Mijquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef Harmankardon het volgende:
Cali is er. Uitstraling is er. Wat wil een mens nog meer?
UitStraling kapot makenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef Harmankardon het volgende:
Cali is er. Uitstraling is er. Wat wil een mens nog meer?
Gayquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Wat is er mis met jullie?
[ afbeelding ]
Kijk hem dan fabulous zijn.
Die ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://chickslovefood.com/skinny-bananenpannenkoekjes/
Jij komt echt uit 1994? Ik voel me oudquote:
Ik ben er ook nog hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik flip al als ik hoor dat mensen in de jaren 80 geboren zijn. Laat staan de jaren 90
Toch eens proberenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die ja.Alleen haal ik er echt geen 6 uit. Gewoon 1. Daarom breekt ie ook wrs.
Dat is nog snel voor iemand van jouw leeftijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb serieus 20 minuten zitten hoofdrekenen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is nog snel voor iemand van jouw leeftijd.
Hahaha leukerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is nog snel voor iemand van jouw leeftijd.
Iedereen die maar wilquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie breng je naast een getrouwd mannetje daar nog meer voor mee?
Ach en ik dacht echt dat we net naar elkaar toe aan het groeien warenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie hem eens incrowd zijn dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah, ben 37. 20 klinkt gewoon mooier.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij komt echt uit 1994? Ik voel me oud!
Ik niet. Ik vond UitStraling de beste toevoeging tot nu toe. Alhoewel... Nee hij kan niet tippen aan temps_mortquote:
Bwehehe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond UitStraling de beste toevoeging tot nu toe. Alhoewel... Nee hij kan niet tippen aan temps_mort
Echt? ik heb ook nog wel wat pareltjes anders die ik zo op kan noemen...quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond UitStraling de beste toevoeging tot nu toe. Alhoewel... Nee hij kan niet tippen aan temps_mort
Om goed te kunnen bekijken zonder dat m'n huis vies wordtquote:
Dan snap ik wel de voorliefde voor Duitse muziek iets beterquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah, ben 37. 20 klinkt gewoon mooier.
Heyquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ach en ik dacht echt dat we net naar elkaar toe aan het groeien waren
In deze SC? Er was nog zo'n vage die een twee weken terug postte. Ben alleen vergeten wie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? ik heb ook nog wel wat pareltjes anders die ik zo op kan noemen...
Insert faxiesmileyquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Hey! Je moet naar mijn toe groeien
Jij flirt alleen met mij omdat je het in het broekje van mijn vrouw wil. Maar dat is ok, dan kom ik je daar wel tegen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit bericht postte hij in mijn fobo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
De hosselaar.quote:Hey schatje. Je ziet er goed uit hoor, ik houd wel van androgene dames. Als je in bent voor een afwisseling van spijs, dan hoor ik het graag. Een neger met brains is een unieke combi kan ik je vertellen.
Weet ik niet zeker, had ook SEX kunnen zijn. Maar die zijn ook op FoK gewoon 'bekend'quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
In deze SC? Er was nog zo'n vage die een twee weken terug postte. Ben alleen vergeten wie.
Bustedquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij flirt alleen met mij omdat je het in het broekje van mijn vrouw wil. Maar dat is ok, dan kom ik je daar wel tegen.
Dan begrijp je het fout.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan snap ik wel de voorliefde voor Duitse muziek iets beter
Deluzion?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
In deze SC? Er was nog zo'n vage die een twee weken terug postte. Ben alleen vergeten wie.
deze geile praat.. kannie handelen niequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij flirt alleen met mij omdat je het in het broekje van mijn vrouw wil. Maar dat is ok, dan kom ik je daar wel tegen.
Moet hij niet naar zijn prachtige vrouw toe groeien i.p.v. naar een labiel Foksletje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Kom je erbijquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
deze geile praat.. kannie handelen nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |