Jij niet hoor poepescheetjekakkestrontje vammequote:
Geen idee, als ik het woord kan onthouden zal ik het vragen oke?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kinderen die van vissen houden.
Wat vindt hij van tanganjikacichliden?
Zo klein en nietigquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelt zo onwerkelijk om erover na te denken ja.
Vermoeiendquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meisje bij mij op werk. Zeker weten een pathologische leugenaar.
In m'n volgende huisquote:
Ineens allemaal herinneringen. Ik ging na het eten nog stappen en zei tegen de taxichaffeur dat ik naar de meest fucked up tent wilde. Nou, heb het geweten ook. Het duurde uiteindelijk 2 dagen voordat ik een aantal details achterhaalde. Nog een geluk dat ik er alleen chlamydia aan over gehouden heb toen en in principe de meest belangrijke persoonlijke spullen nog in mijn bezit waren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:46 schreef artelligence het volgende:
Ik heb eens Coelacanth gegeten in een obscuur eettentje in Beijing.
Kaneel, Lokje en jij -----------> lees De Zee van Frank Schatzing en bedankt me later maar voor de tipquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo klein en nietig
Maar dan kijk ik naar buiten en word ik weer teruggetrokken in mijn dagelijkse werkelijkheid
Maar dromen over zulke dingen...
Had je je beide nieren nog ?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ineens allemaal herinneringen. Ik ging na het eten nog stappen en zei tegen de taxichaffeur dat ik naar de meest fucked up tent wilde. Nou, heb het geweten ook. Het duurde uiteindelijk 2 dagen voordat ik een aantal details achterhaalde. Nog een geluk dat ik er alleen chlamydia aan over gehouden heb toen en in principe de meest belangrijke persoonlijke spullen nog in mijn bezit waren.
Ik ben een laatbloeier. Kwam er te laat achter wat ik nou echt leuk vind allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom wilde ik wetenschapper worden.
Oke.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij niet hoor poepescheetjekakkestrontje vamme
[..]
Geen idee, als ik het woord kan onthouden zal ik het vragen oke?
Stoppen met scheren allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas is bijna uitgestorven
Dat boek ken ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaneel, Lokje en jij -----------> lees De Zee van Frank Schatzing en bedankt me later maar voor de tip
Vooral lachwekkend zodra je het doorhebtquote:
Hobbelzequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef Californium het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn werk hobbelen
Dag Frauquote:
Gewoon homo universalis worden toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een laatbloeier. Kwam er te laat achter wat ik nou echt leuk vind allemaal
Dat is echt TE veel, daarom kan ik me niet op 1 ding toeleggen
Dat is haar eigen schuldquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral lachwekkend zodra je het doorhebtMaar ook vervelend dat ik helemaal niets meer geloof uit haar mond, terwijl ze misschien ook soms wel de waarheid spreekt
Tsja, da's haar probleem danquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral lachwekkend zodra je het doorhebtMaar ook vervelend dat ik helemaal niets meer geloof uit haar mond, terwijl ze misschien ook soms wel de waarheid spreekt
Aan mij zal het niet liggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas is bijna uitgestorven
Van alles een beetje weten... Ik ben stiekem liever ergens expert inquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon homo universalis worden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |