Jij niet hoor poepescheetjekakkestrontje vammequote:
Geen idee, als ik het woord kan onthouden zal ik het vragen oke?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kinderen die van vissen houden.
Wat vindt hij van tanganjikacichliden?
Zo klein en nietigquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelt zo onwerkelijk om erover na te denken ja.
Vermoeiendquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meisje bij mij op werk. Zeker weten een pathologische leugenaar.
In m'n volgende huisquote:
Ineens allemaal herinneringen. Ik ging na het eten nog stappen en zei tegen de taxichaffeur dat ik naar de meest fucked up tent wilde. Nou, heb het geweten ook. Het duurde uiteindelijk 2 dagen voordat ik een aantal details achterhaalde. Nog een geluk dat ik er alleen chlamydia aan over gehouden heb toen en in principe de meest belangrijke persoonlijke spullen nog in mijn bezit waren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:46 schreef artelligence het volgende:
Ik heb eens Coelacanth gegeten in een obscuur eettentje in Beijing.
Kaneel, Lokje en jij -----------> lees De Zee van Frank Schatzing en bedankt me later maar voor de tipquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo klein en nietig
Maar dan kijk ik naar buiten en word ik weer teruggetrokken in mijn dagelijkse werkelijkheid
Maar dromen over zulke dingen...
Had je je beide nieren nog ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ineens allemaal herinneringen. Ik ging na het eten nog stappen en zei tegen de taxichaffeur dat ik naar de meest fucked up tent wilde. Nou, heb het geweten ook. Het duurde uiteindelijk 2 dagen voordat ik een aantal details achterhaalde. Nog een geluk dat ik er alleen chlamydia aan over gehouden heb toen en in principe de meest belangrijke persoonlijke spullen nog in mijn bezit waren.
Ik ben een laatbloeier. Kwam er te laat achter wat ik nou echt leuk vind allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom wilde ik wetenschapper worden.
Oke.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij niet hoor poepescheetjekakkestrontje vamme
[..]
Geen idee, als ik het woord kan onthouden zal ik het vragen oke?
Stoppen met scheren allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas is bijna uitgestorven
Dat boek ken ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaneel, Lokje en jij -----------> lees De Zee van Frank Schatzing en bedankt me later maar voor de tip
Vooral lachwekkend zodra je het doorhebtquote:
Hobbelzequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef Californium het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn werk hobbelen
Dag Frauquote:
Gewoon homo universalis worden toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een laatbloeier. Kwam er te laat achter wat ik nou echt leuk vind allemaal
Dat is echt TE veel, daarom kan ik me niet op 1 ding toeleggen
Dat is haar eigen schuldquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral lachwekkend zodra je het doorhebtMaar ook vervelend dat ik helemaal niets meer geloof uit haar mond, terwijl ze misschien ook soms wel de waarheid spreekt
Tsja, da's haar probleem danquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral lachwekkend zodra je het doorhebtMaar ook vervelend dat ik helemaal niets meer geloof uit haar mond, terwijl ze misschien ook soms wel de waarheid spreekt
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas is bijna uitgestorven
Van alles een beetje weten... Ik ben stiekem liever ergens expert inquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon homo universalis worden toch?
De illegale orgaanhandel was nog niet zo booming. Maar achteraf gezien heb ik best wel geluk gehad. Het had heel anders kunnen aflopen.quote:
Opzich misschien beter, maar brede kennis is wel handig ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van alles een beetje weten... Ik ben stiekem liever ergens expert in
Gelukkig is kennis tegenwoordig toegankelijker dan ooit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een laatbloeier. Kwam er te laat achter wat ik nou echt leuk vind allemaal
Dat is echt TE veel, daarom kan ik me niet op 1 ding toeleggen
Hehehehehe.quote:
Hoe dieper ik ergens kennis van krijg, hoe minder boeiend ik het vind eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja maar dat is saai, ik heb ook een enorme brede interesse en weetgierigheid maar wel een beetje zoals Boudewijn Buch het ook had, maanden vastbijten op een onderwerp, er alles van kijken en lezen en te weten komen, daarna op naar een volgend onderwerp en er dan jaren later weer naar terug keren, zo kan het toch ook?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat dat betreft leven we wel in een geweldig tijdperk ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig is kennis tegenwoordig toegankelijker dan ooit.
Dat laatste was in Qena Egyptequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
De illegale orgaanhandel was nog niet zo booming. Maar achteraf gezien heb ik best wel geluk gehad. Het had heel anders kunnen aflopen.
Net als die keer toen ik in Kuala Lumpur achterna gezeten werd door een meute hele kwade moslimmannen, omdat ik in hun ogen een beetje ver ging met een van hun dochters.
Aan de ene kant ja, aan de andere kant, neequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat dat betreft leven we wel in een geweldig tijdperk ja.
Heb ik ook wel ja. Maar ik voel me soms zo dom, omdat ik van dingen te weinig weet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich misschien beter, maar brede kennis is wel handig ook.
Ik verbaas me soms echt over hoe weinig mensen eigenlijk algemeen weten.
Maar dat is ook juist een probleem: te veel om je in te verdiepen: ik wil dan alles tegelijkertijd wetenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig is kennis tegenwoordig toegankelijker dan ooit.
Ik haak ook meestal ergens halverwege weer af, omdat ik wat anders tegenkom wat ik dan interessanter vind. Maar dat vind ik eigenlijk een zwakte van mequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehehe.
[..]
Hoe dieper ik ergens kennis van krijg, hoe minder boeiend ik het vind eigenlijk.
Een beetje het fenomeen van dat mensen vroeger tig telefoonnummers uit hun hoofd wisten en nu alleen hun eigen nummer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant ja, aan de andere kant, nee. Mensen zijn wel heel erg lui en afhankelijk aan het worden.
Ik kan me opzich wel vinden in "dat hoef je niet uit je hoofd te leren, staat op internet" maar mensen kunnen binnenkort niets meer zelfstandig.
Nummers van 25 jaar terug nog uit je hoofd kennenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje het fenomeen van dat mensen vroeger tig telefoonnummers uit hun hoofd wisten en nu alleen hun eigen nummer.Je wordt inderdaad afhankelijk, maar zo lang de technologie blijft bestaan is dat niet erg.
Ik weet de eerste cijfers van je telefoonnummerquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje het fenomeen van dat mensen vroeger tig telefoonnummers uit hun hoofd wisten en nu alleen hun eigen nummer.Je wordt inderdaad afhankelijk, maar zo lang de technologie blijft bestaan is dat niet erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken Air's nummer na 10 jaar nog steeds niet uit m'n hoofdquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet de eerste cijfers van je telefoonnummerMijn nummer is wel makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van jou ook, trouwens. Ik weet nu alleen die van mij en mijn moeder. Dat laatste vind ik wel handig. Kan je in nood of wat dan ook altijd iemand bereiken zonder je eigen telefoon.
Nou ja, voorbeeld van dat joch dat in slaap was gevallen in de trein en zonder zijn mobiel dus echt geen idee had wat ie moest doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fietstochtje Luxor naar The Valley of The Kings met een stel Nederlandse toeristen, het was bloedheet en die tocht dacht ik bij mezelf, ik ben al te vaak in de Koningsvallei geweest, ik pak eens een andere weg, verdwaald, lekke band, behulpzame jongeman naast me op de fiets, mee naar zijn ouderlijk huis, uiterst vriendelijke patriarch ontmoet, handelaar in nep antieke beeldjes die hij oud maakte door ze een seizoen lang te begraven in het zand, liters ranzige muntthee, voorgesteld aan de dochters, hij liet ze ontsluieren en hun bovenlijf ontbloten en ronddraaien, vertelde erbij dat hij in ruil daarvoor graag eenmaal per jaar naar Nederland zou willen komen, plaatsvervangende schaamte en medelijden met dat meisje, toch goed weg kunnen komen en mezelf opgesloten in het old Cataract hotel te Karnak om bij te komen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Verzin even je eigen verhalen jaDit is de mijne.
Waarom dan? Je weet waar je heen moet en er zijn gewoon borden hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Zonder TomTom wordt het me ook lastig hoor![]()
Ik weet alleen het vaste telefoonnummer van m'n ouders. En mijn eigen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn nummer is wel makkelijk.Die van jou ook, trouwens. Ik weet nu alleen die van mij en mijn moeder. Dat laatste vind ik wel handig. Kan je in nood of wat dan ook altijd iemand bereiken zonder je eigen telefoon.
Kinderen van 5 die al vergroeid zijn met hun telefoon en niet meer zonder kunnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voorbeeld van dat joch dat in slaap was gevallen in de trein en zonder zijn mobiel dus echt geen idee had wat ie moest doen.
Of mensen die bij een defecte TomTom niet meer durven rijden oid.
Dat je bijv minder goed wiskundige formules uit je hoofd kent, soit, maar beetje basisvaardigheid op levensgebeid kan echt geen kwaad.
Vind ik ook niet bepaald wenselijk eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat je bijv minder goed wiskundige formules uit je hoofd kent, soit,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |