deze baby wordt ook weer groot, maar over eerder inleiden wordt echt niet gesproken. Bij Merel ben ik in de 42e week ingeleid omdat mijn bloeddruk steeg. Ik ga er nu ook niet vanuit dat ze eerder wat gaan doen (en dat hoeft voor mij ook niet).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_153039868
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef mousemicky het volgende:

Hier zit er trouwens wel een gebruiksaanwijzing bij ^O^
^O^ Ik (nou ja, vriend) heeft uiteindelijk de twee (why? Voor als je twee losse eenpersoonsbedden hebt?) matrasbeschermers onder de molton gelegd, toen dus de molton en daarover nog het kraammatras met de instopstrook, alleen aan mijn kant. Het kraakt bij ons trouwens niet.
pi_153039885
*O* voor alle goeie SEO's *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153039935
Ik86 40 weken! *O* En hoe voelt het?

Allemaal goede echo's ook *O*

Hier geen echte groeiecho gehad, maar bij de controle voor de nierbekken kregen we te horen dat beeb waarschijnlijk lange benen heeft en net een groeispurt had gehad. Gewicht werd toen geschat op 1.700 gr. (schijnbaar gemiddeld). Ik heb toen nog gevraagd hoe ze dat wisten en het antwoord was 'dat is allemaal statistiek'. Nou ik zie het wel wat de eindcijfertjes zijn. Als het hoofdje er maar doorheen past :P

Krisvc: toch goed dat je voor je lichaam kiest! Rust goed uit zou ik zeggen. Gezien onze UD's kan ik wel zeggen dat ik weet je hoe je je voelt.. (Kan niet wachten tot ik weer normaal kan slapen.)

Verder geen echte tip voor geboortekaartjes. Wel hadden wij een leuk kaartje gezien via Prenatal geloof ik (met inderdaad tig bijkomende kosten) en na wat googlen kwam man dezelfde kaart op een andere site tegen maar veel goedkoper. Maf!
pi_153039962
En *O* voor de SEO's en de ultieme mijlpaal voor ik86!
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:30:34 #54
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153039965
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:26 schreef Minarosa het volgende:

[..]

^O^ Ik (nou ja, vriend) heeft uiteindelijk de twee (why? Voor als je twee losse eenpersoonsbedden hebt?) matrasbeschermers onder de molton gelegd, toen dus de molton en daarover nog het kraammatras met de instopstrook, alleen aan mijn kant. Het kraakt bij ons trouwens niet.
Hier staat in de gebruiksaanwijzing dat het kraammatras alleen is voor bij een thuisbevalling ;)

En 2 matrasbeschermers, voor als je vruchtwater verliest, maar toch nog niet gaat bevallen ofzo? Kun je m een keer verschonen, want een paar uur op een nat bed lijkt me ook niet lekker... (kun je wel meteen die kraamverbanden testen :X)
pi_153039970
Wie was er hier eerder deze week nou ook al weer op zoek naar een FamilyFix via Marktplaats? Die dingen gaan inderdaad als zoete broodjes en het is echt een kwestie van een paar keer per dag zoeken en reageren. En dan niet reageren op eentje maar meerdere tegelijk.
De eerste FamilyFix had ik een paar weken geleden gekocht en vervolgens heeft het dus echt drie weken geduurd voor ik er weer eentje heb weten te bemachtigen. Maar inmiddels heb ik er 2 in huis voor de prijs van 1 nieuwe :).

Mijn advies: hou vol....
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:33:28 #56
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153040058
O, en geboortekaartjes bij Prenatal? Daar was ik nou zelf nooit op gekomen... Googlet nog eens door...
pi_153040083
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:30 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hier staat in de gebruiksaanwijzing dat het kraammatras alleen is voor bij een thuisbevalling ;)

En 2 matrasbeschermers, voor als je vruchtwater verliest, maar toch nog niet gaat bevallen ofzo? Kun je m een keer verschonen, want een paar uur op een nat bed lijkt me ook niet lekker... (kun je wel meteen die kraamverbanden testen :X)
Dan zijn we iets te fanatiek geweest met het gebruiken van het kraampakket :+ Mijn vliezen kunnen maar beter in bed breken, met al die lagen :7
pi_153040112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:30 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik heb de natte vlek in bed afgedekt met badhanddoeken. En maandverband in mijn onderbroek. Ging best aardig. Verschonen leek mij zo zinloos...
Professioneel gifmenger.
pi_153040145
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:30 schreef Malteser het volgende:
Wie was er hier eerder deze week nou ook al weer op zoek naar een FamilyFix via Marktplaats? Die dingen gaan inderdaad als zoete broodjes en het is echt een kwestie van een paar keer per dag zoeken en reageren. En dan niet reageren op eentje maar meerdere tegelijk.
De eerste FamilyFix had ik een paar weken geleden gekocht en vervolgens heeft het dus echt drie weken geduurd voor ik er weer eentje heb weten te bemachtigen. Maar inmiddels heb ik er 2 in huis voor de prijs van 1 nieuwe :).

Mijn advies: hou vol....
Dat was ik! Mijn strategie was inderdaad ook om een paar keer per dag te kijken. Laatste keer heb ik direct de vraagprijs geboden, het was hier vlakbij dus dat was ook handig, en ik kon 'm meteen ophalen. Hij werd zelfs nog in mijn auto gezet na een hulpeloze blik mijnerzijds *)
pi_153040188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:33 schreef mousemicky het volgende:
O, en geboortekaartjes bij Prenatal? Daar was ik nou zelf nooit op gekomen... Googlet nog eens door...
Je wordt ook doodgegooid met korting op hun geboortekaartjes, dus informeer/zoek daar even naar voor je gaat bestellen. Ik heb hier volgens mij al minimaal twee codes van hen liggen en in de mail stond er laatst alweer een.
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:39:52 #61
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153040269
Oh, ik heb al die (spam) mails van Prenatal en Wij en consorten geblokkerd, werd er helemala gestoord van.. Maar mocht ik iets gevonden hebben, dan kom ik hier wel lief vragen ok ;)?
pi_153040636
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:36 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Dat was ik! Mijn strategie was inderdaad ook om een paar keer per dag te kijken. Laatste keer heb ik direct de vraagprijs geboden, het was hier vlakbij dus dat was ook handig, en ik kon 'm meteen ophalen. Hij werd zelfs nog in mijn auto gezet na een hulpeloze blik mijnerzijds *)
Haha, heel goed! Ik kreeg er gisteren dus weer eentje thuisbezorgd door de postbode. Hij wilde 'm aangeven maar zag mijn buik en zei: "Zeg maar waar je het pakket wilt hebben, dan zet ik het daar neer. Kan zo'n zwangere dame toch niet laten sjouwen met zo'n pakket."
pi_153040754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:52 schreef Malteser het volgende:

[..]

Haha, heel goed! Ik kreeg er gisteren dus weer eentje thuisbezorgd door de postbode. Hij wilde 'm aangeven maar zag mijn buik en zei: "Zeg maar waar je het pakket wilt hebben, dan zet ik het daar neer. Kan zo'n zwangere dame toch niet laten sjouwen met zo'n pakket."
Mijn postbode zet mijn pakketjes altijd al voor me weg ? Misschien zie ik er altijd al zwak uit dan :?

Aan de andere kant, hij schrijft ook altijd zijn (privé) 06-nummer op de niet-thuis kaartjes als ik er niet ben. :')
pi_153040785
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:34 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Dan zijn we iets te fanatiek geweest met het gebruiken van het kraampakket :+ Mijn vliezen kunnen maar beter in bed breken, met al die lagen :7
Haha, hier ook, hoor. Vooral N is panisch dat ik ergens op lek.

Stel dat ik m zou bellen omdat mn vliezen gebroken zijn, dan is zn eerste reactie zonder twijfel: 'Waar? Toch niet in de auto?! Zat je wel op een matje?'

:D

Maar verder is ie heel lief hoor. Hij richt zich alleen graag op praktische zaken als het spannend wordt. :P

De assistente belde terug: geen streptokokken! *O* Superfijn idee!

[ Bericht 4% gewijzigd door -Spring op 28-05-2015 15:14:03 ]
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:58:38 #65
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153040810
Sillie, misschien even bij je buren checken of je postbode dat ook bij hen doet, of dat jij een voorkeursbehandeling krijgt ;)

Hier wel een nette pakkettenman hoor, maar pakketten moet ik toch meestal echt zelf aannemen (ondanks grote buik).
pi_153040823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:52 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat vraag ik standaard bij een groot pakket: 'Aaah, wil je t ff binnen zetten?' :@
pi_153040876
Ze mag nu van mij trouwens wel komen ook. Niet omdat ik me slecht voel, maar omdat ik retenieuwsgierig ben.
pi_153040900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:58 schreef mousemicky het volgende:
Sillie, misschien even bij je buren checken of je postbode dat ook bij hen doet, of dat jij een voorkeursbehandeling krijgt ;)

Hier wel een nette pakkettenman hoor, maar pakketten moet ik toch meestal echt zelf aannemen (ondanks grote buik).
Nee, hij doet het daar niet (wel is nagevraagd).

Wat hij wel doet is pakketjes voor mij in mijn schuur zetten als ik niet thuis ben. Die van de buren neemt hij standaard weer mee. :')
Er beland in mijn bus dan een briefje met "ik heb je pakje weer in de schuur gezet, groetjes *naam* & *telefoonnummer*.

Bij de buren is dan gewoon het briefje ingevuld "ik ben langsgeweest op .... maar trof u niet thuis", maar verder nooit persoonlijke info.

Overigens gaan pakjes geadresseerd aan vriend ook gewoon mee terug, die belanden ook niet in de schuur als we er niet zijn. Alle pakketjes komen nu dus standaard op mijn naam :') ,
pi_153041072
Ik heb eigenlijk niet zo vaak pakketjesmeneren aan de deur.... Ik bestel weinig online en als ik dat wel doe, kies ik vaak voor een afhaalpunt. Maar ja, nu ik thuis ben is dat natuurlijk niet nodig.
Ik vond het wel aardig van deze pakketjesmeneer.
pi_153042474
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:57 schreef -Spring het volgende:

[..]

Haha, hier ook, hoor. Vooral N is panisch dat ik ergens op lek.

Stel dat ik m zou bellen omdat mn vliezen gebroken zijn, dan is zn eerste reactie zonder twijfel: 'Waar? Toch niet in de auto?! Zat je wel op een matje?'

:D

Maar verder is ie heel lief hoor. Hij richt zich alleen graag op praktische zaken als het spannend wordt. :P

De assistente belde terug: geen streptokokken! *O* Superfijn idee!
Haha, klinkt als die van mij... Die is echt als de dood dat het een troep gaat worden die hij moet opruimen :')

Mijlpaal! *O* voor -ik86!! Whooot!
En een *O* voor alle goeie SEO's en checks!
Ik heb bij Minke wel een paar groeiechos gehad maar nooit iets over gewicht gehoord volgens mij. Henk schatten ze nu 3600-3700 bij 40weken en dat klinkt mij prima in de oren... Was Minke ook dus dat kan ik hebben :D
pi_153042850
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:42 schreef -Spring het volgende:
Done.

Assistente: 'Nee, er zijn geen streptokokken gevonden! Wel wat bacteriėn die duiden op blaasontsteking, maar geen gbs!
Oh wacht, ik zie nu staan 'geen streptokokken gekweekt'. Daarmee kunnen ze ook bedoelen dat er helemaal niet op is getest. Hmz, beetje dubbel. Ik snap het zelf ook niet zo goed. Ik ga het even met de dokter overleggen en dan bel ik je eind van de middag terug.'

So far dus. :')
Heb je ze een slow-clap gegeven?

pi_153042884
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:56 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Heb je ze een slow-clap gegeven?

[ afbeelding ]
_O- Ik steel hem even om naar een collega te sturen! :P
  donderdag 28 mei 2015 @ 15:58:51 #73
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153042911
Hahahahahaa
pi_153042912
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:00 schreef -Spring het volgende:
Ze mag nu van mij trouwens wel komen ook. Niet omdat ik me slecht voel, maar omdat ik retenieuwsgierig ben.
Dit.
pi_153042953
En omdat ik gek word van het niks kunnen doen. Ik verveel me te pletter en ik word er zooooo lusteloos van :r }:|
pi_153043476
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Dit.
Nou inderdaad! Ik ben zo nieuwsgierig naar wie er nou al die tijd met zijn billen aan het wiebelen is in mijn buik!
pi_153044061
Goedemiddag dames :W
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:49:30 #78
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153044247
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

nee maar als het over het lichaam gaat, al is het maar praten erover dan gaat ie al van zijn stokje. Net als bij de tandarts, huisarts, dierenarts, zwangerschapsgym :P (blijft een item hoor, dat blijft ie horen tot in lengte van dagen) Of als hij op tv iets ziet met naalden, bloed, ogen etc.

En als die echoscopiste dan heeft over de aorta en longslagader dan heeft ie hem al hangen
Serieus, blijf van mijn man af!! :o o|O
Dubbelleven :'(
No hay mal que dure cien ańos ni cuerpo que lo aguante
pi_153044887
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:41 schreef Myrr het volgende:
Goedemiddag dames :W
Goedemiddag Myrr :W
Hoe gaat het met stoppen met roken?
pi_153045279
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef Daui het volgende:

[..]

Goedemiddag Myrr :W
Hoe gaat het met stoppen met roken?
Oh Myrr gestopt met roken? Heel goed _O_

Mijn schoonzusje paft rustig door nu ze zwanger is :{ . Vriendin van me deed dat ook al, maar ze hield het bij 4 sigaretten per dag :')

Eikels }:|
pi_153045377
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:18 schreef -ik86- het volgende:

[..]

Nou inderdaad! Ik ben zo nieuwsgierig naar wie er nou al die tijd met zijn billen aan het wiebelen is in mijn buik!
Voel je al wat anders dan normaal?
pi_153045396
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2015 17:34 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Mijn schoonzusje paft rustig door nu ze zwanger is :{ . Vriendin van me deed dat ook al, maar ze hield het bij 4 sigaretten per dag :')

Ik ben blij dat ik al heel heel lang gestopt was. Vind het altijd het moeilijkst na een paar alcoholische drankjes. Maar dat mag ook niet meer dus voorlopig zit ik veilig O-)

Maar knap dat Myrr stopt na zoveel gerookt te hebben. Oude schoorsteen die je was :D
pi_153045411
Ik ken er meer. Vriendin (die van de 'ieuw borstvoeding' idd) bleef ook doorroken. Ze heeft een stoppoging gedaan, maar daar ging ze van trillen en hyperventileren, zei ze. En ze raakte in paniek en zo. Dat kan misschien best, maar ipv dan maar weer te beginnen, zou ik zelf professionele hulp gezocht hebben.

Ik rookte voor en na de zwangerschap van L zelf ook, maar ben gestopt. Niet-zwanger lukte me dat ook niet, maar tijdens een zwangerschap heb ik er totaal geen moeite mee. Het is gewoon geen optie.

Ik ga nu alleen, nu de lichamelijke verslaving over is, never nooit meer beginnen. Niet alleen omdat ik ws na 1 sigaret weer voor de bijl ga, maar vooral omdat ik niet wil liegen tegen L. Want ik wil niet dat ze me ziet roken. Daarnaast vind ik dat je, dat wanneer je kinderen hebt, je best moet doen om er zo lang en gezond mogelijk voor ze te zijn.
pi_153045743
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:49 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Serieus, blijf van mijn man af!! :o o|O
Dubbelleven :'(
Aha dus daarom is hij zo weinig thuis ;)
pi_153045787
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2015 17:34 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Iemand die ik ken ook. Kind heeft veel astmatische klachten maar komt daar niet door hoor :(
pi_153045917
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2015 17:39 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Voel je al wat anders dan normaal?
Nee, echt alles nog compleet rustig. Op af en toe een harde buik, echt alleen hard niet gevoelig na. Oja en af en toe een venijnige steek daar beneden. Ik ga er dus vanuit dat ik mijn afspraak van volgende week nog wel haal.
pi_153046174
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:04 schreef -ik86- het volgende:

[..]

Nee, echt alles nog compleet rustig. Op af en toe een harde buik, echt alleen hard niet gevoelig na. Oja en af en toe een venijnige steek daar beneden. Ik ga er dus vanuit dat ik mijn afspraak van volgende week nog wel haal.
Precies hetzelfde hier. :) Maar dan bij 39 weken.
pi_153046338
Wat zouden jullie het kindje in het zh onder het eerste pakje aantrekken? Een romper met lange of korte mouw? Ze krijgt een jumpsuitje aan.
pi_153046411
Korte mouw. Maar dat komt omdat ik rompers met lange mouwen onder kleding met lange mouwen haat :D
pi_153046452
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:28 schreef Skoap het volgende:
Korte mouw. Maar dat komt omdat ik rompers met lange mouwen onder kleding met lange mouwen haat :D
Ik zit me er op voorhand al aan te ergeren idd. :')

Maar goed, de vraag is of dat wel warm genoeg is.
pi_153046546
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:25 schreef -Spring het volgende:
Wat zouden jullie het kindje in het zh onder het eerste pakje aantrekken? Een romper met lange of korte mouw? Ze krijgt een jumpsuitje aan.
Ik heb hier 2 rompers met lange mouw klaarliggen. Idd met het idee van :we moeten haar heeeeeel goed inpakken anders raakt ze onderkoelt!! Of wat alle websites je willen laten geloven daarover. Daarover een truitje met ook lange mouw.
pi_153046572
Bij ons moesten ze lange mouwen aan. Maar toen was het ook winter. Bij de oudste was de temperatuur buiten -12 :') neem ze allebei mee dan zit je altijd goed toch?
pi_153046875
Nou ja, ik heb geen korte mouw-rompers, zie ik net. Alleen lange mouw en mouwloos.
pi_153046958
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:47 schreef -Spring het volgende:
Nou ja, ik heb geen korte mouw-rompers, zie ik net. Alleen lange mouw en mouwloos.
Dan zou ik lange mouw doen. Zeker voor de eerste dagen dat ze zichzelf nog moeilijk op temperatuur kunnen houden. Dat kost ze vaak al zoveel energie
pi_153046990
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:25 schreef -Spring het volgende:
Saar had een mouwloze aan, maar dat was wel 31 Juli...
S. 2014
J. 2016
pi_153047185
*Noteert ook romper met lange mouwen meenemen* Nu we het toch over aankleding van de pasgeboren baby hebben, komt deze noob even met een (vast domme) vraag. Moet zo'n kleintje ook iets van een jasje of vestje aan als je uit het ziekenhuis weggaat of is een dekentje over de maxicosi (naast de kleding) genoeg? Bedacht me dat ik nog geen vestje ofzo had gekocht namelijk.

Over roken: mijn nichtje paft ook vrolijk door (geen idee hoeveel volgens mij wel minder dan eerst) en dit alles onder het mom van 'stress is erger' en 'de kleine groeit goed'. Tsja..
pi_153047225
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef kazy het volgende:
*Noteert ook romper met lange mouwen meenemen* Nu we het toch over aankleding van de pasgeboren baby hebben, komt deze noob even met een (vast domme) vraag. Moet zo'n kleintje ook iets van een jasje of vestje aan als je uit het ziekenhuis weggaat of is een dekentje over de maxicosi (naast de kleding) genoeg? Bedacht me dat ik nog geen vestje ofzo had gekocht namelijk.

Over roken: mijn nichtje paft ook vrolijk door (geen idee hoeveel volgens mij wel minder dan eerst) en dit alles onder het mom van 'stress is erger' en 'de kleine groeit goed'. Tsja..
:Y jasje of vestje en dan dekentje.
Reden om te shoppen *O*
S. 2014
J. 2016
pi_153047435
De eerste dagen lag Luc zo ongeveer toch de hele dag op mij dus hij had de kans niet om het koud te krijgen ;)

Nee maar geloof dat Luc de eerste dagen ook lange mouwen romper aan had. Maar pfff wat werd ik nijdig van die dingen :D
pi_153047563
Spontane bloedneuzen is dat een zwangerschaps fenomeen? Al vier gehad vandaag :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')