Draag jij je midi en mini weleens tegelijk eigenlijk? Of is de midi niet meer zo van het dragen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:07 schreef Moppert het volgende:
Ik vind het met 3 kinderen ook een lifesaver.
Dit, maar dan aan sigaretten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat sluipt er in. Als je elke week twintig EUR uitgeeft, en je doet dat twee jaar... Reken maar uit.
Omdat het steeds kleine beetjes zijn merk je het niet. En nu denk ik echt, Damn
Dat lijkt me overigens ook best zwaar. Mijn kleuter is 17-18 kilo en als ik haar alleen draag is dat al een behoorlijk gewicht. Probleem met mijn kleuter is dat ze zodra ik de Tula pak voor T of S ook gedragen wil worden. Ik ga binnenkort maar eens proberen of kleuter+dreumes een optie is, want dan wil ik haar ook best samen met de dreumes dragen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:11 schreef Moppert het volgende:
Nee ik draag ze eigenlijk nooit echt samen.
Nooit een situatie naar geweest maar als hij zou willen zou ik het wel doen
Dit is de vierde keer nu al die bekend is toch? Hoeveel geld zou ze al die moeders al afhandig hebben gemaakt?quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:10 schreef Moppert het volgende:
De Tula scammer is weer actief op marktplaats.
Volgens mij zal niemand hier er in trappen maar ik zeg het toch nog even..
Ze stuurt een betaallink voor een prepaidcreditcard dus ze is niet te traceren en jij zal nooit je tula ontvangen.
http://link.marktplaats.nl/m932615431
Dat vraag ik me ook af. Walgelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dit is de vierde keer nu al die bekend is toch? Hoeveel geld zou ze al die moeders al afhandig hebben gemaakt?![]()
Ik vind het bijzonder te lezen, ook in de draaggroepen, dat de scammer consequent vrouwelijk wordt genoemdquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dit is de vierde keer nu al die bekend is toch? Hoeveel geld zou ze al die moeders al afhandig hebben gemaakt?![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:28 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder te lezen, ook in de draaggroepen, dat de scammer consequent vrouwelijk wordt genoemd
jawel. Zoveel detail krijgt een vent niet bedachtquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]Zou MissJones wel een vrouw zijn geweest eigenlijk?
* Vlindur moet er ineens aan denken![]()
Tof!quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:22 schreef Selvaria het volgende:
Aangezien mijn meisje het heerlijk lijkt te vinden in de doek heb ik er zojuist nog twee besteld. Naast mijn Girasol Arctic Rainbow komen er nu ook een Yaro La Vita Emerald Black en een Hoppediz Chicago Lemon deze kant op.
Hoeveel mannen weten A) dat er zoiets als een Tula bestaat, B) dat dat een populaire drager is en C) dat zo'n ding best wat geld waard is?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:28 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder te lezen, ook in de draaggroepen, dat de scammer consequent vrouwelijk wordt genoemd
Ben je er klaar voor?!quote:
Heel lastig in ieder geval.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:03 schreef Cwen het volgende:
Ohhhhh![]()
EenhoornsRegenbogen
Paars
Had ik al gezegd dat 'ie zo mooi was?![]()
Neegens meer te krijgen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |