ach loopt wel los. anders praat ik wel met 'mquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:15 schreef deadprez het volgende:
hoelang zijn hermann en ik eigenlijk geschorst in haxball als die ene kerel host?
hij vatte het een beetje te persoonlijk op volgens mij, hermann zegt dat soort shit wel vakerquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach loopt wel los. anders praat ik wel met 'm
Wat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:15 schreef deadprez het volgende:
hoelang zijn hermann en ik eigenlijk geschorst in haxball als die ene kerel host?
haxballshitquote:
ach ja, kan gebeurenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij vatte het een beetje te persoonlijk op volgens mij, hermann zegt dat soort shit wel vaker
mja vind het een beetje zuur voor alle mensen die joinen als ik vervolgens nog maar 1 potje ofzo hostquote:
maakt helemaal niks uit, dan gaan we naar een andere hostquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja vind het een beetje zuur voor alle mensen die joinen als ik vervolgens nog maar 1 potje ofzo host
Of een chemokuur ondergaat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan word je er wel erg hard mee geconfronteerd dat je oud bent
hm oké, daar heb je ook wel gelijk in iddquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maakt helemaal niks uit, dan gaan we naar een andere hostmaar anders is het zuur dat mensen niet weten dát er gespeeld wordt
of dat inderdaadquote:
firefox1 heet iequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doelde meer op die ene kerel, wie dat was
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze zouden chemokuren smaakjes moeten geven, zodat het wat beter wordt.
is nog steeds ranzigquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
hebben ze bij fluorhappen bij de tandarts ook gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |