Duidelijk ook.quote:
#viespositiefquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke dag is een mooie dag als je dat er zelf van maaktAl sta ik om 5 uur op, is het nog een mooie dag
EVEN NORMAAL DOEN HE?!quote:
quote:
Ja, je zou denken dat Fok! al rare rotzooi genoeg biedt, maar dan ook nog dit soort rare links kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik rotzooi kijk?Zo jammer
Zo zijn wequote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zit eyeliner in m'n oog nu. Ik stak mezelf
Doe eens niet danquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
EVEN NORMAAL DOEN HE?!
[..]
Er zit eyeliner in m'n oog nu. Ik stak mezelf
Ik wilde je vertellen wat ik vanmorgen heb gekeken maar ik weet niet meer wat, zo spannend was het blijkbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat Fok! al rare rotzooi genoeg biedt, maar dan ook nog dit soort rare links kijken.
Vertel, wat vind je er leuk aan, misschien kan ik het leren begrijpen
Kwam het tegen op FBquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat Fok! al rare rotzooi genoeg biedt, maar dan ook nog dit soort rare links kijken.
Vertel, wat vind je er leuk aan, misschien kan ik het leren begrijpen
Volgens mij in het weekend pas weer. Nu vooral nat en fris.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe eens niet dan![]()
En waarom is het nog steeds niet rond de 20 graden?Ik wil mn zomerkleren aan. Niet mn herfstkleren
Ze krijgt straks een knuffel van me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhww leedvermaak ten kosten van Dqod?
Wanneer ik minder tijd heb en in mn werkkleren rondloop dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij in het weekend pas weer. Nu vooral nat en fris.
Nadat je haar uitgelachen hebt? Oh oh oh Thijs.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze krijgt straks een knuffel van me.
Weer wat geleerd. 150 kilo spieren en dan een cocktail-prikker hebben. En ze klagen niet. Topbeesten!quote:
quote:
"Ja, sorry"quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe eens niet dan![]()
En waarom is het nog steeds niet rond de 20 graden?Ik wil mn zomerkleren aan. Niet mn herfstkleren
Echt eh. Ik heb het hier best zwaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhww leedvermaak ten kosten van Dqod?
Laagjes, veel dunne laagjes. Kan er steeds iets uitquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer ik minder tijd heb en in mn werkkleren rondloop dus
Ik weet echt niet wat ik aan moet doen zometeen
In ieder geval lange mouwenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer ik minder tijd heb en in mn werkkleren rondloop dus
Ik weet echt niet wat ik aan moet doen zometeen
Dat laatste klinkt als dat liedje over Den Haag.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nadat je haar uitgelachen hebt? Oh oh oh Thijs.
quote:
Zou meneer van Tijn dat ook zeggen? Die harkt gvd al het geld binnen met z'n hoofdquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry ain't paying my bills, is it?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou meneer van Tijn dat ook zeggen? Die harkt gvd al het geld binnen met z'n hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |