Dit is de vierde keer nu al die bekend is toch? Hoeveel geld zou ze al die moeders al afhandig hebben gemaakt?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:10 schreef Moppert het volgende:
De Tula scammer is weer actief op marktplaats.
Volgens mij zal niemand hier er in trappen maar ik zeg het toch nog even..
Ze stuurt een betaallink voor een prepaidcreditcard dus ze is niet te traceren en jij zal nooit je tula ontvangen.
http://link.marktplaats.nl/m932615431
Dat vraag ik me ook af. Walgelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dit is de vierde keer nu al die bekend is toch? Hoeveel geld zou ze al die moeders al afhandig hebben gemaakt?![]()
Ik vind het bijzonder te lezen, ook in de draaggroepen, dat de scammer consequent vrouwelijk wordt genoemdquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dit is de vierde keer nu al die bekend is toch? Hoeveel geld zou ze al die moeders al afhandig hebben gemaakt?![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:28 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder te lezen, ook in de draaggroepen, dat de scammer consequent vrouwelijk wordt genoemd
jawel. Zoveel detail krijgt een vent niet bedachtquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]Zou MissJones wel een vrouw zijn geweest eigenlijk?
* Vlindur moet er ineens aan denken![]()
Tof!quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:22 schreef Selvaria het volgende:
Aangezien mijn meisje het heerlijk lijkt te vinden in de doek heb ik er zojuist nog twee besteld. Naast mijn Girasol Arctic Rainbow komen er nu ook een Yaro La Vita Emerald Black en een Hoppediz Chicago Lemon deze kant op.
Hoeveel mannen weten A) dat er zoiets als een Tula bestaat, B) dat dat een populaire drager is en C) dat zo'n ding best wat geld waard is?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:28 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder te lezen, ook in de draaggroepen, dat de scammer consequent vrouwelijk wordt genoemd
Ben je er klaar voor?!quote:
Heel lastig in ieder geval.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef Cwen het volgende:
Ohhhhh![]()
EenhoornsRegenbogen
Paars
Had ik al gezegd dat 'ie zo mooi was?![]()
Neegens meer te krijgen zeker?
^^^quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ohhhhh, die glittertula![]()
![]()
![]()
x 1000
Spijt dat ik hem niet heb gekocht
Ja kak. Nu wil ik Lucy's gardentula hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:50 schreef Moppert het volgende:
op pinterest is er een albumhttps://www.pinterest.com/LovelyTULAS/
*verslikt zich in een slok 7up*quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:58 schreef Moppert het volgende:
Hahah die gaat nu voor ongeveer 600 euro zonder accesoires
Thanks! Meegedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:02 schreef Moppert het volgende:
Er is voor een toddler een draw to purchase van vonvavoom. op fb (als je hem niet kan vinden zie mijn fb
Doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan een WW Big Ben kopen in maat 3. Doen of niet doen?
Welke knopen doen jullie met een 3 (in gedachten houdend dat ik vrij slank ben en een FWCC bij voorkeur met een 5 knoop vanwege wel erg lange staarten anders)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |