dat is toch dan een omeletquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
2 eitjes, 1 banaan, beetje kaneel en blueberries...
[ afbeelding ]
Haha. Die van mij spelen er altijd mee tot ze besluiten op te etenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helden van mij zijn zelfs bang voor spinnen... de mietjes
Spinnen vind ik helemaal OK, maar ik laatst stond hier een gifje van zo'n muurkruiper ter grootte van een hand, nouquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helden van mij zijn zelfs bang voor spinnen... de mietjes
Nou heb ik honger FFS.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
terug stinkenquote:
Ik heb echt suffe beesten, ze kijken er naar, dat pootje tikt er even tegen, dan beweegt het en dan is het: ja nou leuk doeiquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Die van mij spelen er altijd mee tot ze besluiten op te etenZoals echte katten
Genocide is frowned upon :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terug stinken
[..]
Ik heb echt suffe beesten, ze kijken er naar, dat pootje tikt er even tegen, dan beweegt het en dan is het: ja nou leuk doei
Hoiquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Spinnen vind ik helemaal OK, maar ik laatst stond hier een gifje van zo'n muurkruiper ter grootte van een hand, nou
kleine spinnetjes doen me ook geen drol, maar die joekelsquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Spinnen vind ik helemaal OK, maar ik laatst stond hier een gifje van zo'n muurkruiper ter grootte van een hand, nou
Moest hardop lachenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terug stinken
[..]
Ik heb echt suffe beesten, ze kijken er naar, dat pootje tikt er even tegen, dan beweegt het en dan is het: ja nou leuk doei
Populaire benaming is banaanpannenkoek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is toch dan een omelet
geen pannenkoek
http://chickslovefood.com/skinny-bananenpannenkoekjes/quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meningen verschillen gelukkig.quote:
Zo oud zijn ze helemaal nog niet hoor...quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest hardop lachen
Misschien worden die van mij ook wel suf als ze ouder worden
quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi
Je leeft weer
Zal ik mensen eens shockeren! Ik eet ontbijt, en wel thuis!
* MissMSX noteertquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |