Wasdroger aanschaffenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:31 schreef Dqod het volgende:
Waarom miezert het nou weer. Ik moet m'n was ophangen zo
#struggles
Ik kan mijn geld wel beter bestedenquote:
Nou, enormquote:
Dankje. iPhone kapot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
effective. Power لُلُصّبُلُلصّبُررً ॣ ॣh ॣ ॣ 冗
Is dat echt zo?
Met was van een persoon? Lijkt me zo overbodig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, enorm. Is echt het eerste dat ik kocht na een wasmachine
.
Was ophangen is echt zo'n kansloze bezigheid, dan maar overbodigquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met was van een persoon? Lijkt me zo overbodig.
Ik doe alleen handdoeken, dekbedden, sokken en ondergoed in de droger. Verder gaat alles aan het wasrekquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ophangen is echt zo'n kansloze bezigheid, dan maar overbodig.
Waarom? Ik kan mijn was even tijdelijk niet buiten kwijt en ik haat het als er was overal rond hangt, kannietegenniequote:
Nee, zo niet, alleen van een iPhone naar een iPhone. En niet altijd en bij iedereen.quote:
Netjes, ik ben te lui om alles aan een wasrek te hangenquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe alleen handdoeken, dekbedden, sokken en ondergoed in de droger. Verder gaat alles aan het wasrek
Je koters meenemen naar je werk, echt waarom doen mensen dat?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:49 schreef Californium het volgende:
Mijn collega kwam net lamgs met haar 2 kereltjes. Boh! Wat een schatjes
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zo niet, alleen van een iPhone naar een iPhone. En niet altijd en bij iedereen.
En degene die het stuurt kan er 100% op rekenen dat zijn iPhone het ook niet meer doet omdat ie in 1000 stukken in zijn reet zit.
Goedemorgen ander mensquote:
Dat vinden kinderen toch hartstikke leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je koters meenemen naar je werk, echt waarom doen mensen dat?
Ik durfde het al niet te zeggen maar ik heb daar ook zo'n rothekel aanquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je koters meenemen naar je werk, echt waarom doen mensen dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |