Het is geen zerosum. Als je de mensen daar had gered zouden de ruïnes ook blijven bestaan. En dat kon want tussen raqqa en Palmyra is een grote woestijn met een weg en 'wij' hebben de ISIS troepen daar vrij laten rijden omdat we anders Assad zouden helpenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk, zo denk ik over de kans om kennis op te doen, voor deze en alle generaties, en daarom baal ik van de vernietiging
ah, de boze westers emens is de schuldquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is geen zerosum. Als je de mensen daar had gered zouden de ruïnes ook blijven bestaan. En dat kon want tussen raqqa en Palmyra is een grote woestijn met een weg en 'wij' hebben de ISIS troepen daar vrij laten rijden omdat we anders Assad zouden helpen
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:45 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Kun je tegen een collega zeggen dat hij teveel kucht?
Natuurlijk al die zogenaamd gematigde rebellen en groepen die wij overal steunen laten uiteindelijk hun ware aard zien. Taliban, al quada, ISIS, al nusraquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah, de boze westers emens is de schuld
nu is het ineens onze lente zeker
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Remqo het volgende:
NWS / Van masturberen raken je handen zwanger
![]()
ok...quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk al die zogenaamd gematigde rebellen en groepen die wij overal steunen laten uiteindelijk hun ware aard zien. Taliban, al quada, ISIS, al nusra
De gematigde islam bestaat niet
DAT HEB IK OOK STEEDSquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Catkiller het volgende:
Vrouwen die iets kwijt zijn en dan boos tegen je gaan doen alsof jij de schuldige bent.
Denk dat ik het seksloze Tinder leven maar in ga.
Die TS van dat topic vind ik trouwens ook een figuur. Die zit echt met zijn hoofd ver in het achterstel van onze Lieve Heerquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:00 schreef Remqo het volgende:
NWS / Van masturberen raken je handen zwanger
![]()
En het nu ook weer gevonden hebben. Altijd hetzelfde waardoor ik het niet eens meer serieus neem als ik het weer hoor.quote:
Gewoon dom grinniken als het zover is, werkt voo mij al >20 jaarquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En het nu ook weer gevonden hebben. Altijd hetzelfde waardoor ik het niet eens meer serieus neem als ik het weer hoor.
Het is altijd als ik weg ben, anders durft ze niet omdat ik nog van de corrigerende tikken ben.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon dom grinniken als het zover is, werkt voo mij al >20 jaar
Mijn vrouw heeft jaren als semi professioneel kickboxer diverse ringen onveilig gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is altijd als ik weg ben, anders durft ze niet omdat ik nog van de corrigerende tikken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |