Heb maar even het raam open gezet. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar :$
Wel het eerste geluid wat er uit m'n slaapkamer komt, na de wekker dan :$
Wil jij scheetjes met mij laten?quote:
Gvdquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar even het raam open gezet. :$
Het betrekt hier wel ineens zeg, tering.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar even het raam open gezet. :$
Zullen wij samen Super Mario spelen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga lekker naast Kaneel lopen meuren.
Loop ik je expres al niet te hosselen omdat ik respect voor je heb, krijgen we ditquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga lekker naast Kaneel lopen meuren.
En jij zit in Den Haag. Ik in Leidenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het betrekt hier wel ineens zeg, tering.
Gelijk op me afgeknapt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Loop ik je expres al niet te hosselen omdat ik respect voor je heb, krijgen we dit
Mogguh buurquote:
Nooitquote:
Kun je nagaan wat Kaneel heeft laten ontsnappen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En jij zit in Den Haag. Ik in Leiden
Fml
Buurtjequote:
Watquote:
quote:
Kijk uit dat je er niet per ongeluk een imgurlink van jezelf onder hebt danquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Kaneel heeft laten ontsnappen.
[..]
Buurtje
Ik ga die groet onder mijn Ctrl-V neerzetten
Alsof mensen mij zouden willen zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk uit dat je er niet per ongeluk een imgurlink van jezelf onder hebt dan
Ge-weldig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het met jullie deze mooie donderdagmorgen?
Goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Te erg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker hoor. Al denk ik dat ik zwanger ben van Bonnie ofzo. Morning sickness :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen Lokaquote:
Iewquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker hoor. Al denk ik dat ik zwanger ben van Bonnie ofzo. Morning sickness :$
Met jou?
Ook primaquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha gemiddeld, wel prima.
How 'bout yours
Ah, vandaar de mooie donderdagochtendquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iew
Honger maar lig nog te lekker in mn bedje
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:25 schreef artelligence het volgende:
http://m.9gag.com/gag/aQ4LN9w?ref=fbp
Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:25 schreef artelligence het volgende:
Elke dag is een mooie dag als je dat er zelf van maaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, vandaar de mooie donderdagochtendIn dat gevel van ik het met je eens.
Jij leest/kijkt echt soms zulke rotzooi. Is dat jouw opsta-ritueel?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:25 schreef artelligence het volgende:
Dat worden wel prachtkindjes dan. Die intense kleuren, WOWquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iew
Honger maar lig nog te lekker in mn bedje
True. Wat een wijsheid weer en dat nog voor 9enquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke dag is een mooie dag als je dat er zelf van maaktAl sta ik om 5 uur op, is het nog een mooie dag
Iedereen tochquote:
Begrijpelijkquote:
Zeg jij nu dat ik rotzooi kijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij leest/kijkt echt soms zulke rotzooi. Is dat jouw opsta-ritueel?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat worden wel prachtkindjes dan. Die intense kleuren, WOW
Ik ben jaloers, wil ook terug, maar ik moet over 20 minuutjes weg :$
Duidelijk ook.quote:
#viespositiefquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke dag is een mooie dag als je dat er zelf van maaktAl sta ik om 5 uur op, is het nog een mooie dag
EVEN NORMAAL DOEN HE?!quote:
quote:
Ja, je zou denken dat Fok! al rare rotzooi genoeg biedt, maar dan ook nog dit soort rare links kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik rotzooi kijk?Zo jammer
Zo zijn wequote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zit eyeliner in m'n oog nu. Ik stak mezelf
Doe eens niet danquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
EVEN NORMAAL DOEN HE?!
[..]
Er zit eyeliner in m'n oog nu. Ik stak mezelf
Ik wilde je vertellen wat ik vanmorgen heb gekeken maar ik weet niet meer wat, zo spannend was het blijkbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat Fok! al rare rotzooi genoeg biedt, maar dan ook nog dit soort rare links kijken.
Vertel, wat vind je er leuk aan, misschien kan ik het leren begrijpen
Kwam het tegen op FBquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat Fok! al rare rotzooi genoeg biedt, maar dan ook nog dit soort rare links kijken.
Vertel, wat vind je er leuk aan, misschien kan ik het leren begrijpen
Volgens mij in het weekend pas weer. Nu vooral nat en fris.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe eens niet dan![]()
En waarom is het nog steeds niet rond de 20 graden?Ik wil mn zomerkleren aan. Niet mn herfstkleren
Ze krijgt straks een knuffel van me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhww leedvermaak ten kosten van Dqod?
Wanneer ik minder tijd heb en in mn werkkleren rondloop dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij in het weekend pas weer. Nu vooral nat en fris.
Nadat je haar uitgelachen hebt? Oh oh oh Thijs.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze krijgt straks een knuffel van me.
Weer wat geleerd. 150 kilo spieren en dan een cocktail-prikker hebben. En ze klagen niet. Topbeesten!quote:
quote:
"Ja, sorry"quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe eens niet dan![]()
En waarom is het nog steeds niet rond de 20 graden?Ik wil mn zomerkleren aan. Niet mn herfstkleren
Echt eh. Ik heb het hier best zwaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhww leedvermaak ten kosten van Dqod?
Laagjes, veel dunne laagjes. Kan er steeds iets uitquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer ik minder tijd heb en in mn werkkleren rondloop dus
Ik weet echt niet wat ik aan moet doen zometeen
In ieder geval lange mouwenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer ik minder tijd heb en in mn werkkleren rondloop dus
Ik weet echt niet wat ik aan moet doen zometeen
Dat laatste klinkt als dat liedje over Den Haag.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nadat je haar uitgelachen hebt? Oh oh oh Thijs.
quote:
Zou meneer van Tijn dat ook zeggen? Die harkt gvd al het geld binnen met z'n hoofdquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry ain't paying my bills, is it?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou meneer van Tijn dat ook zeggen? Die harkt gvd al het geld binnen met z'n hoofd
Jammerquote:
Demonizedquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:35 schreef Dqod het volgende:
Stond wel mooi trouwens. Beetje Evil Willow-esque, m'n hele ogen zwart
Zaterdag wel trouwens, maar dan ga ik naar m'n soulsistah :$quote:
I want to bequote:
Sauerkraut polka :$quote:
Ik ook wel, als Dean me dan komt pakkenquote:
Dat zal Thijs leren, jou een beetje uitlachenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zaterdag wel trouwens, maar dan ga ik naar m'n soulsistah :$
Zaterdag blijf ik lekker in het Zuidenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zaterdag wel trouwens, maar dan ga ik naar m'n soulsistah :$
Zal jou eens uitlachenquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zal Thijs leren, jou een beetje uitlachen
Begrijpelijk dan welquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel, als Dean me dan komt pakken
Dan zoek ik Lenore wel op :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel, als Dean me dan komt pakken
JA VERDOMMEquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zal Thijs leren, jou een beetje uitlachen
Mogguh Caliquote:
Swsquote:
Beetjequote:
quote:
Zat het zo diep? Goed te horen dat je wat rustiger bent nuquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:40 schreef Californium het volgende:
[..]
BeetjeMaar heb gister wat woede eruit gewerkt
Last van mijn stem en van mn nek nu
![]()
Je voelt je nog steeds kut?quote:
In actie ook echtquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bijna 'bij' met Supernatural. Moet ik wachten voor ikDean
weer in actie zie
Of ik ga alles nog eens kijken
Het is er nogsteeds niet helemaal uit dus jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat het zo diep? Goed te horen dat je wat rustiger bent nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohman. Mijn wildste dromen zijn met hemquote:Op donderdag 28 mei 2015 08:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In actie ook echt
Volgens mij wil je hem in een heel ander soort actie zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |