Nou nou.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:33 schreef JoPiDo het volgende:
Het is nu op een punt gekomen dat ik hoop dat hij keelkanker heeft en snel is opgetieft, maar ik ben bang dat dat niet het geval is.
Daar zat ik ook aan te denken! Maar is dat sociaal geaccepteerd?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:35 schreef MrSalazar het volgende:
Moet je het ook gaan doen. Steeds als hij t ook doet.
Je vergeet om erop te stampen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef JoPiDo het volgende:
We hebben de dubbelzinnige opmerking, autist en sociale werkplaats-grap gehad, even om het topic compleet te maken;
Ik had ooit 450 kuchjes, dat was fantastisch.
Verkoop zijn kuchje achter het station.
Ben je al naar het juridisch loket geweest?
Wat zei hij toen je belde?
Bij iemand die dat zo vaak doet gaat het waarschijnlijk onbewust.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:51 schreef RacerDKB het volgende:
Ik denk dat je er prima wat van kan zeggen binnen de sociale normen alleen de manier waarop is belangrijk.
Dus niet "Godverdomme stop eens met die schrapende tyfuskeel van je!" maar wel "Het viel me op dat jij vrij vaak je keel schraapt, heb je ergens last van of gaat dat onbewust of...?"
"Heb je last van je keel?''quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:44 schreef JoPiDo het volgende:
We hebben de dubbelzinnige opmerking, autist en sociale werkplaats-grap gehad, even om het topic compleet te maken;
Ik had ooit 450 kuchjes, dat was fantastisch.
Verkoop zijn kuchje achter het station.
Ben je al naar het juridisch loket geweest?
Wat zei hij toen je belde?
Ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:33 schreef JoPiDo het volgende:
Kun je tegen een collega zeggen dat hij teveel kucht?
Nee dat is vooral kinderachtig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:39 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken! Maar is dat sociaal geaccepteerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |