Temps_mort?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit bericht postte hij in mijn fobo.
[..]
De hosselaar.
Zou niet misstaan op het Eurovisie songfestival.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Wat is er mis met jullie?
[ afbeelding ]
Kijk hem dan fabulous zijn.
Heeft ze van die grote oma-dingen dan dat dat past?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij flirt alleen met mij omdat je het in het broekje van mijn vrouw wil. Maar dat is ok, dan kom ik je daar wel tegen.
Ik zeg: powerballadquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet misstaan op het Eurovisie songfestival.
Ja, ik moest wel een beetje lachen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Temps_mort?Jammer dat hij gee Franse woordjes gebruikte
Het moet toch best frustrerend voor jou zijn dan je zoveel beter bent dan wij allemaal, maar tegelijkertijd.... het komt er nog niet echt uit zo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet hij niet naar zijn prachtige vrouw toe groeien i.p.v. naar een labiel Foksletje?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee niet Deluzion. Net even opgezocht: iets van sannassar of zo.
Oh ik weet al wie je bedoelt Salamanazar of zo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cali en ik hebben kleine handjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft ze van die grote oma-dingen dan dat dat past?
Salmannassar met zijn psychose.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ik weet al wie je bedoelt Salamanazar of zo.
Mocht je een keer bericht krijgen van ene Dertienindozijn, dat is hij ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik moest wel een beetje lachen.
Maar inderdaad jammer, taal van de liefde had dit bericht veel goeds gedaan.
Ik vond het allemaal wel erg braafjes en hollow voor mijn ontwaken andersquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het moet toch best frustrerend voor jou zijn dan je zoveel beter bent dan wij allemaal, maar tegelijkertijd.... het komt er nog niet echt uit zo.
quote:
Wow, het zit je hoog he?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet hij niet naar zijn prachtige vrouw toe groeien i.p.v. naar een labiel Foksletje?
Is de rest in verhouding?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Cali en ik hebben kleine handjes
Daar was ik een tijdje terug fan van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Dit is momenteel mijn favoriete dier. Wat een bad motherfucker
[ afbeelding ]
Het meeste is allemaal niet zo serieus. Sommige dingen des te meer, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel erg braafjes en hollow voor mijn ontwaken anders
Waar nu van?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar was ik een tijdje terug fan van.
Art en ik ook. Freakishly klein, die handjes van hem.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Cali en ik hebben kleine handjes
Ik vind hem een beetje op Gerard Joling lijken eigenlijk dat beestquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:24 schreef MissMSX het volgende:
Dit is momenteel mijn favoriete dier. Wat een bad motherfucker
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |