Je klinkt vooral zwaar sarcastisch omdat je mening over wandelen haaks op die definitie staat.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Hahah, ik kraak helemaal niks af.Ik zeg zelfs dat het zo is.
Valt me echt op dat veel mensen hier altijd zo aangebrand reageren,. Alles wordt negatief opgevat.
Klopt. Al moet je daar wel echt je best voor doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt ook idd overtraining die op de loer ligt.
bij obese was er een chick die het voor elkaar kreeg. Maar goed dan ga je van 0 ker sporten naar 2 keer per dag 6 dagen in de weekquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je klinkt vooral zwaar sarcastisch omdat je mening over wandelen haaks op die definitie staat.
[..]
Klopt. Al moet je daar wel echt je best voor doen.
Ja, maar anders eet ik 2 van die dingen en ze zijn echt 250 kcal per stuk ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Had al een gevoel dat er iets misteMaar lekker
Had ik ook. Er zat rookvlees op, dubbele portie. Totdat dochterlief in een onbewaakt ogenblik het vlees van mijn boterham af pikte overigens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet er ook beleg op doen!
Mooie stats trouwens!
I know.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
godver. Ik vreet altijd vier van die dingen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know.Maar ze zijn bijna puur bloem. En bloem is 300 kcal per 100 gram want puur koolhydraten. 1 zo'n grote wrap weegt 80 gram.
Ja, ze zijn awesome.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Lekker dat zijn ze wel, volgende keer goed opletten
De vulling alleen is ook al nicequote:Op donderdag 28 mei 2015 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ze zijn awesome.![]()
Maar goed, ik maak dus alleen de vulling.![]()
Af en toe eet ik wel een wrap, maar dan niet 2. Of 3. En niet met gehakt EN kaas.
Ik zal ze eens maken met kippengehakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De vulling alleen is ook al nice
Je kunt ze ook maken met kip, scheelt weer kcalAl is gehakt ook awesome
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal ze eens maken met kippengehakt.Maar niet vanavond
goed bezig! En ja, dat laatste blijft hier ook wel een valkuil. Herpakken en doorgaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Had ik ook. Er zat rookvlees op, dubbele portie. Totdat dochterlief in een onbewaakt ogenblik het vlees van mijn boterham af pikte overigens.
En ik vind het ook wel nette stats eigenlijk. Zit nu sinds 21/4 op -5.5 kg. En dat is na een drama-weekend weg waarin ik op een gegeven moment +2 zag staan. Dus ik ben best trots, ook op het feit dat ik me door die +2 niet heb laten demotiveren.
Ik eet nu met zalm, heel lekker en echt niet droogquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Had ik ook. Er zat rookvlees op, dubbele portie. Totdat dochterlief in een onbewaakt ogenblik het vlees van mijn boterham af pikte overigens.
En ik vind het ook wel nette stats eigenlijk. Zit nu sinds 21/4 op -5.5 kg. En dat is na een drama-weekend weg waarin ik op een gegeven moment +2 zag staan. Dus ik ben best trots, ook op het feit dat ik me door die +2 niet heb laten demotiveren.
500 kcal. De mogelijkheden, bohquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga wel bedenken wat ik met de overige 500 kcal ga doen.
Diegene die het meest was afgevallen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:19 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
bij obese was er een chick die het voor elkaar kreeg. Maar goed dan ga je van 0 ker sporten naar 2 keer per dag 6 dagen in de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |